«Қына ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
|
КЕЛІСЕМІН: Тәрбие ісінің меңгерушісі Согласовано: Зам.директора по ВР: Абдрахманова Ж.А _____________________ «____»_____________20____г
|
БЕКІТЕМІН: Утверждаю: директор школы : Казиева Б.Е ______________________ «____»______________20____г
|
Әлеуметтік педагогтің жылдық жұмыс жоспары
2021-2022 оқу жылына әлеуметтік педагог жұмысының жоспарланған мақсаттары мен міндеттері:
Мақсаты: Баланың жеке басының қоғамдағы әлеуметтік бейімделуі.
Міндеттері:
2021-2022 оқу жылында міндеттерді іске асыру үшін келесі функцияларды орындау күтілуде
әлеуметтік педагог жұмысында:
Профилактикалықфункция
Қорғаныс және қауіпсіздік функциясы
Ұйымдастыру қызметі
2021-2022 оқу жылына арналған
әлеуметтік педагогтың жұмыс жоспары
№ |
Іс -шара |
Орындау мерзімдері |
Жауаптылар |
I. ҰЙЫМДАСТЫРУ ЖҰМЫСЫ |
|||
1. |
Бір жылға арналған жұмыс жоспарын, КІБ, КІКбірлескен жұмыс жоспарларын дайындау және бекіту. |
Қыркүйек |
Әлеуметтік педагог |
2. |
Мектеп оқушыларының тізімін құрастыру |
Қыркүйек |
Әлеуметтік педагог |
3. |
Сыныптың, мектептің паспортын құру |
Қыркүйек |
Әлеуметтік педагог Сынып жетекшілер |
4. |
Деректер банкін жаңарту және әлеуметтік мәртебесі бойынша балалардың тізімін құру: толық емес отбасылар, көп балалы отбасылар, аз қамтылған отбасылар, нашаротбасылар |
Қыркүйек, жыл ішінде түзету |
Әлеуметтік педагог Сынып жетекшілер |
5. |
МІБ, КІБ тіркеуде тұрған оқушылардың тіркеу құжаттарын рәсімдеу |
Қыркүйек, жыл ішінде түзету |
Әлеуметтік педагог Сынып жетекшілер |
6. |
Мектептің әлеуметтік төлқұжатын ресімдеу |
Қыркүйек |
Әлеуметтік педагог Сынып жетекшілер |
7. |
Қорғаншылықтағы оқушылардың тізімдерін дайындау, нақтылау және түзету |
Қыркүйек |
Әлеуметтік педагог |
8. |
«Жасөспірім» клубының кездесулері |
Жеке жоспар бойынша, тоқсанына 1 рет |
Әлеуметтік педагог, психолог |
II. ӘР ТҮРЛІ ЕСЕП ФОРМАСЫНДА ЖЕКЕ-ПРОФИЛАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫС |
|||
1. |
MІБ, КІБ, «тәуекел тобындағы» оқушылардың мәліметтер банкін түзету: - балалардың жеке ерекшеліктерін зерттеу; - әлеуметтік тұрмыстық жағдайды зерттеу; - тұрғылықты жері бойынша қоғамды зерттеу. |
Қыркүйек |
Әлеуметтік педагог |
2. |
Қорғаусызқалған балаларды, жетім балаларды бақылау |
Жыл бойы |
Әлеуметтік педагог Сынып жетекшілер |
3. |
Балалардың мемлекеттік мекемелеріне орналастыру және тіркеу үшін балаларға құжаттарды тіркеу. |
Қажет болған жағдайда |
Әлеуметтік педагог , КІБ инспекторы,Сынып жетекшілер, |
