"Ақмола облысы білім басқармасының Ақкөл ауданы бойынша білім бөлімі Қына ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учереждение "Общеобразовательная школа села Кына отдела образования по Аккольскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

     

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Қына ауылы ЖОББМ" КММ жаныңдағы "Айгөлек" шағын орталығының тәрбиеленушілердің жеке даму картасы

топ « аралас » 2024-2025оқу жылы

Баланың Т.А.Ә.: Алексеев Владимир

Білім беру ұйымы: «Қына а. ЖОББМ» КММ жанындағы «Айгөлек» шағын орталығы Топ: аралас

 

Құзыреттіліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша

дамыту, түзету іс-шаралары

(қазан -желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету

іс-шаралары (ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету

іс-шаралары (маусым- тамыз)

Қорытынды (баланың

даму деңгейі сәйкес келеді: III деңгей -«жоғары»;

II деңгей -«орташа»; I деңгей -«төмен»)

Физикалық даму

жеке гигиенаның бастапқы дағдыларын меңгергерту

тұрған орнында қос аяқпен, алға қарай жылжып секіруді үйрету

аяқтың ұшымен, әр түрлі бағытта жүгіруді үйрету

III деңгей

Коммуникативтік дағдылары

сөйлегенде заттарды сипаттау үшін зат есімдер мен етістіктерді, сын

есімдерді қолдануды үйрету

дауысты және кейбір

дауыссыз дыбыстарды анық айтуын жетілдіру

еркін ойындарда таныс кейіпкерлердің рөлін сомдауға талпындыру

III деңгей

Танымды және зияткерлік

дағдылары

түрлі көлемдегі

геометриялық фигураларды негізгі даму бойынша

салыстыруды дамыту

заттарды қызығып, қуанып зерттеуді қалыптастыру

Ұзындығы бойынша заттарды салыстыруды дамыту

III деңгей

Шығармашылық дағдылары, зерттеу іс әрекеті

мүсіндеудің әртүрлі

тәсілдерін пайдалануды жетілдіру

жеке жұмыстарын ұжымдық композицияларға біріктіруді дағдыландыру

ойдан құрастыруын дамыту

III деңгей

Әлеуметтік- эмоционалды дағдылар

қазақ халқының тұрмыстық заттарын атауға үйрету.

«жақсы» немесе «жаман» әрекеттер (қылықтар) туралы қарапайым түсініктерді қалыптастыру

Қазақстан Республикасының бас қаласы, мемлекеттік

рәміздері туралы бастапқы түсініктерді қалыптастыру

III деңгей

 

Баланың Т.А.Ә.:Амангельдинов Эмир Білім беру ұйымы:

Топ: аралас

 

Құзыреттіліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету

іс-шаралары (қазан -желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету

іс-шаралары (ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету

іс-шаралары (маусым- тамыз)

Қорытынды(баланың даму деңгейі сәйкес келеді:

III деңгей -«жоғары»; II деңгей -«орташа»; I деңгей -

«төмен»)

Физикалық даму

Негізгі қимыл

түрлерін пысықтау

заттардың арасымен еңбектеуді жетілдіру

тұрған орнында қос аяқпен, биіктіктен және ұзындыққа секіруді меңгерту

III деңгей

Коммуника тивтік

дағдылары

кітаптардағы

иллюстрацияларды қарап, суреттердің мазмұны бойынша қойылған

сұрақтарға жауап беруін қалыптастыру

көрген суреттері бойынша өз ойын айтуын дамыту

тақпақтарды, өлеңдерді мәнерлеп жатқа айтуды жетілдіру

II деңгей

Танымды қжәне зияткерлік

дағдылары

қимылдарды, қолдың ұсақ моторикасын үйлестіру дағдыларын меңгерту

ұстау және көру тәсілдері арқылы геометриялық фигураларды зерттеуді, атауды қалыптастыру

жаңаны тануға ұмтылуды дағдыландыру

III деңгей

Шығармашылық дағдылары, зерттеу іс әрекеті

мүсіндейтін заттарды зерттеуді үйрету

қазақ халқының қарапайым би қимылдарын үйрету

жеке жұмыстарын

ұжымдық композицияларға біріктіруді дағдыландыру

III деңгей

Әлеуметтік- эмоционалды дағдылар

жолдардағы қауіпсіздіктің қарапайым ережелерін үйрету

табиғат бұрышын

мекендеушілерді бақылауға талпындыру

«жақсы» немесе «жаман» әрекеттер (қылықтар)

туралы қарапайым

түсініктерді қалыптастыру

III деңгей

 

Баланың Т.А.Ә.:Амангельдинов Самир Білім беру ұйымы:

Топ: аралас

 

Құзыреттіліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету

іс-шаралары (қазан -желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету

іс-шаралары (ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету

іс-шаралары (маусым- тамыз)

Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді:

III деңгей -«жоғары»; II деңгей -«орташа»; I деңгей -

«төмен»)

Физикалық даму

жүруде тепе-теңдікті сақтауды үйрету

гимнастикалық қабырғаға өрмелеуді және одан

түсуді жетілдіру

тізені жоғары көтеріп, жартылай отырып, жүруді үйрету.

