"Ақмола облысы білім басқармасының Ақкөл ауданы бойынша білім бөлімі Қына ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учереждение "Общеобразовательная школа села Кына отдела образования по Аккольскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

     

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ғаламтор

ыыыыыыыыыыыыыыыы

Қына ауылының жалпы білім беретін мектебі " КММ

 

 

ДӨҢГЕЛЕК ҮСТЕЛ

"ҒАЛАМТОР ҮШІН ЖӘНЕ ҚАРСЫ"

7-9 б сыныптар

 

БЕЙНЕ"ЕҢ БАСЫ"

СЛАЙД 1.
Мұғалім: - Сәлеметсіз бе, бүгін біз маңызды тақырыпты қозғау үшін осы аудиторияға жиналдық.
Мұғалім: – енді – блиц-сауалнама. Егер сіз менің сұрақтарыммен келіссеңіз, қолыңызды көтеріңіз,
1. Қолыңызды көтеріңіз, кем дегенде бір рет компьютерлік ойындарды кім ойнады?
1. Сіз ойнауға арналған сабақтарды өткізіп жібердіңіз бе?
2. Сіз достарыңызбен компьютерлік ойындар, кодтар, деңгейлер және т. б. туралы сөйлесесіз бе?
3. Сіз компьютерде жұмыс істегенді ұнатасыз ба?
4. Сізді компьютерден алшақтататын адамдарға ашуланасыз ба?
5. Сіз өзіңіздің жақындарыңызды жай ғана ойнап немесе сөйлескен кезде реферат жаздыңыз немесе ақпарат іздедіңіз деп алдауға тура келді ме?
6. Компьютерде ойнау кезінде уақытты ұмытып кетесіз бе?
7. Сіз компьютер үшін маңызды істерді кейінге қалдырасыз ба?
8. Ұнатасыз ойнауға компьютер минуты грусти, подавленности?
9. Ата-аналар сізді ойындар мен Интернетке тым көп ақша жұмсайсыз ба?
(Балалардың жауаптары.)
Мұғалім: мен бұл сұрақтарды компьютерге деген көзқарасыңызды байыпты сыни тұрғыдан бағалау үшін қойдым. Барлық осы сұрақтарға оң жауап сізді ескертуі керек. Сонымен, бүгін біз " Интернет не үшін қажет? Ол прогресс пе, регрессия ма? Интернетте өмір сүру: саналы таңдау немесе интернетке тәуелділік пе?».
СЛАЙД 2 .
Сонымен, біздің іс-шарамыздың тақырыбы: "Интернет: қарсы немесе қарсы". Бірақ біз бастамас бұрын, пікірталастағы мінез-құлық ережелерін еске түсірейік.
* СЛАЙД 3. Дау ережелері
СЛАЙД 4. Қонақтарды таныстыру (3 рет басу)
Мұғалім: сіздерге дөңгелек үстел қонақтарын таныстыруға рұқсат етіңіз:
СЛАЙД 5.
Мұғалім: сонымен, біз бастаймыз. Слайдта бірнеше сөз бар. Олармен келісетіндердің қолын көтеріңіз.
INTERNET
үшін
қарсы
Интернет-көмекші.
Интернет көкжиегін кеңейтеді
Бұл жаһандық жарнамалық ресурс.
Қарым-қатынас алаңы (мектеп сайттары, блогтар, форумдар; сайттар блогтар қызығушылықтар бойынша форумдар; электрондық пошта ICQ);
Ақпарат көзі (оқулықтан, графикадан, анықтамалық ақпараттан, әдебиеттен басқа интернетті пайдалану);
Сіз адам туралы ақпаратты (тұрғылықты жері мен электрондық пошта мекенжайы, ұялы телефон нөмірі) біле аласыз.
Қашықтықтан оқыту (қашықтықтан оқыту курстары, мастер-кластар, науқас балалар мен үйде оқытылатын балаларға кеңес беру);
Желілік конкурстарға, олимпиадаларға, жобаларға қатысу.
Жүргізуші: - сіз айтылғанға бірдеңе қосқыңыз келе ме? (балалардың жауаптары)
Жүргізуші: сонымен, Интернеттің жағымды жақтары айқын. Бірақ бүгінде алаңдаушылық тудыратын нәрсе бар. Бұл не деп ойлайсыз? қарама-қарсы көзқарасты көрсететін дәлелдер келтіруге тырысыңыз (балалардың жауаптары)
СЛАЙД 6 (қорытынды кесте)
INTERNET
үшін
қарсы
Интернет-көмекші.
Тәуелді, денсаулыққа физикалық және психологиялық зиян келтіреді
Интернет көкжиегін кеңейтеді
Шамадан тыс ашықтық, хакерлердің қауіп-қатерінен, жеке кеңістікке қол сұғудан сенімсіздік
Бұл жаһандық жарнамалық ресурс.
Қажетсіз мазмұнды жарнамалау
