"Ақмола облысы білім басқармасының Ақкөл ауданы бойынша білім бөлімі Қына ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учереждение "Общеобразовательная школа села Кына отдела образования по Аккольскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

     

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Қына ауылы ЖОББМ" КММ мектепалды даярлық сыныбының 2024-2025 оқу жылына арналған тәрбиеленушілердің жеке даму картасы.

«Қына а. ЖОББМ»  коммуналдық  мемлекеттік  мекемесі

2024- 2025 оқу жылында бала дамуының жеке картасы

        Баланың аты-жөні: Ербол Дарын

        Баланың  жасы: 5

Мектепке дейінгі ұйым:  Мектепалды даярлық 0 «А» сыныбы

Құзыреттіліктер 

Бастапқы бақылау 

нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (қазан желтоқсан)

Аралық бақылау 

нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (ақпан сәуір)

Қорытынды бақылау 

нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) 

(маусым-шілде)

Қорытынды (Мектепке 

дейінгі тәрбие мен 

оқытудың үлгілік оқу 

бағдарламасында 

белгіленген күтілетін нәтижелерге сәйкес баланың даму деңгейі)

Физикалық қасиеттер

сапта бір-бірден, екеуден, үшеуден жүреді, ересектің белгісімен тоқтап, қозғалыс бағытын өзгертіп, заттардың арасымен, жіптерден аттап жүреді

әртүрлі жылдамдықпен – баяу, жылдам, орташа қарқынмен тоқтамай жүгіреді

ұлттық қимылды ойындар, жарыс элементтері бар ойындар мен эстафеталық ойындарға белсенділікпен қатысады, онда физикалық қасиеттерді: жылдамдық, күш, шыдамдылық, икемділік, ептілік көрсетеді

салауатты өмір салтының құндылығын түсінеді                            

Коммуникативтік дағдылар

сөздерге дыбыстық талдау жасай алады

сөйлегенде зат есімдерді, сын есімдерді, үстеулерді, көп мағыналы сөздерді, синонимдер мен антонимдерді қолданады

зат есімдерді сан есімдермен және сын есімдерді зат есімдермен байланыстырып айтады

әңгімелесушіні мұқият тыңдап, сұрақтарды дұрыс қояды және қойылған сұрақтарға қысқаша немесе толық жауап береді

Танымдық және зияткерлік дағдылар

жиындарды бөліктерге бөледі және оларды қайта біріктіреді

10 көлеміндегі сандарды тура және кері санауды біледі, «Қанша?», «нешінші?» сұрақтарын ажыратады, оларға дұрыс жауап береді

әртүрлі белгілері бойынша заттарды салыстыра алады (түсі, пішіні, өлшемі, материалы, қолданылуы)

заттарды шамасына қарай өсу және кему ретімен орналастырады

Шығармашылық дағдылар, зерттеу іс-әрекеті

тірі табиғат заттарының бейнелерін күрделі емес қимылдар мен қалыптар арқылы жеткізеді:

бояуларды қолдануды, бояғышта акварельді сумен араластыруды, қанық түстер алу үшін қарындашты түрліше басып бояуды біледі:

жаңа түстер (күлгін) және реңктерді (көк, қызғылт, қою жасыл) бояуды араластыру арқылы шығарады:

ұжыммен бірге жұмыс істейді, міндеттерді өзара келісіп орындайды:

Әлеуметтік-эмоционалды дағдылар

өз күші мен мүмкіндіктеріне сенеді, еңбекқорлық пен жауапкершіліктің маңызын түсінеді:

туыстық байланыстарды түсінеді, үлкендерді сыйлайды, кішіге қамқорлық танытады:

өз ойын түсінікті жеткізеді, өзінің пікірін айтады:

арнайы көлік құралдарының қолданылуын, жол қозғалысының қарапайым ережелерін біледі:

 

 

 

«Қына а. ЖОББМ»  коммуналдық  мемлекеттік  мекемесі

2024- 2025 оқу жылында бала дамуының жеке картасы

        Баланың аты-жөні:Асылбек Медина

        Баланың  жасы: 5

Мектепке дейінгі ұйым:  Мектепалды даярлық 0 «А» сыныбы

Құзыреттіліктер 

Бастапқы бақылау 

нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (қазан желтоқсан)

Аралық бақылау 

нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (ақпан сәуір)

Қорытынды бақылау 

нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) 

(маусым-шілде)