II деңгей

Коммуникативтік дағдылары

сөздерді және қарапайым сөз тіркестерін (2-4 сөз)

қайталап айтуға талпындыру

сөздерді жіктелуіне, септелуіне қарай байланыстыруын дамыту

күнделікті жиі

қолданылатын сөздерді

ауызекі сөйлеуде өз бетінше дұрыс қолдануын пысықтау

III деңгей

Танымды қжәне зияткерлік

дағдылары

түсі, көлемі, пішіні бойынша заттарды өз бетінше зерттейді және салыстыруын дағдыландыру

өзіне қатысты кеңістік бағыттарын анықтауды үйрету

биіктігі, жалпы шамасы бойынша заттарды

салыстыруды дамыту

III деңгей

Шығармашылық дағдылары, зерттеу іс әрекеті

бейнелерді фланелеграфта (сызықтарда, шаршыда), қағаз бетіне қойып және құрастыруды меңгерту

ұжымдық жұмыстарға қатысуды және оларды қызығып жасауды үйрету

балалар музыка аспаптарын тануды, оларда ойнауды жетілдіру

III деңгей

Әлеуметтік-эмоционалды дағдылар

серуенде, сумен, құммен ойындарда қауіпсіздік ережелерін таныстыру

топта, серуенде және

табиғатта қауіпсіз мінез- құлық ережелерін

сақтауын дағдыландыру

көлік құралдарын тану және атауын үйрету

III деңгей

 

Баланың Т.А.Ә.:Даулетбай Омар Білім беру ұйымы:

Топ: аралас топ

 

Құзыреттіліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету

іс-шаралары (қазан - желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету

іс-шаралары (ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету

іс-шаралары (маусым- тамыз)

Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді: III деңгей -«жоғары»; II деңгей -«орташа»; I деңгей

-«төмен»)

Физикалық даму

спорттық жаттығуларды орындау техникасын дамыту

тұрған орнында қос аяқпен, алға қарай

жылжып секіруді үйрету

тұрған орнында қос аяқпен, алға қарай жылжып секіруді үйрету

III деңгей

Коммуникативтік дағдылары

Жақсы таныс шығармаларды

көрнекі құралдарсыз тыңдауын дамыту

дауысты және кейбір дауыссыз дыбыстарды анық айтуын жетілдіру

дауысты және кейбір

дауыссыз дыбыстарды анық айтуын жетілдіру

III деңгей

Танымдық және зияткерлік

дағдылары

заттардың көлемін, түсін және пішінін білдіретін сөздерді түсінуін дамыту

заттарды қызығып, қуанып зерттеуді қалыптастыру

заттарды қызығып, қуанып зерттеуді қалыптастыру

III деңгей

Шығармашылық дағдылары, зерттеу іс әрекетінің дамуы

құрылыс материалдарын (текшелер, кірпіштер) ажырата алуын пысықтау

жеке жұмыстарын ұжымдық композицияларға

біріктіруді дағдыландыру

негізгі түстерді дұрыс атауға талпындыру

III деңгей

Әлеуметтік-эмоционалды дағдылар

өсімдіктер мен жануарларға қамқорлық танытады:

оларды жақсы көріп, сипауды меңгерту

«жақсы» немесе «жаман» әрекеттер (қылықтар)

туралы қарапайым

түсініктерді қалыптастыру

отбасы мүшелері мен өзіне жақын адамдардың есімдерін атауын қалыптастыру

II деңгей

 

 

 

 

 

2024-2025оқу жылына арналған

 

Баланың Т.А.Ә.:Даулетбай Әли Білім беру ұйымы:

Топ:

 

Құзыреттіліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету

іс-шаралары (қазан-желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету

іс-шаралары (ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету

іс-шаралары (маусым- тамыз)

Қорытынды (баланың

даму деңгейі сәйкес келеді: III деңгей -«жоғары»; II деңгей -«орташа»; I деңгей

-«төмен»)

Физикалық даму

Ересектермен бірге дене жаттығуларын орындауын дамыту

тұрған орнында қос аяқпен, биіктіктен және ұзындыққа секіруді

меңгерту

гимнастикалық қабырғаға өрмелеуді және одан түсуді жетілдіру

III деңгей

Коммуникативтік дағдылары

педагогтің көмегімен шағын тақпақтарды қайталап айтуын меңгерту

тақпақтарды, өлеңдерді мәнерлеп жатқа айтуды жетілдіру

сөздерді жіктелуіне, септелуіне қарай байланыстыруын дамыту

II деңгей

Танымды қжәне зияткерлік

дағдылары

заттардың санын біреу-көп екенін түсіндіру

жаңаны тануға ұмтылуды дағдыландыру

өзіне қатысты кеңістік бағыттарын анықтауды үйрету

II деңгей

Шығармашылық дағдылары, зерттеу іс әрекеті

симметриялық пішіндерді,

ою-өрнектерді орналастыруды үйрету

сурет салуда ұқыптылық танытуды, қауіпсіздікті сақтауды дамыту

өзі құраған құрылысымен ойнауды, ойнап болған соң құрылыс бөлшектерін жинауды дағдыландыру

