топ « аралас » 2024-2025оқу жылы
Баланың Т.А.Ә.: Алексеев Владимир
Білім беру ұйымы: «Қына а. ЖОББМ» КММ жанындағы «Айгөлек» шағын орталығы Топ: аралас
Құзыреттіліктер |
Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан -желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (ақпан - сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (маусым- тамыз) |
Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді: III деңгей -«жоғары»; II деңгей -«орташа»; I деңгей -«төмен») |
Физикалық даму |
жеке гигиенаның бастапқы дағдыларын меңгергерту |
тұрған орнында қос аяқпен, алға қарай жылжып секіруді үйрету |
аяқтың ұшымен, әр түрлі бағытта жүгіруді үйрету |
III деңгей |
Коммуникативтік дағдылары |
сөйлегенде заттарды сипаттау үшін зат есімдер мен етістіктерді, сын есімдерді қолдануды үйрету |
дауысты және кейбір дауыссыз дыбыстарды анық айтуын жетілдіру |
еркін ойындарда таныс кейіпкерлердің рөлін сомдауға талпындыру |
III деңгей |
Танымды және зияткерлік дағдылары |
түрлі көлемдегі геометриялық фигураларды негізгі даму бойынша салыстыруды дамыту |
заттарды қызығып, қуанып зерттеуді қалыптастыру |
Ұзындығы бойынша заттарды салыстыруды дамыту |
III деңгей |
Шығармашылық дағдылары, зерттеу іс әрекеті |
мүсіндеудің әртүрлі тәсілдерін пайдалануды жетілдіру |
жеке жұмыстарын ұжымдық композицияларға біріктіруді дағдыландыру |
ойдан құрастыруын дамыту |
III деңгей |
Әлеуметтік- эмоционалды дағдылар |
қазақ халқының тұрмыстық заттарын атауға үйрету. |
«жақсы» немесе «жаман» әрекеттер (қылықтар) туралы қарапайым түсініктерді қалыптастыру |
Қазақстан Республикасының бас қаласы, мемлекеттік рәміздері туралы бастапқы түсініктерді қалыптастыру |
III деңгей |
Баланың Т.А.Ә.:Амангельдинов Эмир Білім беру ұйымы:
Топ: аралас
Құзыреттіліктер |
Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан -желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (ақпан - сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (маусым- тамыз) |
Қорытынды(баланың даму деңгейі сәйкес келеді: III деңгей -«жоғары»; II деңгей -«орташа»; I деңгей - «төмен») |
Физикалық даму |
Негізгі қимыл түрлерін пысықтау |
заттардың арасымен еңбектеуді жетілдіру |
тұрған орнында қос аяқпен, биіктіктен және ұзындыққа секіруді меңгерту |
III деңгей |
Коммуника тивтік дағдылары |
кітаптардағы иллюстрацияларды қарап, суреттердің мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беруін қалыптастыру |
көрген суреттері бойынша өз ойын айтуын дамыту |
тақпақтарды, өлеңдерді мәнерлеп жатқа айтуды жетілдіру |
II деңгей |
Танымды қжәне зияткерлік дағдылары |
қимылдарды, қолдың ұсақ моторикасын үйлестіру дағдыларын меңгерту |
ұстау және көру тәсілдері арқылы геометриялық фигураларды зерттеуді, атауды қалыптастыру |
жаңаны тануға ұмтылуды дағдыландыру |
III деңгей |
Шығармашылық дағдылары, зерттеу іс әрекеті |
мүсіндейтін заттарды зерттеуді үйрету |
қазақ халқының қарапайым би қимылдарын үйрету |
жеке жұмыстарын ұжымдық композицияларға біріктіруді дағдыландыру |
III деңгей |
Әлеуметтік- эмоционалды дағдылар |
жолдардағы қауіпсіздіктің қарапайым ережелерін үйрету |
табиғат бұрышын мекендеушілерді бақылауға талпындыру |
«жақсы» немесе «жаман» әрекеттер (қылықтар) туралы қарапайым түсініктерді қалыптастыру |
III деңгей |
Баланың Т.А.Ә.:Амангельдинов Самир Білім беру ұйымы:
Топ: аралас
Құзыреттіліктер |
Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан -желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (ақпан - сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (маусым- тамыз) |
Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді: III деңгей -«жоғары»; II деңгей -«орташа»; I деңгей - «төмен») |
Физикалық даму |
жүруде тепе-теңдікті сақтауды үйрету |
гимнастикалық қабырғаға өрмелеуді және одан түсуді жетілдіру |