5. |
Оқушылармен жеке әңгіме жүргізу (сынып жетекшілерінің өтініші бойынша) |
Жыл бойы |
Әлеуметтік педагог |
4. |
Салауатты өмір салтын насихаттауға бағытталған іс -шараларға қатысу: «Жасөспірім», «Отбасы» акциялары, спорт. жарыстар, жаяу жүру |
Жоспар бойынша |
Әлеуметтік педагог Сынып жетекшілер |
6. |
Жетім балалар мен АҚҚБПрезиденттік және АкиматтықЖаңа жыл өткізуге дайындау |
Желтоқсан |
Әлеуметтік педагог |
7. |
Құқықбұзушылықтың алдын алу жөніндегі кеңестің отырысын өткізу. |
Жоспар бойынша |
Мектеп басшысы әлеуметтік педагог ,КІБ инспекторы, сынып жетекшілері, ата-аналар |
8. |
Өтінімдерге сүйене отырып, жетім балалардың, АҚҚБмен аз қамтылған отбасы балаларының тамақтануын бақылау. |
Қажет болған жағдайда |
Әлеуметтік педагог, Бухгалтер |
III. АТА-АНАЛАРМЕН ПРОФИЛАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫСТАР |
|||
1. |
Балаларын уақытша тіркеу туралы ата -аналарды хабардар ету |
Жыл бойы |
Әлеуметтік педагог |
2. |
MІБжәне КІБ есепте тұрған«тәуекел тобының» оқушыларыныңпәтерлеріне рейдтер жүргізу. |
Кесте бойынша |
Әлеуметтік педагог |
3. |
Қамқоршылық және қорғаншылық бөлімінің нұсқауы бойынша шағын аудандағы отбасылардың тұрмыстық жағдайын зерттеу. |
Қажет болған жағдайда |
Әлеуметтік педагог , КІБ инспекторы,Сынып жетекшілер |
4. |
Мектеп ауданында ата -аналардың патрульдеу кестесін ұйымдастыру |
Кесте бойынша |
Әлеуметтік педагог , КІБ инспекторы,Сынып жетекшілер |
IV. ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҰЖЫММЕН ЖҰМЫС |
|||
1. |
Кездесулерде, мұғалімдер кеңестерінде хабарламалары |
Жыл бойы |
Әлеуметтік педагог |
2. |
Жеке консультациялар өткізу |
Жыл бойы |
Әлеуметтік педагог |
3. |
МІБжәне КІБ есептетұрған«тәуекел тобының» балаларын жұмысқа орналастыру. |
Мамыр , маусым |
Әлеуметтік педагог, Сынып жетекшілер |
4. |
Тіркеу, сынып жетекшілерімен әңгімелесу, құжаттарды жинау, «тәуекел тобы» оқушыларын бақылау нәтижелері бойынша кеңес беру |
Жыл бойы |
Әлеуметтік педагог, Сынып жетекшілер |
5. |
Құқық бұзушылық пен кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтың алдын алу бойынша КІБинспекторымен бірігіп жұмыс жасау. |
Үнемі оқу жылы бойы |
Әлеуметтік педагог КІБ инспекторы,Сынып жетекшілер |
Экстремизм мен терроризмнің алдын алу бойынша іс -шаралар жоспары
Мақсаты:
Білім беру мекемесінің студенттері, тәрбиеленушілері мен қызметкерлерінің еңбек және оқу қызметі кезінде олардың өмірінің қауіпсіздігін арттыру арқылы қауіпсіздігін қамтамасыз ету.