III деңгей

Әлеуметтік-эмоционалды дағдылар

басқа балалармен бірге, келісіп ойнап, бір-біріне көмектесіп және

жетістіктеріне бірге қуануды дамыту

тұратын қаласы мен ауылы туралы бастапқы түсінікті қалыптастыру

«дұрыс» немесе «дұрыс емес» әрекеттер (қылықтар) туралы қарапайым

түсініктерді түсіндіру

III деңгей

 

Баланың Т.А.Ә.:Ербол Нұрислам Білім беру ұйымы:

Топ:

 

Құзыреттіліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету

іс-шаралары (қазан- желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету

іс-шаралары (ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету

іс-шаралары (маусым- тамыз)

Қорытынды (баланың

даму деңгейі сәйкес келеді:

III деңгей-«жоғары»; II деңгей «орташа»; I деңгей

-«төмен»

Физикалық даму

жүруде тепе-теңдікті сақтауды үйрету

оң және сол қолмен тік нысанаға заттарды

лақтыруды меңгерту

тұрған орнында қос аяқпен, алға қарай жылжып секіруді үйрету

III деңгей

Коммуникативтік дағдылары

сөздерді және қарапайым сөз тіркестерін (2-4 сөз) қайталап айтуға талпындыру

оқылған шығармадан қызықты үзінділерді,

сөздер мен қарапайым сөз тіркестерін қайталап айтуын дамыту

дауысты және кейбір

дауыссыз дыбыстарды анық айтуын жетілдіру

III деңгей

Танымды қжәне зияткерлік

дағдылары

түсі, көлемі, пішіні бойынша заттарды өз бетінше зерттейді және салыстыруын

дағдыландыру

«бір», «көп» ұғымдарын ажыратуын пысықтау

заттарды қызығып, қуанып зерттеуді қалыптастыру

III деңгей

Шығармашылық дағдылары, зерттеу іс әрекеті

бейнелерді фланелеграфта (сызықтарда, шаршыда), қағаз бетіне қойып және

құрастыруды меңгерту

негізгі түстерді дұрыс атауға талпындыру

ұжымдық жұмыстарға қатысуды және оларды қызығып жасауды үйрету

II деңгей

Әлеуметтік-эмоционалды дағдылар

серуенде, сумен, құммен ойындарда қауіпсіздік ережелерін таныстыру

отбасы мүшелері мен өзіне жақын адамдардың есімдерін атауын қалыптастыру

топта, серуенде және

табиғатта қауіпсіз мінез-

құлық ережелерін сақтауын дағдыландыру

III деңгей

 

Баланың Т.А.Ә.:Естаев Арсен Білім беру ұйымы:

Топ:

 

Құзыреттіліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету

іс-шаралары (қазан -желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету

іс-шаралары (ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету

іс-шаралары (маусым- тамыз)

Қорытынды (баланың

даму деңгейі сәйкес келеді:

III деңгей -«жоғары»; II деңгей-«орташа»; I деңгей -«төмен»)

Физикалық даму

спорттық жаттығуларды орындау техникасын орындауға талпындыру

күнделікті гигиеналық дағдыларды сақтауға талпындыру

тұрған орнында қос аяқпен, биіктіктен және ұзындыққа секіруді меңгерту

III деңгей

Коммуникативтік дағдылары

шағын әңгімелерді көрнекі сүйемелдеусіз тыңдап,

қарапайым сұрақтарға жауап беруді үйрету

ересектермен бірге ертегілерді, қарапайым көріністерді ойнауды жетілдіру

тақпақтарды, өлеңдерді мәнерлеп жатқа айтуды жетілдіру

II деңгей

Танымды қжәне зияткерлік

дағдылары

түрлі көлемдегі геометриялық фигураларды негізгі даму бойынша салыстыруды

үйрету

жалпы шамасы бойынша заттарды салыстыруға

талпындыру

жаңаны тануға ұмтылуды дағдыландыру

III деңгей

Шығармашылық дағдылары, зерттеу іс әрекеті

түстерді ажыратады және оларды дұрыс атауды дағдыландыру

геометриялық

фигураларды ажыратуды, оларды ою-өрнектермен безендіруді үйрету

жеке жұмыстарын ұжымдық композицияларға біріктіруді дағдыландыру

III деңгей

Әлеуметтік-эмоционалды дағдылар

ересектердің әрекеттеріне қызығушылық танытуын дамыту

жаяу жүргіншілерге және жолаушыларға арналған қарапайым ережелерді білуін қалыптастыру

«жақсы» немесе «жаман» әрекеттер (қылықтар) туралы қарапайым түсініктерді қалыптастыру

