Баланың жеке даму картасы (5-тен 6 жасқа дейін) 2023-2024 оқу жылына арналған баланың жеке даму картасы
Баланың Т. А. Ә. Естаева Райана
Баланың туған күні: 22.01.2018
Мектепалды даярлық тобы (сыныбы) Мектепалды даярлық «А» сынып(5-тен 6 жасқа дейін)
Құзыреттіліктер |
Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан-желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (ақпан-сәуір) |
Қортынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (маусым-тамыз) |
Қортынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді ) III-деңгей-(жоғары) II-деңгей-(орташа) I-деңгей-(төмен) |
Физикалыққасиеттері |
қозғалысойындарындаойынережелерінсақтайды; бірқатарғақайтатұраалады, сап түзепжүруденбіржәнеекіқатарменқайтатұраалады |
заттардыңарасыментөрттағандапеңбектейді, төрттағандапеңбектейді.
|
доптыеденгебірқолменұрып, екіқолменқағыпалады: |
баланың даму деңгейі сәйкес келеді III-деңгей-(жоғары)
|
Комммуникативтікдағдылары |
әрекеттердіңалуантүрлінысандары мен түрлеріндеауызшасөйлеудідамыту; ойынды, бидіқолданаотырып, көркембейненіқұрудашығармашылықдербестіктідамыту. |
Д/О: Т: «Тексеріп көр» Мақсаты:сөйлегенде зат есімдерді, сын есімдерді, үстеулерді, көп мағыналы сөздерді, синонимдер мен антонимдерді қолдана алуды қалыптастыру: Қортынды: ішінара қолданады |
Д/О: Т: «Ата бізде қонақта» Мақсаты: қазақ халқының құндылықтарын құрметтеуді қалыптастыру; Қортынды: құрметтейді. |
баланың даму деңгейі сәйкес келеді III-деңгей-(жоғары)
|
Танымдықжәнезияткерлікдағдылары |
сыниойлаудағдылары мен шығармашылыққабілеттеріндамыту; |
Д/О: Т: «Заттарды салыстыр» Мақсаты:заттардың ұзындығын, биіктігін, ені мен жуандығын анықтай білуді үйрету; Қортынды: ішінара анықтайды. |
Д/О: Т: «Заттың жұбын тап» Мақсаты:заттарды салыстыруда беттестіру, қасына қою және жұппен салыстыру тәсілдерін қолдана алуды үйрету; Қортынды:салыстыру тәсілдерін қолданады. |
баланың даму деңгейі сәйкес келеді III-деңгей-(жоғары)
|
Шығармашылықдағдыларыныңзерттеуіс-әрекетініңдамуы |
сурет салу, мүсіндеу, құрастыруарқылыөзкөңілкүйінжеткізеалады;үйде, балабақшада, қоғамдықорындардақарым-қатынастыңжалпықабылданғаннормалары мен ережелерінсақтауғаталпынады. |
Д/О: Т: « Түстерді анықта» Мақсаты:"жаңа түстер (күлгін) және реңктерді (көк, қызғылт, қою жасыл) бояуды араластыру арқылы шығара алуды үйрету: Қортынды:ішінара жаңа түстер және реңктерді шығара алады. |
Д/О: Т: «Мен жасай аламын» Мақсаты:ою-өрнектермен қазақтың ұлттық киімдерін сала алуды қалыптастыру; Қортынды:ұлттық киімдерді салады. |
баланың даму деңгейі сәйкес келеді III-деңгей-(жоғары)
|
Әлеуметтікэмоционалдыдағдылардықалыптастыру |
коммуникативтікжәнеәлеуметтікдағдылардыдамыту
|
Д/О: Т: «Үй және орман жануарлары» Мақсаты:жануарларды әртүрлі белгілері бойынша топтастыра алуды қалыптастыру; Қортынды: топтастырады. |
Д/О: Т: «Нанды құрметтейік» Мақсаты:нанға ұқыпты қарайды, адамдардың еңбегін құрметтеуді негіздеу; Қортынды:ұқыпта қарайды, еңбегін құрметтейді.
