"Ақмола облысы білім басқармасының Ақкөл ауданы бойынша білім бөлімі Қына ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учереждение "Общеобразовательная школа села Кына отдела образования по Аккольскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

     

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Жеке даму картасы мектепалды даярлық сынып

Баланың жеке даму картасы (5-тен 6 жасқа дейін)  2023-2024  оқу жылына арналған баланың жеке даму картасы                                            

 Баланың Т. А. Ә. Естаева Райана

 Баланың туған күні: 22.01.2018      

Мектепалды даярлық тобы (сыныбы) Мектепалды даярлық «А» сынып(5-тен 6 жасқа дейін)

Құзыреттіліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары

(қазан-желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары

(ақпан-сәуір)

Қортынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары

(маусым-тамыз)

Қортынды

(баланың даму деңгейі сәйкес келеді )

III-деңгей-(жоғары)

II-деңгей-(орташа)

I-деңгей-(төмен)

Физикалыққасиеттері

қозғалысойындарындаойынережелерінсақтайды;

бірқатарғақайтатұраалады, сап түзепжүруденбіржәнеекіқатарменқайтатұраалады

заттардыңарасыментөрттағандапеңбектейді,

төрттағандапеңбектейді.

 

доптыеденгебірқолменұрып, екіқолменқағыпалады:                   

баланың даму деңгейі сәйкес келеді

III-деңгей-(жоғары)

 

Комммуникативтікдағдылары

әрекеттердіңалуантүрлінысандары мен түрлеріндеауызшасөйлеудідамыту;

ойынды, бидіқолданаотырып, көркембейненіқұрудашығармашылықдербестіктідамыту.

Д/О:

Т: «Тексеріп көр»

Мақсаты:сөйлегенде зат есімдерді, сын есімдерді, үстеулерді, көп мағыналы сөздерді, синонимдер мен антонимдерді қолдана алуды қалыптастыру:

Қортынды: ішінара қолданады

Д/О:

Т: «Ата бізде  қонақта»

Мақсаты: қазақ халқының құндылықтарын құрметтеуді қалыптастыру;

Қортынды: құрметтейді.

баланың даму деңгейі сәйкес келеді

III-деңгей-(жоғары)

 

Танымдықжәнезияткерлікдағдылары

сыниойлаудағдылары мен шығармашылыққабілеттеріндамыту;

 Д/О:

Т: «Заттарды салыстыр»

Мақсаты:заттардың ұзындығын, биіктігін, ені мен жуандығын анықтай білуді үйрету;

Қортынды: ішінара анықтайды.

Д/О:

Т: «Заттың жұбын тап»

Мақсаты:заттарды салыстыруда беттестіру, қасына қою және жұппен салыстыру тәсілдерін қолдана алуды үйрету;

Қортынды:салыстыру тәсілдерін қолданады.

баланың даму деңгейі сәйкес келеді

III-деңгей-(жоғары)

 

Шығармашылықдағдыларыныңзерттеуіс-әрекетініңдамуы

сурет салу, мүсіндеу, құрастыруарқылыөзкөңілкүйінжеткізеалады;үйде, балабақшада, қоғамдықорындардақарым-қатынастыңжалпықабылданғаннормалары мен ережелерінсақтауғаталпынады.

Д/О:

Т: « Түстерді анықта»

Мақсаты:"жаңа түстер (күлгін) және реңктерді (көк, қызғылт, қою жасыл) бояуды

араластыру арқылы шығара алуды үйрету:

Қортынды:ішінара жаңа түстер және реңктерді шығара алады.

Д/О:

Т: «Мен жасай аламын»

Мақсаты:ою-өрнектермен қазақтың ұлттық киімдерін сала алуды қалыптастыру;

Қортынды:ұлттық киімдерді салады.

баланың даму деңгейі сәйкес келеді

III-деңгей-(жоғары)

 

Әлеуметтікэмоционалдыдағдылардықалыптастыру

коммуникативтікжәнеәлеуметтікдағдылардыдамыту

 

Д/О:

Т: «Үй және орман жануарлары»

Мақсаты:жануарларды әртүрлі белгілері бойынша топтастыра алуды қалыптастыру;

Қортынды: топтастырады.                          

Д/О:

Т: «Нанды құрметтейік»

Мақсаты:нанға ұқыпты қарайды, адамдардың еңбегін құрметтеуді негіздеу;

Қортынды:ұқыпта қарайды, еңбегін құрметтейді.     