Қорытынды (Мектепке 

дейінгі тәрбие мен 

оқытудың үлгілік оқу 

бағдарламасында 

белгіленген күтілетін нәтижелерге сәйкес баланың даму деңгейі)

Физикалық қасиеттер

сапта бір-бірден, екеуден, үшеуден жүреді, ересектің белгісімен тоқтап, қозғалыс бағытын өзгертіп, заттардың арасымен, жіптерден аттап жүреді

әртүрлі жылдамдықпен – баяу, жылдам, орташа қарқынмен тоқтамай жүгіреді

ұлттық қимылды ойындар, жарыс элементтері бар ойындар мен эстафеталық ойындарға белсенділікпен қатысады, онда физикалық қасиеттерді: жылдамдық, күш, шыдамдылық, икемділік, ептілік көрсетеді

салауатты өмір салтының құндылығын түсінеді                            

Коммуникативтік дағдылар

сөздерге дыбыстық талдау жасай алады

сөйлегенде зат есімдерді, сын есімдерді, үстеулерді, көп мағыналы сөздерді, синонимдер мен антонимдерді қолданады

зат есімдерді сан есімдермен және сын есімдерді зат есімдермен байланыстырып айтады

әңгімелесушіні мұқият тыңдап, сұрақтарды дұрыс қояды және қойылған сұрақтарға қысқаша немесе толық жауап береді

Танымдық және зияткерлік дағдылар

жиындарды бөліктерге бөледі және оларды қайта біріктіреді

10 көлеміндегі сандарды тура және кері санауды біледі, «Қанша?», «нешінші?» сұрақтарын ажыратады, оларға дұрыс жауап береді

әртүрлі белгілері бойынша заттарды салыстыра алады (түсі, пішіні, өлшемі, материалы, қолданылуы)

заттарды шамасына қарай өсу және кему ретімен орналастырады

Шығармашылық дағдылар, зерттеу іс-әрекеті

тірі табиғат заттарының бейнелерін күрделі емес қимылдар мен қалыптар арқылы жеткізеді:

бояуларды қолдануды, бояғышта акварельді сумен араластыруды, қанық түстер алу үшін қарындашты түрліше басып бояуды біледі:

жаңа түстер (күлгін) және реңктерді (көк, қызғылт, қою жасыл) бояуды араластыру арқылы шығарады:

ұжыммен бірге жұмыс істейді, міндеттерді өзара келісіп орындайды:

Әлеуметтік-эмоционалды дағдылар

өз күші мен мүмкіндіктеріне сенеді, еңбекқорлық пен жауапкершіліктің маңызын түсінеді:

туыстық байланыстарды түсінеді, үлкендерді сыйлайды, кішіге қамқорлық танытады:

өз ойын түсінікті жеткізеді, өзінің пікірін айтады:

арнайы көлік құралдарының қолданылуын, жол қозғалысының қарапайым ережелерін біледі:

 

 

«Қына а. ЖОББМ»  коммуналдық  мемлекеттік  мекемесі

2024- 2025 оқу жылында бала дамуының жеке картасы

        Баланың аты-жөні: Кенжеш Альтаир

        Баланың  жасы: 5

Мектепке дейінгі ұйым:  Мектепалды даярлық 0 «А» сыныбы

Құзыреттіліктер 

Бастапқы бақылау 

нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (қазан желтоқсан)

Аралық бақылау 

нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (ақпан сәуір)

Қорытынды бақылау 

нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) 

(маусым-шілде)

Қорытынды (Мектепке 

дейінгі тәрбие мен 

оқытудың үлгілік оқу 

бағдарламасында 

белгіленген күтілетін нәтижелерге сәйкес баланың даму деңгейі)

Физикалық қасиеттер

сапта бір-бірден, екеуден, үшеуден жүреді, ересектің белгісімен тоқтап, қозғалыс бағытын өзгертіп, заттардың арасымен, жіптерден аттап жүреді

әртүрлі жылдамдықпен – баяу, жылдам, орташа қарқынмен тоқтамай жүгіреді

ұлттық қимылды ойындар, жарыс элементтері бар ойындар мен эстафеталық ойындарға белсенділікпен қатысады, онда физикалық қасиеттерді: жылдамдық, күш, шыдамдылық, икемділік, ептілік көрсетеді

салауатты өмір салтының құндылығын түсінеді                            

Коммуникативтік дағдылар

сөздерге дыбыстық талдау жасай алады

сөйлегенде зат есімдерді, сын есімдерді, үстеулерді, көп мағыналы сөздерді, синонимдер мен антонимдерді қолданады