тізені жоғары көтеріп, жартылай отырып, жүруді үйрету. |
II деңгей |
Коммуникативтік дағдылары |
сөздерді және қарапайым сөз тіркестерін (2-4 сөз) қайталап айтуға талпындыру |
сөздерді жіктелуіне, септелуіне қарай байланыстыруын дамыту |
күнделікті жиі қолданылатын сөздерді ауызекі сөйлеуде өз бетінше дұрыс қолдануын пысықтау |
III деңгей |
Танымды қжәне зияткерлік дағдылары |
түсі, көлемі, пішіні бойынша заттарды өз бетінше зерттейді және салыстыруын дағдыландыру |
өзіне қатысты кеңістік бағыттарын анықтауды үйрету |
биіктігі, жалпы шамасы бойынша заттарды салыстыруды дамыту |
III деңгей |
Шығармашылық дағдылары, зерттеу іс әрекеті |
бейнелерді фланелеграфта (сызықтарда, шаршыда), қағаз бетіне қойып және құрастыруды меңгерту |
ұжымдық жұмыстарға қатысуды және оларды қызығып жасауды үйрету |
балалар музыка аспаптарын тануды, оларда ойнауды жетілдіру |
III деңгей |
Әлеуметтік-эмоционалды дағдылар |
серуенде, сумен, құммен ойындарда қауіпсіздік ережелерін таныстыру |
топта, серуенде және табиғатта қауіпсіз мінез- құлық ережелерін сақтауын дағдыландыру |
көлік құралдарын тану және атауын үйрету |
III деңгей |
Баланың Т.А.Ә.:Даулетбай Омар Білім беру ұйымы:
Топ: аралас топ
Құзыреттіліктер |
Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан - желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (ақпан - сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (маусым- тамыз) |
Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді: III деңгей -«жоғары»; II деңгей -«орташа»; I деңгей -«төмен») |
Физикалық даму |
спорттық жаттығуларды орындау техникасын дамыту |
тұрған орнында қос аяқпен, алға қарай жылжып секіруді үйрету |
тұрған орнында қос аяқпен, алға қарай жылжып секіруді үйрету |
III деңгей |
Коммуникативтік дағдылары |
Жақсы таныс шығармаларды көрнекі құралдарсыз тыңдауын дамыту |
дауысты және кейбір дауыссыз дыбыстарды анық айтуын жетілдіру |
дауысты және кейбір дауыссыз дыбыстарды анық айтуын жетілдіру |
III деңгей |
Танымдық және зияткерлік дағдылары |
заттардың көлемін, түсін және пішінін білдіретін сөздерді түсінуін дамыту |
заттарды қызығып, қуанып зерттеуді қалыптастыру |
заттарды қызығып, қуанып зерттеуді қалыптастыру |
III деңгей |
Шығармашылық дағдылары, зерттеу іс әрекетінің дамуы |
құрылыс материалдарын (текшелер, кірпіштер) ажырата алуын пысықтау |
жеке жұмыстарын ұжымдық композицияларға біріктіруді дағдыландыру |
негізгі түстерді дұрыс атауға талпындыру |
III деңгей |
Әлеуметтік-эмоционалды дағдылар |
өсімдіктер мен жануарларға қамқорлық танытады: оларды жақсы көріп, сипауды меңгерту |
«жақсы» немесе «жаман» әрекеттер (қылықтар) туралы қарапайым түсініктерді қалыптастыру |
отбасы мүшелері мен өзіне жақын адамдардың есімдерін атауын қалыптастыру |
II деңгей |
2024-2025оқу жылына арналған
Баланың Т.А.Ә.:Даулетбай Әли Білім беру ұйымы:
Топ:
Құзыреттіліктер |
Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан-желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (ақпан - сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (маусым- тамыз) |
Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді: III деңгей -«жоғары»; II деңгей -«орташа»; I деңгей -«төмен») |
Физикалық даму |
Ересектермен бірге дене жаттығуларын орындауын дамыту |
тұрған орнында қос аяқпен, биіктіктен және ұзындыққа секіруді меңгерту |
гимнастикалық қабырғаға өрмелеуді және одан түсуді жетілдіру |
III деңгей |
Коммуникативтік дағдылары |
педагогтің көмегімен шағын тақпақтарды қайталап айтуын меңгерту |
тақпақтарды, өлеңдерді мәнерлеп жатқа айтуды жетілдіру |
сөздерді жіктелуіне, септелуіне қарай байланыстыруын дамыту |
II деңгей |
Танымды қжәне зияткерлік дағдылары |
заттардың санын біреу-көп екенін түсіндіру |
жаңаны тануға ұмтылуды дағдыландыру |
өзіне қатысты кеңістік бағыттарын анықтауды үйрету |
II деңгей |