 

баланың даму деңгейі сәйкес келеді

III-деңгей-(жоғары)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Баланың жеке даму картасы (5-тен 6 жасқа дейін)  2023-2024  оқу жылына арналған баланың жеке даму картасы                                            

 Баланың Т. А. Ә. Касымов Кайсар

 Баланың туған күні: 06.05.2018

Мектепалды даярлық тобы (сыныбы) Мектепалды даярлық «А» сынып(5-тен 6 жасқа дейін)

Құзыреттіліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары

(қазан-желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары

(ақпан-сәуір)

Қортынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары

(маусым-тамыз)

Қортынды

(баланың даму деңгейі сәйкес келеді )

III-деңгей-(жоғары)

II-деңгей-(орташа)

I-деңгей-(төмен)

Физикалыққасиеттері

қозғалысойындарындаойынережелерінсақтайды;

бірқатарғақайтатұраалады, сап түзепжүруденбіржәнеекіқатарменқайтатұраалады

заттардыңарасыментөрттағандапеңбектейді,

төрттағандапеңбектейді.

 

доптыеденгебірқолменұрып, екіқолменқағыпалады:                   

баланың даму деңгейі сәйкес келеді

III-деңгей-(жоғары)

 

Комммуникативтікдағдылары

әрекеттердіңалуантүрлінысандары мен түрлеріндеауызшасөйлеудідамыту;

ойынды, бидіқолданаотырып, көркембейненіқұрудашығармашылықдербестіктідамыту.

Д/О:

Т: «Тексеріп көр»

Мақсаты:сөйлегенде зат есімдерді, сын есімдерді, үстеулерді, көп мағыналы сөздерді, синонимдер мен антонимдерді қолдана алуды қалыптастыру:

Қортынды: ішінара қолданады

Д/О:

Т: «Ата бізде  қонақта»

Мақсаты: қазақ халқының құндылықтарын құрметтеуді қалыптастыру;

Қортынды: құрметтейді.

баланың даму деңгейі сәйкес келеді

III-деңгей-(жоғары)

 

Танымдықжәнезияткерлікдағдылары

сыниойлаудағдылары мен шығармашылыққабілеттеріндамыту;

 Д/О:

Т: «Заттарды салыстыр»

Мақсаты:заттардың ұзындығын, биіктігін, ені мен жуандығын анықтай білуді үйрету;

Қортынды: ішінара анықтайды.

Д/О:

Т: «Заттың жұбын тап»

Мақсаты:заттарды салыстыруда беттестіру, қасына қою және жұппен салыстыру тәсілдерін қолдана алуды үйрету;

Қортынды:салыстыру тәсілдерін қолданады.

баланың даму деңгейі сәйкес келеді

III-деңгей-(жоғары)

 

Шығармашылықдағдыларыныңзерттеуіс-әрекетініңдамуы

сурет салу, мүсіндеу, құрастыруарқылыөзкөңілкүйінжеткізеалады;үйде, балабақшада, қоғамдықорындардақарым-қатынастыңжалпықабылданғаннормалары мен ережелерінсақтауғаталпынады.

Д/О:

Т: « Түстерді анықта»

Мақсаты:"жаңа түстер (күлгін) және реңктерді (көк, қызғылт, қою жасыл) бояуды

араластыру арқылы шығара алуды үйрету:

Қортынды:ішінара жаңа түстер және реңктерді шығара алады.

Д/О:

Т: «Мен жасай аламын»

Мақсаты:ою-өрнектермен қазақтың ұлттық киімдерін сала алуды қалыптастыру;

Қортынды:ұлттық киімдерді салады.

баланың даму деңгейі сәйкес келеді

III-деңгей-(жоғары)

 

Әлеуметтікэмоционалдыдағдылардықалыптастыру

коммуникативтікжәнеәлеуметтікдағдылардыдамыту

 

Д/О:

Т: «Үй және орман жануарлары»

Мақсаты:жануарларды әртүрлі белгілері бойынша топтастыра алуды қалыптастыру;

Қортынды: топтастырады.                          

Д/О:

Т: «Нанды құрметтейік»

Мақсаты:нанға ұқыпты қарайды, адамдардың еңбегін құрметтеуді негіздеу;

Қортынды:ұқыпта қарайды, еңбегін құрметтейді.     