Міндеттері:
№ |
Іс-шаралар |
Мерзімдері |
Жауаптылар |
I. Педагогикалық ұжыммен, оқу орнының қызметкерлерімен іс -шаралар |
|||
1. |
Оқу жылына экстремизмге қарсы тұру іс -шаралар жоспарымен таныстыру |
қыркүйек |
|
2. |
Мектеп қызметкерлеріне терроризмге қарсы нұсқаулық |
Тоқсанына 1 рет |
|
3. |
Экстремизмге қатысты мәселелерді өндірістік жиналыстарда, әдістемелік бірлестіктердің жиналыстарында, жоспарлау кездесулерінде және т.б. |
жыл бойына |
|
4. |
Экстремизмге қарсы тұру бойынша әдістемелік материал жинақтау |
жыл бойына |
|
5. |
Экстремизмге қарсы тұру бойынша парақшалар, әдістемелік нұсқаулар тарату. |
жыл бойына |
|
6. |
Әкімшіліктің, экстремизмге қарсы нормативтік құжаттарды оқытушылардың зерттеуі. |
жыл бойына |
|
7. |
Қол жеткізуді бақылауды күшейту. |
жыл бойына |
Вахтер, күзетші |
8. |
Мектеп аумағындарұқсат етілмеген адамдардың болуын бақылау. |
жыл бойына |
Вахтер, күзетші |
9. |
Мұғалімдердің, әкімшілік мүшелерінің кезекшілігі |
жыл бойына |
|
10. |
Ғимараттар мен үй -жайларды күнделікті тексеру. |
жыл бойына |
Күзетші , аула жинаушы |
11. |
Тәулік бойы қауіпсіздікті қамтамасыз ету. |
жыл бойына |
ӘШ б/ша БО |
12. |
Көрнекі профилактикалық науқанды жаңарту. |
жыл бойына |
|
II. Оқушылармен іс-шаралар |
|||
1. |
Экстремизмге қарсы тұру бойынша сынып сағаттары, профилактикалық әңгімелер өткізу:
|
жыл бойына |
Сынып жетекшілер |
2. |
Оқушылармен экстремизм мен терроризмге қарсы күрес бойынша нұсқаулықөткізу. |
жыл бойына |
Сынып жетекшілер |
3. |
Өмірді қамтамасыз ету бойынша жадынамалар, әдістемелік нұсқаулар тарату. |
жыл бойына |
Сынып жетекшілер |
5. |
«Балаларды қорғау күні» аясында іс -шаралар өткізу |
мамыр |
Сынып жетекшілер |
6. |
Ұлттық бірлік күніне арналған шаралар. |
мамыр |
Сынып жетекшілер |
7. |
|
қараша |
Сынып жетекшілер |
8. |
«Этноаралық қатынастар туралы Қазақстан Республикасының Конституциясы» заң сабақтары. |
желтоқсан |
Тарих мұғалімі
|
9. |
«Төтенше жағдайлар кезіндегі адамның қауіпсіздігі мен қорғанысы» тренинг сабақтары |
жыл бойына |
|
10. |
Әлеуметтану сабақтарында экстремизм мен терроризмге қарсы күрес бойынша нормативтік құжаттарды оқу. |
жыл бойына |
Тарих және құқық мұғалімі |
11. |
Экстремистік жастар ұйымдары туралы ақпараттық сағаттар өткізу. |
жыл бойына |
Сынып жетекшілер |
12. |
Экстремизмге қарсы тұру үшін құқық қорғау органдарының қызметкерлерімен профилактикалық әңгімелер жүргізу. |
жыл бойына |
|
III. Ата-аналармен іс-шаралар |
|||
1. |
Осы тақырып бойынша ата -аналарға жалпы білім беру. |
жыл бойына |
|
2. |
Балаларға арналған қауіпсіздік парақтарын тарату |
жыл бойына |
Сынып жетекшілер |
3. |
Экстремизмге қарсы тұру мәселелерін ата -аналар жиналысында қарау. |
жыл бойына |
Сынып жетекшілер |
IV. Профилактикалықсубъектілерімен бірлескен іс -шаралар |
|||
1. |
Құқық қорғау органдарының қызметкерлерімен бірге экстремизмге қарсы бірлескен іс -шаралар өткізу. |
жыл бойына |
2021-2022 оқу жылына арналған
ӘЛЕУМЕТТІК МҰҒАЛІМ ЖҰМЫСЫНЫҢ ЦИКЛОГРАММАСЫ