Қарым-қатынас алаңы (мектеп сайттары, блогтар, форумдар; сайттар блогтар қызығушылықтар бойынша форумдар; электрондық пошта ICQ);
Әлеуметтік желілерге шығу, "тірі" қарым-қатынастың болмауы,
нағыз достар, ауызекі тілдің атрофиясы
Ақпарат көзі (оқулықтан, графикадан, анықтамалық ақпараттан, әдебиеттен басқа интернетті пайдалану);
Жағымсыз мазмұндағы материалдар (оларға: порнографиялық, жек көрушілік мазмұндағы материалдар, суицидтік бағыттағы материалдар, сектанттық материалдар, нормативтік емес лексикасы бар материалдар жатады.
Сіз адам туралы ақпаратты (тұрғылықты жері мен электрондық пошта мекенжайы, ұялы телефон нөмірі) біле аласыз.
Қашықтықтан оқыту (қашықтықтан оқыту курстары, мастер-кластар, науқас балалар мен үйде оқытылатын балаларға кеңес беру);
Әлеуметтенудің болмауы
Желілік конкурстарға, олимпиадаларға, жобаларға қатысу.
Интернет иесіздендіреді
СЛАЙД 7.
Мұғалім: сонымен, біз бүгін сөйлесетін мәселелерді анықтадық. Бірінші мәселе-Интернетке тәуелділік. Өзіңізді интернетке тәуелді деп санамайтын қолыңызды көтеріңіз. Слайдтарды бір минутқа қараңыз. Сізде тәуелділік белгілері бар.
* 8-10 СЛАЙД (Интернетке тәуелділік белгілері)
Мұғалім: біреудің пікірі өзгерді ме? "Иә"бар қолыңызды көтеріңіз
Сіздің ойыңызша, компьютерлік тәуелділікке кім бейім? (Балалар сөйлейді.)
* 11 СЛАЙД
Мұғалім: ал енді-экранға назар аударыңыз
• Т ЙМЕШІГІН БАСЫ ЫЗ БОЙЫНША ВИДЕО. Бейне 1. Интернетке тәуелділік және оның салдары туралы
Мұғалім: компьютерді теріс пайдаланудан туындаған аурулар туралы Естаева Бағлан Елеусізқызына сөз береміз
* 12-13 СЛАЙД. ДӘРІГЕР СӨЙЛЕП ЖАТҚАНДА
СЛАЙД 14.
Мұғалім: сонымен, тәуелділікті шешудің ең қарапайым және қол жетімді әдісі — басқа тәуелділікті алу. Салауатты өмір салтына деген сүйіспеншілік, жабайы табиғатпен қарым-қатынас, сурет салу сияқты шығармашылық қолданбалы хобби адамды тәуелділіктен шығарады.
СЛАЙД 15.
СЛАЙД 16. Бейне 2. (деректерді енгізу, қабырғалар құлайды)
Хост: енді әлемдегі миллиондаған компьютерлерде сақталған кез-келген ақпаратқа қол жеткізу мүмкіндігі пайда болды. Бірақ екінші жағынан, миллиондаған компьютерлер компьютерге қол жеткізіңіз. Күмәнданбаңыз, олар бұл мүмкіндікті пайдаланады. Және бір рет емес, дәл қазір.
Балаларға сұрақтар:
• Қалай ойлайсыз, қандай қауіп қолдарынан келген барлық жағдайларды жасайтын біз Интернетте?
(балалардың жауаптары)
* суицид-балалар өмірмен бөлісудің "тәсілдері" туралы ақпарат алатын сайттар;
* - әлеуетті суицидтердің форум сайттары;
• -наркосайты. Интернет марихуананы қолданудың "пайдасы" туралы жаңалықтарға, рецепттер мен "сусын"жасау кеңестеріне толы;
* - ұлттық алауыздық пен нәсілдік қабылдамауды қоздыратын сайттар: экстремизм, ұлтшылдық, фашизм;
* - порнографиялық сайттар;
* - танысу сайттары. Виртуалды Байланыс нақты қарым-қатынас жасау қабілетін бұзады, жасөспірімнің қарым-қатынас дағдыларын "өлтіреді" ;
* - секталар. Виртуалды әңгімелесуші қолын ұстамайды, бірақ ол "ойларға еніп", әлемге деген көзқарасқа әсер ете алады.
Мұғалім: ия, дұрыс. Бұл туралы келесі бейне. Экранға назар аударыңыз
* СЛАЙД 17. Бейне 3. "Суицид" (басу арқылы)
Балаларға сұрақтар
* Қалай Интернет желісінің құрбанына айналмауға болады?
* Интернетті пайдалану кезінде қандай тәуекелдерді азайтуға болады?
* Интернетте алаяқтықтың қандай түрлері бар?
* Интернет желісіндегі алаяқтықтан қалай қорғануға болады?
* Қауіпсіз чат дегеніміз не?
