«Қына а. ЖОББМ» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
2024- 2025 оқу жылында бала дамуының жеке картасы
Баланың аты-жөні: Ербол Дарын
Баланың жасы: 5
Мектепке дейінгі ұйым: Мектепалды даярлық 0 «А» сыныбы
Құзыреттіліктер |
Бастапқы бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (қазан желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (ақпан сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (маусым-шілде) |
Қорытынды (Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасында белгіленген күтілетін нәтижелерге сәйкес баланың даму деңгейі) |
Физикалық қасиеттер |
сапта бір-бірден, екеуден, үшеуден жүреді, ересектің белгісімен тоқтап, қозғалыс бағытын өзгертіп, заттардың арасымен, жіптерден аттап жүреді |
әртүрлі жылдамдықпен – баяу, жылдам, орташа қарқынмен тоқтамай жүгіреді |
ұлттық қимылды ойындар, жарыс элементтері бар ойындар мен эстафеталық ойындарға белсенділікпен қатысады, онда физикалық қасиеттерді: жылдамдық, күш, шыдамдылық, икемділік, ептілік көрсетеді |
салауатты өмір салтының құндылығын түсінеді |
Коммуникативтік дағдылар |
сөздерге дыбыстық талдау жасай алады |
сөйлегенде зат есімдерді, сын есімдерді, үстеулерді, көп мағыналы сөздерді, синонимдер мен антонимдерді қолданады |
зат есімдерді сан есімдермен және сын есімдерді зат есімдермен байланыстырып айтады |
әңгімелесушіні мұқият тыңдап, сұрақтарды дұрыс қояды және қойылған сұрақтарға қысқаша немесе толық жауап береді |
Танымдық және зияткерлік дағдылар |
жиындарды бөліктерге бөледі және оларды қайта біріктіреді |
10 көлеміндегі сандарды тура және кері санауды біледі, «Қанша?», «нешінші?» сұрақтарын ажыратады, оларға дұрыс жауап береді |
әртүрлі белгілері бойынша заттарды салыстыра алады (түсі, пішіні, өлшемі, материалы, қолданылуы) |
заттарды шамасына қарай өсу және кему ретімен орналастырады |
Шығармашылық дағдылар, зерттеу іс-әрекеті |
тірі табиғат заттарының бейнелерін күрделі емес қимылдар мен қалыптар арқылы жеткізеді: |
бояуларды қолдануды, бояғышта акварельді сумен араластыруды, қанық түстер алу үшін қарындашты түрліше басып бояуды біледі: |
жаңа түстер (күлгін) және реңктерді (көк, қызғылт, қою жасыл) бояуды араластыру арқылы шығарады: |
ұжыммен бірге жұмыс істейді, міндеттерді өзара келісіп орындайды: |
Әлеуметтік-эмоционалды дағдылар |
өз күші мен мүмкіндіктеріне сенеді, еңбекқорлық пен жауапкершіліктің маңызын түсінеді: |
туыстық байланыстарды түсінеді, үлкендерді сыйлайды, кішіге қамқорлық танытады: |
өз ойын түсінікті жеткізеді, өзінің пікірін айтады: |
арнайы көлік құралдарының қолданылуын, жол қозғалысының қарапайым ережелерін біледі: |
«Қына а. ЖОББМ» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
2024- 2025 оқу жылында бала дамуының жеке картасы
Баланың аты-жөні:Асылбек Медина
Баланың жасы: 5
Мектепке дейінгі ұйым: Мектепалды даярлық 0 «А» сыныбы
Құзыреттіліктер |
Бастапқы бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (қазан желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (ақпан сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (маусым-шілде) |
Қорытынды (Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасында белгіленген күтілетін нәтижелерге сәйкес баланың даму деңгейі) |
Физикалық қасиеттер |