|
баланың даму деңгейі сәйкес келеді III-деңгей-(жоғары)
|
Баланың жеке даму картасы (5-тен 6 жасқа дейін) 2023-2024 оқу жылына арналған баланың жеке даму картасы
Баланың Т. А. Ә. Касымов Кайсар
Баланың туған күні: 06.05.2018
Мектепалды даярлық тобы (сыныбы) Мектепалды даярлық «А» сынып(5-тен 6 жасқа дейін)
Құзыреттіліктер |
Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан-желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (ақпан-сәуір) |
Қортынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (маусым-тамыз) |
Қортынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді ) III-деңгей-(жоғары) II-деңгей-(орташа) I-деңгей-(төмен) |
Физикалыққасиеттері |
қозғалысойындарындаойынережелерінсақтайды; бірқатарғақайтатұраалады, сап түзепжүруденбіржәнеекіқатарменқайтатұраалады |
заттардыңарасыментөрттағандапеңбектейді, төрттағандапеңбектейді.
|
доптыеденгебірқолменұрып, екіқолменқағыпалады: |
баланың даму деңгейі сәйкес келеді III-деңгей-(жоғары)
|
Комммуникативтікдағдылары |
әрекеттердіңалуантүрлінысандары мен түрлеріндеауызшасөйлеудідамыту; ойынды, бидіқолданаотырып, көркембейненіқұрудашығармашылықдербестіктідамыту. |
Д/О: Т: «Тексеріп көр» Мақсаты:сөйлегенде зат есімдерді, сын есімдерді, үстеулерді, көп мағыналы сөздерді, синонимдер мен антонимдерді қолдана алуды қалыптастыру: Қортынды: ішінара қолданады |
Д/О: Т: «Ата бізде қонақта» Мақсаты: қазақ халқының құндылықтарын құрметтеуді қалыптастыру; Қортынды: құрметтейді. |
баланың даму деңгейі сәйкес келеді III-деңгей-(жоғары)
|
Танымдықжәнезияткерлікдағдылары |
сыниойлаудағдылары мен шығармашылыққабілеттеріндамыту; |
Д/О: Т: «Заттарды салыстыр» Мақсаты:заттардың ұзындығын, биіктігін, ені мен жуандығын анықтай білуді үйрету; Қортынды: ішінара анықтайды. |
Д/О: Т: «Заттың жұбын тап» Мақсаты:заттарды салыстыруда беттестіру, қасына қою және жұппен салыстыру тәсілдерін қолдана алуды үйрету; Қортынды:салыстыру тәсілдерін қолданады. |
баланың даму деңгейі сәйкес келеді III-деңгей-(жоғары)
|
Шығармашылықдағдыларыныңзерттеуіс-әрекетініңдамуы |
сурет салу, мүсіндеу, құрастыруарқылыөзкөңілкүйінжеткізеалады;үйде, балабақшада, қоғамдықорындардақарым-қатынастыңжалпықабылданғаннормалары мен ережелерінсақтауғаталпынады. |
Д/О: Т: « Түстерді анықта» Мақсаты:"жаңа түстер (күлгін) және реңктерді (көк, қызғылт, қою жасыл) бояуды араластыру арқылы шығара алуды үйрету: Қортынды:ішінара жаңа түстер және реңктерді шығара алады. |
Д/О: Т: «Мен жасай аламын» Мақсаты:ою-өрнектермен қазақтың ұлттық киімдерін сала алуды қалыптастыру; Қортынды:ұлттық киімдерді салады. |
баланың даму деңгейі сәйкес келеді III-деңгей-(жоғары)
|
Әлеуметтікэмоционалдыдағдылардықалыптастыру |
коммуникативтікжәнеәлеуметтікдағдылардыдамыту
|
Д/О: Т: «Үй және орман жануарлары» Мақсаты:жануарларды әртүрлі белгілері бойынша топтастыра алуды қалыптастыру; Қортынды: топтастырады. |
Д/О: Т: «Нанды құрметтейік» Мақсаты:нанға ұқыпты қарайды, адамдардың еңбегін құрметтеуді негіздеу; Қортынды:ұқыпта қарайды, еңбегін құрметтейді.