* Виртуалды сұхбаттасушы кездесуді ұсынады, не істеу керек?
* Лездік хабар алмасу қызметтерін пайдалану кезінде өзіңізді қалай қорғауға болады?
* Жүргізуші: компьютер мамандарына сөйлейтін кез келді. Компьютер шынымен қауіпті ме? Сөйлесулерде анонимді байланыс болуы мүмкін бе?
* СЛАЙД 18.
СЛАЙД 19.
Ұсынымдар: интернеттегі жеке тұлғаның ақпараттық қауіпсіздігінің мәселелері, жағымсыз мазмұн және онымен күресу шаралары, ақпараттық-психологиялық әсердің түрлері мен формалары және одан қорғау әдістері, желілік этикеттің ережелері мен нормалары, балалардың девиантты мінез-құлқының себептері және олардың алдын-алу және жою әдістері сайттарда орналасқан:
* "Мектеп секторы. Интернеттегі құқықтар мен балалар" http://schoolsectorp.wordpress.com
* "Қауіпсіздік" http://sos-ru.info,
* "Қауіпсіз Интернет" http://www.saferinternet.ru және т. б.
СЛАЙД 20.
Мұғалім: бүгін біз қозғай алмайтын тағы бір тақырып бар: интернет пен желілердегі еркіндік пен жауапкершілік деңгейі. Мұнда Фрейдтің Бостандық жауапкершілік деген сөздері ойға келеді. Барлық, бұл выкладываете интернетте лайкаете және жасау ретвиттер сіз жауап бересіз, тіпті қылмыстық жазаға тарту.
* СЛАЙД 21.
СЛАЙД 22
Виртуалды Байланыс нақты қарым-қатынас жасау қабілетін бұзады, біз ерте балалық шақтан байқаусызда алған қарым-қатынас дағдыларын "өлтіреді".
Мұғалім: сіз бұл тұжырыммен келісесіз бе? (балалардың жауаптары)
- Сіз қалай ойлайсыз, олар адамды шынайы өмірден шығарады ма және қарым-қатынас пен хабардарлықтың елесін жасайды ма, нақты қарым-қатынасты виртуалдыға ауыстырады ма және оның қауіптілігі неде?
* Айтыңызшы, сөйлесу барысында сіз өзіңіздің нақты атыңызбен немесе қиялыңызбен сөйлестіңіз бе?
• Өзіңізді еркін, босатылған сезінесіз бе?
• Қандай қауіп болуы мүмкін подстерегать Сіз әлеуметтік желілерде?
(балалардың жауаптары)
СЛАЙД 23.
Мұғалім: Интернетте сөйлесу арқылы біз бейтаныс адамдарды әлеуметтік желілерге жиі қосамыз және олармен араласамыз. Біз олар туралы ештеңе білмейміз, тек олардың лақап аттары. Біз осындай қарым-қатынасқа түсіп, нағыз достар туралы ұмытып кетеміз. Ерте ме, кеш пе біз сіздермен осы сюжеттің кейіпкерлері сияқты сөйлесе аламыз.
* Слайдты басу - "әлеуметтік желілер"ролигі.
Мұғалім: балаларға сұрақтар:
- Неліктен көзді көру өте маңызды?
- Құшақтар мен жеке қатысу неге соншалықты маңызды? (Адаммен тірі сөйлесу арқылы сіз оның не екенін түсінуге әлі мүмкіндігіңіз бар. Желіде бұл әлдеқайда қиын. Өзіңізге сұрақ қойыңыз, сіз тәулік бойы лицейлер қоғамында айналып, бір жерден қайта жазылған "ақылды ойларды"оқығыңыз келе ме?)
- Өзіңіз қалай түсініктеме жазғаныңызды есіңізде сақтаңыз, Сіз не сезінесіз? (Көп жағдайда сіз әсер еткіңіз келеді, тапқыр жауап беріңіз. Маған сеніңіз, басқалары бірдей рөл атқарады. Сондықтан, әлеуметтік медианы адамдар бетперде киетін орын ретінде қабылдай отырып, сіз қатты қателесесіз. Онда олар одан да көп тартады).
- Никтен адам туралы қанша ақпарат біле аламыз?
- Ал қол алысудан?
СЛАЙД 24.
Мұғалім: слайдқа қараңыз. Келіседі высказыванием? (балалардың жауаптары)
Алайда, қиын уақытта тыңдауға, қолдау көрсетуге, көмектесуге дайын адамдар бар екенін білу өте маңызды. Бұл адамдар экранның арғы жағында емес, басқа әлемде, бірақ біздің қасымызда және сіз олардың көздерін көріп, иықтарын қатты сезінесіз. Бұл сіздің нағыз достарыңыз!
СЛАЙД 25.

Жаңартылған күні: 24.11.2021 20:31
Құрылған күні: 24.11.2021 20:31

Текст