Шығармашылық дағдылары, зерттеу іс әрекеті |
симметриялық пішіндерді, ою-өрнектерді орналастыруды үйрету |
сурет салуда ұқыптылық танытуды, қауіпсіздікті сақтауды дамыту |
өзі құраған құрылысымен ойнауды, ойнап болған соң құрылыс бөлшектерін жинауды дағдыландыру |
III деңгей |
Әлеуметтік-эмоционалды дағдылар |
басқа балалармен бірге, келісіп ойнап, бір-біріне көмектесіп және жетістіктеріне бірге қуануды дамыту |
тұратын қаласы мен ауылы туралы бастапқы түсінікті қалыптастыру |
«дұрыс» немесе «дұрыс емес» әрекеттер (қылықтар) туралы қарапайым түсініктерді түсіндіру |
III деңгей |
Баланың Т.А.Ә.:Ербол Нұрислам Білім беру ұйымы:
Топ:
Құзыреттіліктер |
Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан- желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (ақпан - сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (маусым- тамыз) |
Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді: III деңгей-«жоғары»; II деңгей «орташа»; I деңгей -«төмен» |
Физикалық даму |
жүруде тепе-теңдікті сақтауды үйрету |
оң және сол қолмен тік нысанаға заттарды лақтыруды меңгерту |
тұрған орнында қос аяқпен, алға қарай жылжып секіруді үйрету |
III деңгей |
Коммуникативтік дағдылары |
сөздерді және қарапайым сөз тіркестерін (2-4 сөз) қайталап айтуға талпындыру |
оқылған шығармадан қызықты үзінділерді, сөздер мен қарапайым сөз тіркестерін қайталап айтуын дамыту |
дауысты және кейбір дауыссыз дыбыстарды анық айтуын жетілдіру |
III деңгей |
Танымды қжәне зияткерлік дағдылары |
түсі, көлемі, пішіні бойынша заттарды өз бетінше зерттейді және салыстыруын дағдыландыру |
«бір», «көп» ұғымдарын ажыратуын пысықтау |
заттарды қызығып, қуанып зерттеуді қалыптастыру |
III деңгей |
Шығармашылық дағдылары, зерттеу іс әрекеті |
бейнелерді фланелеграфта (сызықтарда, шаршыда), қағаз бетіне қойып және құрастыруды меңгерту |
негізгі түстерді дұрыс атауға талпындыру |
ұжымдық жұмыстарға қатысуды және оларды қызығып жасауды үйрету |
II деңгей |
Әлеуметтік-эмоционалды дағдылар |
серуенде, сумен, құммен ойындарда қауіпсіздік ережелерін таныстыру |
отбасы мүшелері мен өзіне жақын адамдардың есімдерін атауын қалыптастыру |
топта, серуенде және табиғатта қауіпсіз мінез- құлық ережелерін сақтауын дағдыландыру |
III деңгей |
Баланың Т.А.Ә.:Естаев Арсен Білім беру ұйымы:
Топ:
Құзыреттіліктер |
Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан -желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (ақпан - сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (маусым- тамыз) |
Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді: III деңгей -«жоғары»; II деңгей-«орташа»; I деңгей -«төмен») |
Физикалық даму |
спорттық жаттығуларды орындау техникасын орындауға талпындыру |
күнделікті гигиеналық дағдыларды сақтауға талпындыру |
тұрған орнында қос аяқпен, биіктіктен және ұзындыққа секіруді меңгерту |
III деңгей |
Коммуникативтік дағдылары |
шағын әңгімелерді көрнекі сүйемелдеусіз тыңдап, қарапайым сұрақтарға жауап беруді үйрету |
ересектермен бірге ертегілерді, қарапайым көріністерді ойнауды жетілдіру |
тақпақтарды, өлеңдерді мәнерлеп жатқа айтуды жетілдіру |
II деңгей |
Танымды қжәне зияткерлік дағдылары |
түрлі көлемдегі геометриялық фигураларды негізгі даму бойынша салыстыруды үйрету |
жалпы шамасы бойынша заттарды салыстыруға талпындыру |
жаңаны тануға ұмтылуды дағдыландыру |
III деңгей |
Шығармашылық дағдылары, зерттеу іс әрекеті |
түстерді ажыратады және оларды дұрыс атауды дағдыландыру |
геометриялық фигураларды ажыратуды, оларды ою-өрнектермен безендіруді үйрету |
жеке жұмыстарын ұжымдық композицияларға біріктіруді дағдыландыру |
III деңгей |
Әлеуметтік-эмоционалды дағдылар |
ересектердің әрекеттеріне қызығушылық танытуын дамыту |
жаяу жүргіншілерге және жолаушыларға арналған қарапайым ережелерді білуін қалыптастыру |