III деңгей

 

Баланың Т.А.Ә.:Ерканат Жанерке Білім беру ұйымы:

Топ:

 

Құзыреттіліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету

іс-шаралары (қазан -желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету

іс-шаралары (ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша

дамыту, түзету іс-шаралары (маусым- тамыз)

Қорытынды (баланың

даму деңгейі сәйкес келеді: III деңгей -«жоғары»; II деңгей -«орташа»; I деңгей

-«төмен»)

Физикалық даму

бұрын меңгерген қимылдарды өз бетінше орындауға

талпындыру

аяқтың ұшымен, әр түрлі бағытта жүгіруді үйрету

тұрған орнында қос аяқпен, алға қарай

жылжып секіруді үйрету

II деңгей

Коммуникативтік дағдылары

кітаптағы суреттерді қарап, олардың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беруін дамыту

еркін ойындарда таныс кейіпкерлердің рөлін сомдауға талпындыру

дауысты және кейбір дауыссыз дыбыстарды анық айтуын жетілдіру

III деңгей

Танымды қжәне зияткерлік

дағдылары

ересектердің нұсқауымен түсі, өлшемі бойынша заттарды

табуды үйрету

Ұзындығы бойынша заттарды салыстыруды дамыту

заттарды қызығып, қуанып зерттеуді қалыптастыру

III деңгей

Шығармашылық дағдылары, зерттеу іс әрекеті

қағазға және құмға сурет салудың бастапқы

техникасын меңгерту

ойдан құрастыруын дамыту

негізгі түстерді дұрыс атауға талпындыру

III деңгей

Әлеуметтік-эмоционалды дағдылар

ата-анасын және өзіне қарап отырған басқа ересектерді

тануын жетілдіру

Қазақстан Республикасының бас қаласы, мемлекеттік

рәміздері туралы бастапқы түсініктерді қалыптастыру

отбасы мүшелері мен өзіне жақын адамдардың есімдерін атауын қалыптастыру

III деңгей

 

Баланың Т.А.Ә.:Ермек Медина Білім беру ұйымы:

Топ:

 

Құзыреттіліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша

дамыту, түзету іс-шаралары (қазан - желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету

іс-шаралары (ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету

іс-шаралары (маусым- тамыз)

Қорытынды (баланың

даму деңгейі сәйкес келеді: III деңгей -«жоғары»; II деңгей -«орташа»; I деңгей

-«төмен»)

Физикалық даму

жаттығуларды орындауға қызығушылық танытуын қалыптастыру

тізені жоғары көтеріп, жартылай отырып, жүруді үйрету.

заттардың арасымен еңбектеуді жетілдіру

III деңгей

Коммуникативтік дағдылары

меңгерілген сөздерді ауызша сөйлеуде өз бетінше қолдануды дағдыландыру

күнделікті жиі қолданылатын сөздерді ауызекі сөйлеуде өз бетінше дұрыс қолдануын

пысықтау

көрген суреттері бойынша өз ойын айтуын дамыту

III деңгей

Танымды қжәне зияткерлік

дағдылары

көлемі, пішіні, түсі бойынша ұқсас біртекті заттарды топтастыруды меңгерту

биіктігі, жалпы шамасы бойынша заттарды

салыстыруды дамыту

ұстау және көру тәсілдері арқылы геометриялық фигураларды зерттеуді, атауды қалыптастыру

III деңгей

Шығармашылық дағдылары, зерттеу іс әрекетінің дамуы

қаламды дұрыс ұстап, тік және тұйықталған дөңгелек сызықтарды қағаз бетінде жеңіл жүргізуді

меңгерту

балалар музыка аспаптарын тануды, оларда ойнауды жетілдіру

қазақ халқының қарапайым би қимылдарын үйрету

II деңгей

Әлеуметтік-эмоционалды дағдылар

Жануарлардың дене бөліктерін ажыратуын пысықтау

көлік құралдарын тану және атауын үйрету

табиғат бұрышын

мекендеушілерді бақылауға талпындыру

II деңгей

 

Баланың Т.А.Ә.:Жунусов Константин Білім беру ұйымы:

Топ:

 

Құзыреттіліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша

дамыту, түзету іс-шаралары

(қазан -желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету

іс-шаралары (ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету

іс-шаралары (маусым- тамыз)

Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді:

III деңгей -«жоғары»; II деңгей -«орташа»; I деңгей -

«төмен»)

Физикалық даму

доптарды заттардың арасымен, бір-біріне

домалатуға қызығушылығын тудыру

Аяқтың ұшымен жүруді үйрету

гимнастикалық қабырғаға өрмелеуді және одан түсуді жетілдіру

III деңгей

Коммуникативтік дағдылары

артикуляциялық жаттығуларды орындауға талпындыру

таныс ертегілер мен шағын шығармалардың мазмұнын өз бетінше қайталап айтуды жетілдіру