№ |
Іс-шаралар |
Жауаптылар |
Күн сайын |
||
1. |
Проблемалы оқушылармен күнделікті жұмыс. |
Әлеуметтікпедагог |
2. |
Сынып жетекшілерімен күнделікті жұмыс. |
Әлеуметтікпедагог |
3. |
Оқушылармен, ата -аналармен және мұғалімдермен жеке жұмыс. |
Әлеуметтікпедагог |
Күн сайын |
||
1. |
Есептің әр түріне жататын оқушылардың сабаққа қатысуын бақылау. |
Әлеуметтікпедагог |
2. |
Мұғалімнің «тәуекел тобының» оқушыларымен жеке жұмысының ұйымдастырылуын тексеру мақсатында сыныптарда немесе қосымша білім беру бірлестіктерінде сыныптан тыс жұмыстарға қатысу. |
Әлеуметтікпедагог |
3. |
Сынып жетекшілерімен проблемалы оқушылармен жұмыс бойынша кеңес беру. |
Әлеуметтікпедагог |
4. |
Ата -аналар мен оқушыларға жеке кеңес беру. |
Әлеуметтікпедагог |
5. |
Есептің әр түрінен оқушылармен әңгімелесу, кеңес беру. |
Әлеуметтікпедагог |
Ай сайын |
||
1. |
Қамқорлықсыз қалған балаларды, жетім балаларды бақылау. |
Әлеуметтікпедагог сынып жетекшілер |
2. |
Балалар тәрбиеленетін отбасында адамгершілік, моральдық салауатты қарым -қатынас орнатуға ықпал ету. |
Әлеуметтікпедагог сынып жетекшілер |
3. |
Балалар тәрбиеленетін отбасында адамгершілік, моральдық салауатты қарым -қатынас орнатуға ықпал ету. |
Әлеуметтікпедагог сынып жетекшілер |
4. |
Нашаротбасыларды бақылауды жүзеге асыру, олармен әрбиелікжәне алдын алу жұмыстарын жүргізу. |
Әлеуметтікпедагог сынып жетекшілер |
5. |
Консультациялық көмек көрсету. |
Әлеуметтікпедагог сынып жетекшілер |
6. |
«Қиын» оқушылардыңүйге бару, оқушылардың тұрмыстық жағдайын тексеру, сабақтан тыс уақытта жұмысқа орналасу время, взаимоотношений с родителями и сверстниками. |
Әлеуметтікпедагог сынып жетекшілер |
7. |
Өмірлік қиын жағдайға тап болған оқушыларғаконсультациялық көмек көрсету |
Әлеуметтікпедагог сынып жетекшілер |
8. |
Мектептегі құқық бұзушылық пен қылмыстың алдын алу бойынша жұмыс |
Әлеуметтікпедагог сынып жетекшілер |
9. |
Зорлық -зомбылықты, үйден кетіп қалужәне қаңғыбасты болдыртпау бойынша жұмыс. |
Әлеуметтікпедагог сынып жетекшілер |
10. |
Экстремизмнің, терроризмнің алдын алу бойынша жұмыс. |
Әлеуметтікпедагог сынып жетекшілер, КІБ инспекторы |
11. |
Қолайсыз отбасынан шыққан оқушыларды анықтау мақсатында сынып жетекшілерімен, ата -аналармен өзара әрекеттесу: - оларды тіркеу; - қорғаншылық пен қамқоршылыққа мұқтаж балаларға оқуға көмек көрсету. |
Әлеуметтікпедагог сынып жетекшілер |
12. |
«Жасөспірім» клубының кездесулері |
Әлеуметтікпедагог психолог |
Жылына 1 рет |
||
1. |
Мектептің әлеуметтік мұғаліміне жұмыс жоспарын құру. |
Әлеуметтікпедагог |
2. |
Құжаттаманы рәсімдеу: - MІБ, КІБ, «қауіптобына» қатысатын оқушылардыңтізімі; - жағдайы төмен отбасылардан шыққан оқушылардың тізімі; - көп балалы отбасы оқушыларының тізімі; - жетім балалардың тізімі; - сыныптардың әлеуметтік төлқұжаты - мектеп төлқұжаты (статистикалық мәліметтер). |
Әлеуметтікпедагог |
3. |
Сынып жетекшілерімен бір жылдағы тәрбие жұмысының қорытындысы бойынша сұхбат. |
Сынып жетекшілер |
4. |