сапта бір-бірден, екеуден, үшеуден жүреді, ересектің белгісімен тоқтап, қозғалыс бағытын өзгертіп, заттардың арасымен, жіптерден аттап жүреді |
әртүрлі жылдамдықпен – баяу, жылдам, орташа қарқынмен тоқтамай жүгіреді |
ұлттық қимылды ойындар, жарыс элементтері бар ойындар мен эстафеталық ойындарға белсенділікпен қатысады, онда физикалық қасиеттерді: жылдамдық, күш, шыдамдылық, икемділік, ептілік көрсетеді |
салауатты өмір салтының құндылығын түсінеді |
Коммуникативтік дағдылар |
сөздерге дыбыстық талдау жасай алады |
сөйлегенде зат есімдерді, сын есімдерді, үстеулерді, көп мағыналы сөздерді, синонимдер мен антонимдерді қолданады |
зат есімдерді сан есімдермен және сын есімдерді зат есімдермен байланыстырып айтады |
әңгімелесушіні мұқият тыңдап, сұрақтарды дұрыс қояды және қойылған сұрақтарға қысқаша немесе толық жауап береді |
Танымдық және зияткерлік дағдылар |
жиындарды бөліктерге бөледі және оларды қайта біріктіреді |
10 көлеміндегі сандарды тура және кері санауды біледі, «Қанша?», «нешінші?» сұрақтарын ажыратады, оларға дұрыс жауап береді |
әртүрлі белгілері бойынша заттарды салыстыра алады (түсі, пішіні, өлшемі, материалы, қолданылуы) |
заттарды шамасына қарай өсу және кему ретімен орналастырады |
Шығармашылық дағдылар, зерттеу іс-әрекеті |
тірі табиғат заттарының бейнелерін күрделі емес қимылдар мен қалыптар арқылы жеткізеді: |
бояуларды қолдануды, бояғышта акварельді сумен араластыруды, қанық түстер алу үшін қарындашты түрліше басып бояуды біледі: |
жаңа түстер (күлгін) және реңктерді (көк, қызғылт, қою жасыл) бояуды араластыру арқылы шығарады: |
ұжыммен бірге жұмыс істейді, міндеттерді өзара келісіп орындайды: |
Әлеуметтік-эмоционалды дағдылар |
өз күші мен мүмкіндіктеріне сенеді, еңбекқорлық пен жауапкершіліктің маңызын түсінеді: |
туыстық байланыстарды түсінеді, үлкендерді сыйлайды, кішіге қамқорлық танытады: |
өз ойын түсінікті жеткізеді, өзінің пікірін айтады: |
арнайы көлік құралдарының қолданылуын, жол қозғалысының қарапайым ережелерін біледі: |
«Қына а. ЖОББМ» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
2024- 2025 оқу жылында бала дамуының жеке картасы
Баланың аты-жөні: Кенжеш Альтаир
Баланың жасы: 5
Мектепке дейінгі ұйым: Мектепалды даярлық 0 «А» сыныбы
Құзыреттіліктер |
Бастапқы бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (қазан желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (ақпан сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (маусым-шілде) |
Қорытынды (Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасында белгіленген күтілетін нәтижелерге сәйкес баланың даму деңгейі) |
Физикалық қасиеттер |
сапта бір-бірден, екеуден, үшеуден жүреді, ересектің белгісімен тоқтап, қозғалыс бағытын өзгертіп, заттардың арасымен, жіптерден аттап жүреді |
әртүрлі жылдамдықпен – баяу, жылдам, орташа қарқынмен тоқтамай жүгіреді |
ұлттық қимылды ойындар, жарыс элементтері бар ойындар мен эстафеталық ойындарға белсенділікпен қатысады, онда физикалық қасиеттерді: жылдамдық, күш, шыдамдылық, икемділік, ептілік көрсетеді |
салауатты өмір салтының құндылығын түсінеді |
Коммуникативтік дағдылар |
сөздерге дыбыстық талдау жасай алады |
сөйлегенде зат есімдерді, сын есімдерді, үстеулерді, көп мағыналы сөздерді, синонимдер мен антонимдерді қолданады |
зат есімдерді сан есімдермен және сын есімдерді зат есімдермен байланыстырып айтады |