сөздерді жіктелуіне, септелуіне қарай байланыстыруын дамыту

II деңгей

Танымды қжәне зияткерлік

дағдылары

үлгі мен ауызша нұсқауға сүйеніп, тапсырмаларды орындауға дағдыландыру

ұзындығы, ені бойынша заттарды салыстыруды дамыту

өзіне қатысты кеңістік

бағыттарын анықтауды үйрету

III деңгей

Шығармашылық дағдылары, зерттеу іс әрекеті

дайын болған бұйымды тұғырға орналастып, жұмыстан кейін

материалдарды жинастыруды дағдыландыру

желімдеу техникасының бастапқы дағдыларын игерту

ұжымдық жұмыстарға қатысуды және оларды қызығып жасауды үйрету

II деңгей

Әлеуметтік-эмоционалды дағдылар

көлік, көше, жол туралы бастапқы түсініктерді, көлік

құралдарының кейбір түрлерін атай білуін дамыту

мемлекеттік рәміздер туралы бастапқы

түсініктерін қалыптастыру

топта, серуенде және

табиғатта қауіпсіз мінез-құлық ережелерін сақтауын

дағдыландыру

III деңгей

 

Баланың Т.А.Ә.:Жунусова София Білім беру ұйымы:

Топ:

 

Құзыреттіліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету

іс-шаралары (қазан-желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету

іс-шаралары (ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (маусым- тамыз)

Қорытынды (баланың

даму деңгейі сәйкес келеді: III деңгей -«жоғары»; II деңгей -«орташа»; I деңгей

-«төмен»)

Физикалық даму

Негізгі қимыл

түрлерін игерту

өзіне-өзі қызмет көрсетудің бастапқы дағдыларын меңгерту

аяқтың ұшымен, әр

түрлі бағытта жүгіруді үйрету

III деңгей

Коммуникативтік дағдылары

кітаптардағы

иллюстрацияларды қарап, суреттердің мазмұны бойынша қойылған

сұрақтарға жауап беруін қалыптастыру

кітаптардағы суреттерді өз бетінше, басқа балалармен бірге қарастыруды үйрету

еркін ойындарда таныс кейіпкерлердің рөлін сомдауға талпындыру

III деңгей

Танымды қжәне зияткерлік

дағдылары

қимылдарды, қолдың ұсақ моторикасын үйлестіру дағдыларын меңгерту

ұзындығы, ені, биіктігі, жалпы шамасы бойынша заттарды салыстыруды дамыту

Ұзындығы бойынша заттарды салыстыруды дамыту

III деңгей

Шығармашылық дағдылары, зерттеу іс әрекетінің дамуы

мүсіндейтін заттарды зерттеуді үйрету

балалар музыка аспаптарын тануды, оларда ойнауды жетілдіру

ойдан құрастыруын дамыту

II деңгей

Әлеуметтік-эмоционалды дағдылар

жолдардағы қауіпсіздіктің қарапайым ережелерін үйрету

көлік құралдарын тану және атауын үйрету

жаяу жүргіншілерге және жолаушыларға арналған қарапайым ережелерді білуін қалыптастыру

III деңгей

 

Баланың Т.А.Ә.:Магрифат Нұрдаулет Білім беру ұйымы:

Топ:

 

Құзыреттіліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету

іс-шаралары (қазан-желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету

іс-шаралары (ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (маусым- тамыз)

Қорытынды (баланың

даму деңгейі сәйкес келеді: III деңгей -«жоғары»; II деңгей-«орташа»; I деңгей

-«төмен»)

Физикалық даму

бұрын меңгерген

қимылдарды өз бетінше орындауға талпындыру

аяқтың ұшымен, әр түрлі бағытта жүгіруді үйрету

тұрған орнында қос аяқпен, алға қарай

жылжып секіруді үйрету

III деңгей

Коммуникативтік дағдылары

кітаптағы суреттерді қарап, олардың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беруін дамыту

еркін ойындарда таныс кейіпкерлердің рөлін сомдауға талпындыру

дауысты және кейбір дауыссыз дыбыстарды анық айтуын жетілдіру

III деңгей

Танымды қжәне зияткерлік

дағдылары

ересектердің нұсқауымен түсі, өлшемі бойынша заттарды табуды үйрету

жалпы шамасы бойынша заттарды салыстыруға

талпындыру

заттарды қызығып, қуанып зерттеуді қалыптастыру

III деңгей

Шығармашылық дағдылары, зерттеу іс әрекеті

қағазға және құмға сурет салудың бастапқы

техникасын меңгерту

геометриялық фигураларды ажыратуды, оларды ою- өрнектермен безендіруді үйрету

сурет салуда ұқыптылық танытуды, қауіпсіздікті сақтауды дамыту

III деңгей

Әлеуметтік-эмоционалды дағдылар

ата-анасын және өзіне қарап отырған басқа ересектерді

тануын жетілдіру

жаяу жүргіншілерге және жолаушыларға арналған

қарапайым ережелерді білуін қалыптастыру

тұратын қаласы мен ауылы туралы бастапқы түсінікті қалыптастыру

II деңгей

 