зат есімдерді сан есімдермен және сын есімдерді зат есімдермен байланыстырып айтады

әңгімелесушіні мұқият тыңдап, сұрақтарды дұрыс қояды және қойылған сұрақтарға қысқаша немесе толық жауап береді

Танымдық және зияткерлік дағдылар

жиындарды бөліктерге бөледі және оларды қайта біріктіреді

10 көлеміндегі сандарды тура және кері санауды біледі, «Қанша?», «нешінші?» сұрақтарын ажыратады, оларға дұрыс жауап береді

әртүрлі белгілері бойынша заттарды салыстыра алады (түсі, пішіні, өлшемі, материалы, қолданылуы)

заттарды шамасына қарай өсу және кему ретімен орналастырады

Шығармашылық дағдылар, зерттеу іс-әрекеті

тірі табиғат заттарының бейнелерін күрделі емес қимылдар мен қалыптар арқылы жеткізеді:

бояуларды қолдануды, бояғышта акварельді сумен араластыруды, қанық түстер алу үшін қарындашты түрліше басып бояуды біледі:

жаңа түстер (күлгін) және реңктерді (көк, қызғылт, қою жасыл) бояуды араластыру арқылы шығарады:

ұжыммен бірге жұмыс істейді, міндеттерді өзара келісіп орындайды:

Әлеуметтік-эмоционалды дағдылар

өз күші мен мүмкіндіктеріне сенеді, еңбекқорлық пен жауапкершіліктің маңызын түсінеді:

туыстық байланыстарды түсінеді, үлкендерді сыйлайды, кішіге қамқорлық танытады:

өз ойын түсінікті жеткізеді, өзінің пікірін айтады:

арнайы көлік құралдарының қолданылуын, жол қозғалысының қарапайым ережелерін біледі:

 

 

 

 

 

«Қына а. ЖОББМ»  коммуналдық  мемлекеттік  мекемесі

2024- 2025 оқу жылында бала дамуының жеке картасы

        Баланың аты-жөні:Кенжеш Әбілхайыр

        Баланың  жасы: 5

Мектепке дейінгі ұйым:  Мектепалды даярлық 0 «А» сыныбы

Құзыреттіліктер 

Бастапқы бақылау 

нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (қазан желтоқсан)

Аралық бақылау 

нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (ақпан сәуір)

Қорытынды бақылау 

нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) 

(маусым-шілде)

Қорытынды (Мектепке 

дейінгі тәрбие мен 

оқытудың үлгілік оқу 

бағдарламасында 

белгіленген күтілетін нәтижелерге сәйкес баланың даму деңгейі)

Физикалық қасиеттер

сапта бір-бірден, екеуден, үшеуден жүреді, ересектің белгісімен тоқтап, қозғалыс бағытын өзгертіп, заттардың арасымен, жіптерден аттап жүреді

әртүрлі жылдамдықпен – баяу, жылдам, орташа қарқынмен тоқтамай жүгіреді

ұлттық қимылды ойындар, жарыс элементтері бар ойындар мен эстафеталық ойындарға белсенділікпен қатысады, онда физикалық қасиеттерді: жылдамдық, күш, шыдамдылық, икемділік, ептілік көрсетеді

салауатты өмір салтының құндылығын түсінеді                            

Коммуникативтік дағдылар

сөздерге дыбыстық талдау жасай алады

сөйлегенде зат есімдерді, сын есімдерді, үстеулерді, көп мағыналы сөздерді, синонимдер мен антонимдерді қолданады

зат есімдерді сан есімдермен және сын есімдерді зат есімдермен байланыстырып айтады

әңгімелесушіні мұқият тыңдап, сұрақтарды дұрыс қояды және қойылған сұрақтарға қысқаша немесе толық жауап береді

Танымдық және зияткерлік дағдылар

жиындарды бөліктерге бөледі және оларды қайта біріктіреді

10 көлеміндегі сандарды тура және кері санауды біледі, «Қанша?», «нешінші?» сұрақтарын ажыратады, оларға дұрыс жауап береді

әртүрлі белгілері бойынша заттарды салыстыра алады (түсі, пішіні, өлшемі, материалы, қолданылуы)

заттарды шамасына қарай өсу және кему ретімен орналастырады

Шығармашылық дағдылар, зерттеу іс-әрекеті

тірі табиғат заттарының бейнелерін күрделі емес қимылдар мен қалыптар арқылы жеткізеді:

бояуларды қолдануды, бояғышта акварельді сумен араластыруды, қанық түстер алу үшін қарындашты түрліше басып бояуды біледі:

жаңа түстер (күлгін) және реңктерді (көк, қызғылт, қою жасыл) бояуды араластыру арқылы шығарады:

ұжыммен бірге жұмыс істейді, міндеттерді өзара келісіп орындайды:

Әлеуметтік-эмоционалды дағдылар

өз күші мен мүмкіндіктеріне сенеді, еңбекқорлық пен жауапкершіліктің маңызын түсінеді:

туыстық байланыстарды түсінеді, үлкендерді сыйлайды, кішіге қамқорлық танытады:

өз ойын түсінікті жеткізеді, өзінің пікірін айтады:

арнайы көлік құралдарының қолданылуын, жол қозғалысының қарапайым ережелерін біледі:

 

 

 

 

 

«Қына а. ЖОББМ»  коммуналдық  мемлекеттік  мекемесі

2024- 2025 оқу жылында бала дамуының жеке картасы

        Баланың аты-жөні:Төлеген Абылайхан

        Баланың  жасы: 5

Мектепке дейінгі ұйым:  Мектепалды даярлық 0 «А» сыныбы

Құзыреттіліктер 

Бастапқы бақылау 

нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (қазан желтоқсан)

Аралық бақылау 

нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (ақпан сәуір)

Қорытынды бақылау 

нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) 

(маусым-шілде)

Қорытынды (Мектепке 

дейінгі тәрбие мен 

оқытудың үлгілік оқу 

бағдарламасында 

белгіленген күтілетін нәтижелерге сәйкес баланың даму деңгейі)

Физикалық қасиеттер

сапта бір-бірден, екеуден, үшеуден жүреді, ересектің белгісімен тоқтап, қозғалыс бағытын өзгертіп, заттардың арасымен, жіптерден аттап жүреді

әртүрлі жылдамдықпен – баяу, жылдам, орташа қарқынмен тоқтамай жүгіреді

ұлттық қимылды ойындар, жарыс элементтері бар ойындар мен эстафеталық ойындарға белсенділікпен қатысады, онда физикалық қасиеттерді: жылдамдық, күш, шыдамдылық, икемділік, ептілік көрсетеді

салауатты өмір салтының құндылығын түсінеді                            

Коммуникативтік дағдылар

сөздерге дыбыстық талдау жасай алады

сөйлегенде зат есімдерді, сын есімдерді, үстеулерді, көп мағыналы сөздерді, синонимдер мен антонимдерді қолданады

зат есімдерді сан есімдермен және сын есімдерді зат есімдермен байланыстырып айтады

әңгімелесушіні мұқият тыңдап, сұрақтарды дұрыс қояды және қойылған сұрақтарға қысқаша немесе толық жауап береді

Танымдық және зияткерлік дағдылар

жиындарды бөліктерге бөледі және оларды қайта біріктіреді

10 көлеміндегі сандарды тура және кері санауды біледі, «Қанша?», «нешінші?» сұрақтарын ажыратады, оларға дұрыс жауап береді

әртүрлі белгілері бойынша заттарды салыстыра алады (түсі, пішіні, өлшемі, материалы, қолданылуы)

заттарды шамасына қарай өсу және кему ретімен орналастырады

Шығармашылық дағдылар, зерттеу іс-әрекеті

тірі табиғат заттарының бейнелерін күрделі емес қимылдар мен қалыптар арқылы жеткізеді:

бояуларды қолдануды, бояғышта акварельді сумен араластыруды, қанық түстер алу үшін қарындашты түрліше басып бояуды біледі:

жаңа түстер (күлгін) және реңктерді (көк, қызғылт, қою жасыл) бояуды араластыру арқылы шығарады:

ұжыммен бірге жұмыс істейді, міндеттерді өзара келісіп орындайды:

Әлеуметтік-эмоционалды дағдылар

өз күші мен мүмкіндіктеріне сенеді, еңбекқорлық пен жауапкершіліктің маңызын түсінеді:

туыстық байланыстарды түсінеді, үлкендерді сыйлайды, кішіге қамқорлық танытады:

өз ойын түсінікті жеткізеді, өзінің пікірін айтады:

арнайы көлік құралдарының қолданылуын, жол қозғалысының қарапайым ережелерін біледі:

 


Текст