әңгімелесушіні мұқият тыңдап, сұрақтарды дұрыс қояды және қойылған сұрақтарға қысқаша немесе толық жауап береді |
Танымдық және зияткерлік дағдылар |
жиындарды бөліктерге бөледі және оларды қайта біріктіреді |
10 көлеміндегі сандарды тура және кері санауды біледі, «Қанша?», «нешінші?» сұрақтарын ажыратады, оларға дұрыс жауап береді |
әртүрлі белгілері бойынша заттарды салыстыра алады (түсі, пішіні, өлшемі, материалы, қолданылуы) |
заттарды шамасына қарай өсу және кему ретімен орналастырады |
Шығармашылық дағдылар, зерттеу іс-әрекеті |
тірі табиғат заттарының бейнелерін күрделі емес қимылдар мен қалыптар арқылы жеткізеді: |
бояуларды қолдануды, бояғышта акварельді сумен араластыруды, қанық түстер алу үшін қарындашты түрліше басып бояуды біледі: |
жаңа түстер (күлгін) және реңктерді (көк, қызғылт, қою жасыл) бояуды араластыру арқылы шығарады: |
ұжыммен бірге жұмыс істейді, міндеттерді өзара келісіп орындайды: |
Әлеуметтік-эмоционалды дағдылар |
өз күші мен мүмкіндіктеріне сенеді, еңбекқорлық пен жауапкершіліктің маңызын түсінеді: |
туыстық байланыстарды түсінеді, үлкендерді сыйлайды, кішіге қамқорлық танытады: |
өз ойын түсінікті жеткізеді, өзінің пікірін айтады: |
арнайы көлік құралдарының қолданылуын, жол қозғалысының қарапайым ережелерін біледі: |
«Қына а. ЖОББМ» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
2024- 2025 оқу жылында бала дамуының жеке картасы
Баланың аты-жөні:Кенжеш Әбілхайыр
Баланың жасы: 5
Мектепке дейінгі ұйым: Мектепалды даярлық 0 «А» сыныбы
Құзыреттіліктер |
Бастапқы бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (қазан желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (ақпан сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (маусым-шілде) |
Қорытынды (Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасында белгіленген күтілетін нәтижелерге сәйкес баланың даму деңгейі) |
Физикалық қасиеттер |
сапта бір-бірден, екеуден, үшеуден жүреді, ересектің белгісімен тоқтап, қозғалыс бағытын өзгертіп, заттардың арасымен, жіптерден аттап жүреді |
әртүрлі жылдамдықпен – баяу, жылдам, орташа қарқынмен тоқтамай жүгіреді |
ұлттық қимылды ойындар, жарыс элементтері бар ойындар мен эстафеталық ойындарға белсенділікпен қатысады, онда физикалық қасиеттерді: жылдамдық, күш, шыдамдылық, икемділік, ептілік көрсетеді |
салауатты өмір салтының құндылығын түсінеді |
Коммуникативтік дағдылар |
сөздерге дыбыстық талдау жасай алады |
сөйлегенде зат есімдерді, сын есімдерді, үстеулерді, көп мағыналы сөздерді, синонимдер мен антонимдерді қолданады |
зат есімдерді сан есімдермен және сын есімдерді зат есімдермен байланыстырып айтады |
әңгімелесушіні мұқият тыңдап, сұрақтарды дұрыс қояды және қойылған сұрақтарға қысқаша немесе толық жауап береді |
Танымдық және зияткерлік дағдылар |
жиындарды бөліктерге бөледі және оларды қайта біріктіреді |
10 көлеміндегі сандарды тура және кері санауды біледі, «Қанша?», «нешінші?» сұрақтарын ажыратады, оларға дұрыс жауап береді |
әртүрлі белгілері бойынша заттарды салыстыра алады (түсі, пішіні, өлшемі, материалы, қолданылуы) |
заттарды шамасына қарай өсу және кему ретімен орналастырады |
Шығармашылық дағдылар, зерттеу іс-әрекеті |
тірі табиғат заттарының бейнелерін күрделі емес қимылдар мен қалыптар арқылы жеткізеді: |