|
баланың даму деңгейі сәйкес келеді III-деңгей-(жоғары)
|
Баланың жеке даму картасы (5-тен 6 жасқа дейін) 2022-2023 оқу жылына арналған баланың жеке даму картасы
Баланың Т. А. Ә. Калиев Мухамад
Баланың туған күні: 01.11.2017
Мектепалды даярлық тобы (сыныбы) Мектепалды даярлық «А» сынып(5-тен 6 жасқа дейін)
Құзыреттіліктер |
Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан-желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (ақпан-сәуір) |
Қортынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (маусым-тамыз) |
Қортынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді ) III-деңгей-(жоғары) II-деңгей-(орташа) I-деңгей-(төмен) |
Физикалыққасиеттері |
қозғалысойындарындаойынережелерінсақтайды; бірқатарғақайтатұраалады, сап түзепжүруденбіржәнеекіқатарменқайтатұраалады |
заттардыңарасыментөрттағандапеңбектейді, төрттағандапеңбектейді.
|
доптыеденгебірқолменұрып, екіқолменқағыпалады: |
баланың даму деңгейі сәйкес келеді III-деңгей-(жоғары)
|
Комммуникативтікдағдылары |
әрекеттердіңалуантүрлінысандары мен түрлеріндеауызшасөйлеудідамыту; ойынды, бидіқолданаотырып, көркембейненіқұрудашығармашылықдербестіктідамыту. |
Д/О: Т: «Тексеріп көр» Мақсаты:сөйлегенде зат есімдерді, сын есімдерді, үстеулерді, көп мағыналы сөздерді, синонимдер мен антонимдерді қолдана алуды қалыптастыру: Қортынды: ішінара қолданады |
Д/О: Т: «Ата бізде қонақта» Мақсаты: қазақ халқының құндылықтарын құрметтеуді қалыптастыру; Қортынды: құрметтейді. |
баланың даму деңгейі сәйкес келеді III-деңгей-(жоғары)
|
Танымдықжәнезияткерлікдағдылары |
сыниойлаудағдылары мен шығармашылыққабілеттеріндамыту; |
Д/О: Т: «Заттарды салыстыр» Мақсаты:заттардың ұзындығын, биіктігін, ені мен жуандығын анықтай білуді үйрету; Қортынды: ішінара анықтайды. |
Д/О: Т: «Заттың жұбын тап» Мақсаты:заттарды салыстыруда беттестіру, қасына қою және жұппен салыстыру тәсілдерін қолдана алуды үйрету; Қортынды:салыстыру тәсілдерін қолданады. |
баланың даму деңгейі сәйкес келеді III-деңгей-(жоғары)
|
Шығармашылықдағдыларыныңзерттеуіс-әрекетініңдамуы |
сурет салу, мүсіндеу, құрастыруарқылыөзкөңілкүйінжеткізеалады;үйде, балабақшада, қоғамдықорындардақарым-қатынастыңжалпықабылданғаннормалары мен ережелерінсақтауғаталпынады. |
Д/О: Т: « Түстерді анықта» Мақсаты:"жаңа түстер (күлгін) және реңктерді (көк, қызғылт, қою жасыл) бояуды араластыру арқылы шығара алуды үйрету: Қортынды:ішінара жаңа түстер және реңктерді шығара алады. |
Д/О: Т: «Мен жасай аламын» Мақсаты:ою-өрнектермен қазақтың ұлттық киімдерін сала алуды қалыптастыру; Қортынды:ұлттық киімдерді салады. |
баланың даму деңгейі сәйкес келеді III-деңгей-(жоғары)
|
Әлеуметтікэмоционалдыдағдылардықалыптастыру |
коммуникативтікжәнеәлеуметтікдағдылардыдамыту
|
Д/О: Т: «Үй және орман жануарлары» Мақсаты:жануарларды әртүрлі белгілері бойынша топтастыра алуды қалыптастыру; Қортынды: топтастырады. |
Д/О: Т: «Нанды құрметтейік» Мақсаты:нанға ұқыпты қарайды, адамдардың еңбегін құрметтеуді негіздеу; Қортынды:ұқыпта қарайды, еңбегін құрметтейді.
|
баланың даму деңгейі сәйкес келеді III-деңгей-(жоғары)
|