Өткен оқу жылындағы жұмыс талдауы. |
Әлеуметтікпедагог |
5. |
Келесі оқу жылына оқу міндеттерін қою. |
Әлеуметтікпедагог сынып жетекшілер, |
6. |
MІБ, КІБ, «Қауіп тобындағы» есептегі оқушылардың жазғы демалысын бақылау |
Әлеуметтік педагог сынып жетекшілер, |
2021-2022 оқу жылына арналған
Қиын балалармен және «тәуекел тобының» балаларымен жұмыс жоспары
№ |
Іс-шаралар |
Уақыты |
Жауаптылар |
1
|
Ұйымдастыру : -сынып пен мектептің әлеуметтік төлқұжаттарын ресімдеу; - қиын балалар мен «қауіптобының» балаларының тізімдерін қалыптастыру; -қиын балалар мен «қауіп тобының» балаларына мінездеме құрастыру; - қиын өмірлік жағдайдағы балаларды анықтау (отбасыларға бару, ақпарат жинау); -өтініштерді, өтініштерді және басқа құжаттарды ресімдеу; КІК, КІБ және басқа қызметтерге жолдама; -KІК, КІБ және әлеуметтік байланыстарды жүзеге асыру. қызметтер |
Қыркүйек
Қыркүйек, желтоқсан, мамыр
Қыркүйек, желтоқсан, мамыр
Қыркүйек Қажет болған жағдайда |
Сын.жетекшілер, әлеум. педагог
Сын.жетекшілер, әлеум. педагог психолог
әлеум. педагог, тәрбиешілер, әлеум. Педагог |
2. |
Оқушылармен жұмыс: - сабаққа қатысуды бақылау, сабаққа кешігу -ағымдағы прогресті бақылау -оқушыларды үйірмелер мен секцияларға тарту -профилактикалық әңгіме жүргізу, жанжалды жағдайларды талдау -психодиагностика жүргізу, бақылау, тренингтер өткізу -өмірдің басқа түрін таңдауға көмектесу |
Үнемі
/-/
Жоспар б/ша
/-/ |
Сын.жетекшілер, әлеум. педагог
Сын.жетекшілер
Сын.жетекшілер, психолог |
3.
|
Ата-аналармен жұмыс: -нашаротбасыларға және қиын балалары бар, қамқоршылықтағы балалары бар отбасыларға бару; - ата -аналарды мектепке шақыру; -сұхбаттар мен консультациялар өткізу; - ата -аналар жиналысында сөйлеу; -балаларды тәрбиелеу бойынша ұсыныстар әзірлеу, отбасындағы өзара түсіністікті жақсарту; |
Қажет болған жағдайда
/-/
Жоспар б/ша |
Сын.жетекшілер, әлеум. педагог Әкімшілік Сын.жетекшілер, тәрбиешілер, әлеум. Педагог |
4.
|
Педагогикалық ұжыммен жұмыс: -мұғалімдер арасында қажетті ақпарат алмасуды ұйымдастыру;
-психодиагностика, бақылау нәтижелері бойынша кеңес беру; - қиын балалармен жан «қауіптобының» балаларымен жұмыс бойынша ұсыныстар әзірлеу; -мұғалімдердің «қауіптобының» балаларымен және қиын балалармен жұмыс жасау дағдылары мен дағдыларын өңдеуге арналған іскерлік ойындар, шеберлік сабақтары, тренингтер өткізу |
Үнемі
Өткізгеннен кейін
Жоспар б/ша
|
Сын.жетекшілер, тәрбиешілер, әлеум. педагог, психолог, психолог, әлеум. педагог
Психолог |
«Мектепті басқару және МІБ ұйымдастыру»
2021-2022 оқу жылына арналған мектептің циклограмма жұмысы
Апта күндері |
Ұйымдастырудың негізгі формалары
|
Дүйсенбі
|
Директор жанындағы кеңес(айдың бірінші дүйсенбісі). Педкеңестер(тоқсанына 1 рет).
|
Сейсенбі
|
ҒӘЖ отырысы(екі айда 1 рет) |
Сәрсенбі |
Мұғалімдердің әдістемелік бірлестік отырысы (екі айда 1 рет) |
Бейсенбі
|
Сынып жетекшілердің әдістемелік бірлестік отырысы (екі айда 1 рет) |
Жұма
|
Әкімшілік кеңес (апта сайын) |
Сенбі |
Дамыту күні: Спорттық секция жұмысы
|