бояуларды қолдануды, бояғышта акварельді сумен араластыруды, қанық түстер алу үшін қарындашты түрліше басып бояуды біледі: |
жаңа түстер (күлгін) және реңктерді (көк, қызғылт, қою жасыл) бояуды араластыру арқылы шығарады: |
ұжыммен бірге жұмыс істейді, міндеттерді өзара келісіп орындайды: |
Әлеуметтік-эмоционалды дағдылар |
өз күші мен мүмкіндіктеріне сенеді, еңбекқорлық пен жауапкершіліктің маңызын түсінеді: |
туыстық байланыстарды түсінеді, үлкендерді сыйлайды, кішіге қамқорлық танытады: |
өз ойын түсінікті жеткізеді, өзінің пікірін айтады: |
арнайы көлік құралдарының қолданылуын, жол қозғалысының қарапайым ережелерін біледі: |
«Қына а. ЖОББМ» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
2024- 2025 оқу жылында бала дамуының жеке картасы
Баланың аты-жөні:Төлеген Абылайхан
Баланың жасы: 5
Мектепке дейінгі ұйым: Мектепалды даярлық 0 «А» сыныбы
Құзыреттіліктер |
Бастапқы бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (қазан желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (ақпан сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (маусым-шілде) |
Қорытынды (Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасында белгіленген күтілетін нәтижелерге сәйкес баланың даму деңгейі) |
Физикалық қасиеттер |
сапта бір-бірден, екеуден, үшеуден жүреді, ересектің белгісімен тоқтап, қозғалыс бағытын өзгертіп, заттардың арасымен, жіптерден аттап жүреді |
әртүрлі жылдамдықпен – баяу, жылдам, орташа қарқынмен тоқтамай жүгіреді |
ұлттық қимылды ойындар, жарыс элементтері бар ойындар мен эстафеталық ойындарға белсенділікпен қатысады, онда физикалық қасиеттерді: жылдамдық, күш, шыдамдылық, икемділік, ептілік көрсетеді |
салауатты өмір салтының құндылығын түсінеді |
Коммуникативтік дағдылар |
сөздерге дыбыстық талдау жасай алады |
сөйлегенде зат есімдерді, сын есімдерді, үстеулерді, көп мағыналы сөздерді, синонимдер мен антонимдерді қолданады |
зат есімдерді сан есімдермен және сын есімдерді зат есімдермен байланыстырып айтады |
әңгімелесушіні мұқият тыңдап, сұрақтарды дұрыс қояды және қойылған сұрақтарға қысқаша немесе толық жауап береді |
Танымдық және зияткерлік дағдылар |
жиындарды бөліктерге бөледі және оларды қайта біріктіреді |
10 көлеміндегі сандарды тура және кері санауды біледі, «Қанша?», «нешінші?» сұрақтарын ажыратады, оларға дұрыс жауап береді |
әртүрлі белгілері бойынша заттарды салыстыра алады (түсі, пішіні, өлшемі, материалы, қолданылуы) |
заттарды шамасына қарай өсу және кему ретімен орналастырады |
Шығармашылық дағдылар, зерттеу іс-әрекеті |
тірі табиғат заттарының бейнелерін күрделі емес қимылдар мен қалыптар арқылы жеткізеді: |
бояуларды қолдануды, бояғышта акварельді сумен араластыруды, қанық түстер алу үшін қарындашты түрліше басып бояуды біледі: |
жаңа түстер (күлгін) және реңктерді (көк, қызғылт, қою жасыл) бояуды араластыру арқылы шығарады: |
ұжыммен бірге жұмыс істейді, міндеттерді өзара келісіп орындайды: |
Әлеуметтік-эмоционалды дағдылар |
өз күші мен мүмкіндіктеріне сенеді, еңбекқорлық пен жауапкершіліктің маңызын түсінеді: |
туыстық байланыстарды түсінеді, үлкендерді сыйлайды, кішіге қамқорлық танытады: |
өз ойын түсінікті жеткізеді, өзінің пікірін айтады: |
арнайы көлік құралдарының қолданылуын, жол қозғалысының қарапайым ережелерін біледі: |