 

баланың даму деңгейі сәйкес келеді

III-деңгей-(жоғары)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Баланың жеке даму картасы (5-тен 6 жасқа дейін)  2022-2023  оқу жылына арналған баланың жеке даму картасы                                            

 Баланың Т. А. Ә. Калиев Мухамад

 Баланың туған күні: 01.11.2017

Мектепалды даярлық тобы (сыныбы) Мектепалды даярлық «А» сынып(5-тен 6 жасқа дейін)

Құзыреттіліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары

(қазан-желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары

(ақпан-сәуір)

Қортынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары

(маусым-тамыз)

Қортынды

(баланың даму деңгейі сәйкес келеді )

III-деңгей-(жоғары)

II-деңгей-(орташа)

I-деңгей-(төмен)

Физикалыққасиеттері

қозғалысойындарындаойынережелерінсақтайды;

бірқатарғақайтатұраалады, сап түзепжүруденбіржәнеекіқатарменқайтатұраалады

заттардыңарасыментөрттағандапеңбектейді,

төрттағандапеңбектейді.

 

доптыеденгебірқолменұрып, екіқолменқағыпалады:                   

баланың даму деңгейі сәйкес келеді

III-деңгей-(жоғары)

 

Комммуникативтікдағдылары

әрекеттердіңалуантүрлінысандары мен түрлеріндеауызшасөйлеудідамыту;

ойынды, бидіқолданаотырып, көркембейненіқұрудашығармашылықдербестіктідамыту.

Д/О:

Т: «Тексеріп көр»

Мақсаты:сөйлегенде зат есімдерді, сын есімдерді, үстеулерді, көп мағыналы сөздерді, синонимдер мен антонимдерді қолдана алуды қалыптастыру:

Қортынды: ішінара қолданады

Д/О:

Т: «Ата бізде  қонақта»

Мақсаты: қазақ халқының құндылықтарын құрметтеуді қалыптастыру;

Қортынды: құрметтейді.

баланың даму деңгейі сәйкес келеді

III-деңгей-(жоғары)

 

Танымдықжәнезияткерлікдағдылары

сыниойлаудағдылары мен шығармашылыққабілеттеріндамыту;

 Д/О:

Т: «Заттарды салыстыр»

Мақсаты:заттардың ұзындығын, биіктігін, ені мен жуандығын анықтай білуді үйрету;

Қортынды: ішінара анықтайды.

Д/О:

Т: «Заттың жұбын тап»

Мақсаты:заттарды салыстыруда беттестіру, қасына қою және жұппен салыстыру тәсілдерін қолдана алуды үйрету;

Қортынды:салыстыру тәсілдерін қолданады.

баланың даму деңгейі сәйкес келеді

III-деңгей-(жоғары)

 

Шығармашылықдағдыларыныңзерттеуіс-әрекетініңдамуы

сурет салу, мүсіндеу, құрастыруарқылыөзкөңілкүйінжеткізеалады;үйде, балабақшада, қоғамдықорындардақарым-қатынастыңжалпықабылданғаннормалары мен ережелерінсақтауғаталпынады.

Д/О:

Т: « Түстерді анықта»

Мақсаты:"жаңа түстер (күлгін) және реңктерді (көк, қызғылт, қою жасыл) бояуды

араластыру арқылы шығара алуды үйрету:

Қортынды:ішінара жаңа түстер және реңктерді шығара алады.

Д/О:

Т: «Мен жасай аламын»

Мақсаты:ою-өрнектермен қазақтың ұлттық киімдерін сала алуды қалыптастыру;

Қортынды:ұлттық киімдерді салады.

баланың даму деңгейі сәйкес келеді

III-деңгей-(жоғары)

 

Әлеуметтікэмоционалдыдағдылардықалыптастыру

коммуникативтікжәнеәлеуметтікдағдылардыдамыту

 

Д/О:

Т: «Үй және орман жануарлары»

Мақсаты:жануарларды әртүрлі белгілері бойынша топтастыра алуды қалыптастыру;

Қортынды: топтастырады.                          

Д/О:

Т: «Нанды құрметтейік»

Мақсаты:нанға ұқыпты қарайды, адамдардың еңбегін құрметтеуді негіздеу;

Қортынды:ұқыпта қарайды, еңбегін құрметтейді.     

 

баланың даму деңгейі сәйкес келеді

III-деңгей-(жоғары)

 

Жаңартылған күні: 12.06.2024 10:34
Құрылған күні: 12.06.2024 10:34

Текст