Баланың Т.А.Ә.:Русаков Михайл Баланың туған жылы, күні: Білім беру ұйымы:

Топ:

 

Құзыреттіліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету

іс-шаралары (қазан-желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету

іс-шаралары (ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету

іс-шаралары (маусым- тамыз)

Қорытынды (баланың

даму деңгейі сәйкес келеді: III деңгей -«жоғары»; II деңгей -«орташа»; I деңгей

-«төмен»)

Физикалық даму

Жеке бас гигиенасының

бастапқы дағдыларын сақтауды меңгерту

заттардың арасымен еңбектеуді жетілдіру

тұрған орнында қос аяқпен, алға қарай жылжып секіруді үйрету

II деңгей

Коммуника тивтік

дағдылары

бесік жырларын, халық әндерін, ертегілерді, авторлық

шығармаларды тыңдауды жетілдіру

көрген суреттері бойынша өз ойын айтуын дамыту

дауысты және кейбір

дауыссыз дыбыстарды анық айтуын жетілдіру

II деңгей

Танымды қжәне зияткерлік

дағдылары

көлемі, пішіні, түсі бойынша ұқсас біртекті заттарды

топтастыруды үйрету

ұстау және көру тәсілдері арқылы геометриялық фигураларды зерттеуді, атауды қалыптастыру

заттарды қызығып, қуанып зерттеуді қалыптастыру

III деңгей

Шығармашылық дағдылары, зерттеу іс әрекетінің дамуы

тұрғызылған қарапайым

құрылыстарды атауды үйрету

негізгі түстерді дұрыс атауға талпындыру

ұжымдық жұмыстарға қатысуды және оларды қызығып жасауды үйрету

III деңгей

Әлеуметтік- эмоционалды дағдылар

табиғаттың маусымдық өзгерістерін атауды үйрету

отбасы мүшелері мен өзіне жақын адамдардың есімдерін атауын қалыптастыру

топта, серуенде және

табиғатта қауіпсіз мінез-

құлық ережелерін сақтауын дағдыландыру

III деңгей

 

Баланың Т.А.Ә.:Смагина Милана Білім беру ұйымы:

Топ:

 

Құзыреттіліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету

іс-шаралары (қазан -желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету

іс-шаралары (ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету

іс-шаралары (маусым- тамыз)

Қорытынды (баланың

даму деңгейі сәйкес келеді:

III деңгей -«жоғары»; II деңгей-«орташа»; I деңгей -«төмен»)

Физикалық даму

доптарды заттардың арасымен, бір-біріне домалатуын жетілдіру.

гимнастикалық қабырғаға өрмелеуді және одан түсуді жетілдіру

тізені жоғары көтеріп, жартылай отырып, жүруді үйрету.

III деңгей

Коммуникативтік дағдылары

сөйлегенде заттарды сипаттау үшін зат есімдер мен етістіктерді, сын есімдерді қолдана білуін меңгерту

сөздерді жіктелуіне, септелуіне қарай байланыстыруын дамыту

күнделікті жиі

қолданылатын сөздерді

ауызекі сөйлеуде өз бетінше дұрыс қолдануын пысықтау

II деңгей

Танымды қжәне зияткерлік

дағдылары

заттардың санын ажырата (біреу-көп) білуін меңгерту

өзіне қатысты кеңістік бағыттарын анықтауды үйрету

өзіне қатысты кеңістік бағыттарын анықтауды үйрету

III деңгей

Шығармашылық дағдылары, зерттеу іс әрекеті

ересектердің көрсеткен қимылдарын қайталауын пысықтау (шапалақтайды, аяқтарын тарсылдатады, қолдың білектерін

айналдырады):

өзі құраған

құрылысымен ойнауды, ойнап болған соң

құрылыс бөлшектерін жинауды дағдыландыру

өзі құраған құрылысымен ойнауды, ойнап болған соң құрылыс бөлшектерін жинауды дағдыландыру

II деңгей

Әлеуметтік- эмоционалды дағдылар

заттарды және олармен әрекет етуді біледі, оларды суреттен тануын пысықтау

«дұрыс» немесе «дұрыс емес» әрекеттер

(қылықтар) туралы

қарапайым түсініктерді түсіндіру

«дұрыс» немесе «дұрыс емес» әрекеттер (қылықтар) туралы қарапайым

түсініктерді түсіндіру

II деңгей

 

Баланың Т.А.Ә.:Толеген Алиислам Білім беру ұйымы:

Топ:

 

Құзыреттіліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету

іс-шаралары (қазан -желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету

іс-шаралары (ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (маусым- тамыз)

Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді: III деңгей -«жоғары»; II деңгей -«орташа»; I деңгей

-«төмен»)

Физикалық даму

Ересектермен бірге дене жаттығуларын орындауын дамыту

тұрған орнында қос аяқпен, алға қарай жылжып секіруді үйрету

оң және сол қолмен тік нысанаға заттарды

лақтыруды меңгерту

III деңгей

Коммуникативтік дағдылары

қазақ халқының құндылықтарына

қызығушылығын таныту

дауысты және кейбір

дауыссыз дыбыстарды анық айтуын жетілдіру

оқылған шығармадан қызықты үзінділерді, сөздер мен қарапайым

сөз тіркестерін қайталап айтуын дамыту

III деңгей

Танымды қжәне зияткерлік

дағдылары

қимылдарды, қолдың ұсақ моторикасын үйлестіру дағдыларын меңгерту

заттарды қызығып, қуанып зерттеуді қалыптастыру

«бір», «көп» ұғымдарын ажыратуын пысықтау

III деңгей

Шығармашылық дағдылары, зерттеу іс әрекетінің дамуы

музыкалық-ырғақтық

қимылдарды: денені оңға, солға бұру, басты оңға, солға ию,

қолдарды сермеуді орындауды қалыптастыру

қазақ халқының қарапайым би қимылдарын үйрету

негізгі түстерді дұрыс атауға талпындыру

III деңгей

Әлеуметтік-эмоционалды дағдылар

ересектердің еңбек әрекеттерін бақылауын қалыптастыру

табиғат бұрышын

мекендеушілерді бақылауға талпындыру

отбасы мүшелері мен өзіне жақын адамдардың есімдерін атауын қалыптастыру

III деңгей

 

 

 

Баланың Т.А.Ә.:Павлов Даниль Білім беру ұйымы:

Топ:

 

2024-2025оқу жылына арналған Баланың жеке даму картасы

 

 

Құзыреттіліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету

іс-шаралары (қазан-желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету

іс-шаралары (ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету

іс-шаралары (маусым- тамыз)

Қорытынды (баланың

даму деңгейі сәйкес келеді: III деңгей -«жоғары»; II деңгей -«орташа»; I деңгей

-«төмен»)

Физикалық даму

Жеке бас гигиенасының бастапқы дағдыларын сақтауды меңгерту

тұрған орнында қос аяқпен, биіктіктен және ұзындыққа секіруді

меңгерту

гимнастикалық қабырғаға өрмелеуді және одан түсуді жетілдіру

III деңгей

Коммуникативтік дағдылары

бесік жырларын, халық

әндерін, ертегілерді, авторлық шығармаларды тыңдауды жетілдіру

тақпақтарды, өлеңдерді мәнерлеп жатқа айтуды жетілдіру

сөздерді жіктелуіне, септелуіне қарай байланыстыруын дамыту

III деңгей

Танымды қжәне зияткерлік

дағдылары

көлемі, пішіні, түсі бойынша ұқсас біртекті заттарды

топтастыруды үйрету

жаңаны тануға ұмтылуды дағдыландыру

өзіне қатысты кеңістік бағыттарын анықтауды үйрету

III деңгей

Шығармашылық дағдылары, зерттеу іс әрекетінің дамуы

тұрғызылған қарапайым

құрылыстарды атауды үйрету

жеке жұмыстарын ұжымдық композицияларға

біріктіруді дағдыландыру

ұжымдық жұмыстарға қатысуды және оларды қызығып жасауды үйрету

III деңгей

Әлеуметтік- эмоционалды дағдылар

табиғаттың маусымдық өзгерістерін атауды үйрету

«жақсы» немесе «жаман» әрекеттер (қылықтар)

туралы қарапайым түсініктерді қалыптастыру

топта, серуенде және

табиғатта қауіпсіз мінез-

құлық ережелерін сақтауын дағдыландыру

III деңгей

 

 

 

Баланың Т.А.Ә.:Боранбай Мухаммед Баланың туған жылы, күні:

Білім беру ұйымы: Топ:

 

2024-2025оқу жылына арналған Баланың жеке даму картасы

 

 

Құзыреттіліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету

іс-шаралары (қазан -желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету

іс-шаралары (ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша

дамыту, түзету іс-шаралары (маусым- тамыз)

Қорытынды (баланың

даму деңгейі сәйкес келеді: III деңгей -«жоғары»; II деңгей -«орташа»; I деңгей

-«төмен»)

Физикалық даму

Жеке бас гигиенасының бастапқы дағдыларын сақтауды меңгерту

аяқтың ұшымен, әр түрлі бағытта жүгіруді үйрету

күнделікті гигиеналық дағдыларды сақтауға талпындыру

II деңгей

Коммуникативтік дағдылары

бесік жырларын, халық

әндерін, ертегілерді, авторлық шығармаларды тыңдауды жетілдіру

еркін ойындарда таныс кейіпкерлердің рөлін сомдауға талпындыру

ересектермен бірге ертегілерді, қарапайым көріністерді ойнауды жетілдіру

III деңгей

Танымды қжәне зияткерлік

дағдылары

көлемі, пішіні, түсі бойынша ұқсас біртекті заттарды

топтастыруды үйрету

Ұзындығы бойынша заттарды салыстыруды дамыту

өзіне қатысты кеңістік бағыттарын анықтауды үйрету

III деңгей

Шығармашылық дағдылары, зерттеу іс әрекетінің дамуы

тұрғызылған қарапайым

құрылыстарды атауды үйрету

ойдан құрастыруын дамыту

ұжымдық жұмыстарға қатысуды және оларды қызығып жасауды үйрету

III деңгей

Әлеуметтік-эмоционалды дағдылар

табиғаттың маусымдық өзгерістерін атауды үйрету

Қазақстан Республикасының бас қаласы, мемлекеттік

рәміздері туралы бастапқы түсініктерді қалыптастыру

топта, серуенде және

табиғатта қауіпсіз мінез- құлық ережелерін

сақтауын дағдыландыру

III деңгей

 

 

 

Баланың Т.А.Ә.:Морозов Савелий Білім беру ұйымы:

Топ:

 

2024-2025оқу жылына арналған Баланың жеке даму картасы

 

 

Құзыреттіліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету

іс-шаралары (қазан -желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету

іс-шаралары (ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша

дамыту, түзету іс-шаралары (маусым- тамыз)

Қорытынды (баланың

даму деңгейі сәйкес келеді: III деңгей -«жоғары»; II деңгей -«орташа»; I деңгей

-«төмен»)

Физикалық даму

бетін, қолдарын өз бетінше жууды пысықтау

тізені жоғары көтеріп, жартылай отырып, жүруді үйрету.

аяқтың ұшымен, әр түрлі бағытта жүгіруді үйрету

II деңгей

Коммуникативтік дағдылары

ойындарда кейіпкерлердің бейнелерін қарапайым түрде бере білуін қалыптастыру

күнделікті жиі

қолданылатын сөздерді ауызекі сөйлеуде өз

бетінше дұрыс қолдануын пысықтау

еркін ойындарда таныс кейіпкерлердің рөлін сомдауға талпындыру

II деңгей

Танымды қжәне зияткерлік

дағдылары

қарапайым көру-қимыл үйлесімділігін меңгерту

биіктігі, жалпы шамасы бойынша заттарды

салыстыруды дамыту

жалпы шамасы бойынша заттарды салыстыруға

талпындыру

III деңгей

Шығармашылық дағдылары, зерттеу іс әрекеті

қоңыраулардың жоғары және төмен дыбысталуын, фортепианоның дыбысталуын ажыратуын меңгерту

балалар музыка аспаптарын тануды,

оларда ойнауды жетілдіру

геометриялық

фигураларды ажыратуды, оларды ою-өрнектермен безендіруді үйрету

III деңгей

Әлеуметтік-эмоционалды дағдылар

үй құстарын танып және атауын жетілдіру

көлік құралдарын тану және атауын үйрету

жаяу жүргіншілерге және жолаушыларға арналған қарапайым ережелерді білуін қалыптастыру

III деңгей

 

2024-2025оқу жылына арналған

Баланың Т.А.Ә.:Чугаева Дамиана Баланың туған жылы, күні:

Білім беру ұйымы:

Топ:

 

Құзыреттіліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету

іс-шаралары (қазан -желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету

іс-шаралары (ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету

іс-шаралары (маусым- тамыз)

Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді: III деңгей -«жоғары»; II деңгей -«орташа»; I деңгей

-«төмен»)

Физикалық даму

спорттық жаттығуларды орындау техникасын орындауға талпындыру

тізені жоғары көтеріп, жартылай отырып, жүруді үйрету.

бұрын меңгерген

қимылдарды өз бетінше орындауға талпындыру

III деңгей

Коммуникативтік дағдылары

шағын әңгімелерді көрнекі сүйемелдеусіз тыңдап,

қарапайым сұрақтарға жауап беруді үйрету

күнделікті жиі

қолданылатын сөздерді ауызекі сөйлеуде өз бетінше дұрыс

қолдануын пысықтау

кітаптағы суреттерді қарап, олардың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беруін дамыту

III деңгей

Танымды қжәне зияткерлік

дағдылары

түрлі көлемдегі геометриялық фигураларды негізгі даму бойынша салыстыруды үйрету

биіктігі, жалпы шамасы бойынша заттарды

салыстыруды дамыту

ересектердің нұсқауымен түсі, өлшемі бойынша заттарды табуды үйрету

II деңгей

Шығармашылық дағдылары, зерттеу іс әрекеті

түстерді ажыратады және оларды дұрыс атауды дағдыландыру

ойдан құрастыруын дамыту

қағазға және құмға сурет салудың бастапқы

техникасын меңгерту

III деңгей

Әлеуметтік-эмоционалды дағдылар

ересектердің әрекеттеріне қызығушылық танытуын дамыту

Қазақстан Республикасының бас қаласы, мемлекеттік

рәміздері туралы бастапқы түсініктерді қалыптастыру

ата-анасын және өзіне қарап отырған басқа ересектерді

тануын жетілдіру

III деңгей

 


Текст