«жақсы» немесе «жаман» әрекеттер (қылықтар) туралы қарапайым түсініктерді қалыптастыру |
III деңгей |
Баланың Т.А.Ә.:Ерканат Жанерке Білім беру ұйымы:
Топ:
Құзыреттіліктер |
Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан -желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (ақпан - сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (маусым- тамыз) |
Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді: III деңгей -«жоғары»; II деңгей -«орташа»; I деңгей -«төмен») |
Физикалық даму |
бұрын меңгерген қимылдарды өз бетінше орындауға талпындыру |
аяқтың ұшымен, әр түрлі бағытта жүгіруді үйрету |
тұрған орнында қос аяқпен, алға қарай жылжып секіруді үйрету |
II деңгей |
Коммуникативтік дағдылары |
кітаптағы суреттерді қарап, олардың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беруін дамыту |
еркін ойындарда таныс кейіпкерлердің рөлін сомдауға талпындыру |
дауысты және кейбір дауыссыз дыбыстарды анық айтуын жетілдіру |
III деңгей |
Танымды қжәне зияткерлік дағдылары |
ересектердің нұсқауымен түсі, өлшемі бойынша заттарды табуды үйрету |
Ұзындығы бойынша заттарды салыстыруды дамыту |
заттарды қызығып, қуанып зерттеуді қалыптастыру |
III деңгей |
Шығармашылық дағдылары, зерттеу іс әрекеті |
қағазға және құмға сурет салудың бастапқы техникасын меңгерту |
ойдан құрастыруын дамыту |
негізгі түстерді дұрыс атауға талпындыру |
III деңгей |
Әлеуметтік-эмоционалды дағдылар |
ата-анасын және өзіне қарап отырған басқа ересектерді тануын жетілдіру |
Қазақстан Республикасының бас қаласы, мемлекеттік рәміздері туралы бастапқы түсініктерді қалыптастыру |
отбасы мүшелері мен өзіне жақын адамдардың есімдерін атауын қалыптастыру |
III деңгей |
Баланың Т.А.Ә.:Ермек Медина Білім беру ұйымы:
Топ:
Құзыреттіліктер |
Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан - желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (ақпан - сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (маусым- тамыз) |
Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді: III деңгей -«жоғары»; II деңгей -«орташа»; I деңгей -«төмен») |
Физикалық даму |
жаттығуларды орындауға қызығушылық танытуын қалыптастыру |
тізені жоғары көтеріп, жартылай отырып, жүруді үйрету. |
заттардың арасымен еңбектеуді жетілдіру |
III деңгей |
Коммуникативтік дағдылары |
меңгерілген сөздерді ауызша сөйлеуде өз бетінше қолдануды дағдыландыру |
күнделікті жиі қолданылатын сөздерді ауызекі сөйлеуде өз бетінше дұрыс қолдануын пысықтау |
көрген суреттері бойынша өз ойын айтуын дамыту |
III деңгей |
Танымды қжәне зияткерлік дағдылары |
көлемі, пішіні, түсі бойынша ұқсас біртекті заттарды топтастыруды меңгерту |
биіктігі, жалпы шамасы бойынша заттарды салыстыруды дамыту |
ұстау және көру тәсілдері арқылы геометриялық фигураларды зерттеуді, атауды қалыптастыру |
III деңгей |
Шығармашылық дағдылары, зерттеу іс әрекетінің дамуы |
қаламды дұрыс ұстап, тік және тұйықталған дөңгелек сызықтарды қағаз бетінде жеңіл жүргізуді меңгерту |
балалар музыка аспаптарын тануды, оларда ойнауды жетілдіру |
қазақ халқының қарапайым би қимылдарын үйрету |
II деңгей |
Әлеуметтік-эмоционалды дағдылар |
Жануарлардың дене бөліктерін ажыратуын пысықтау |
көлік құралдарын тану және атауын үйрету |
табиғат бұрышын мекендеушілерді бақылауға талпындыру |
II деңгей |
Баланың Т.А.Ә.:Жунусов Константин Білім беру ұйымы:
Топ:
Құзыреттіліктер |
Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан -желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (ақпан - сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (маусым- тамыз) |
Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді: III деңгей -«жоғары»; II деңгей -«орташа»; I деңгей - «төмен») |
Физикалық даму |
доптарды заттардың арасымен, бір-біріне домалатуға қызығушылығын тудыру |
Аяқтың ұшымен жүруді үйрету |
гимнастикалық қабырғаға өрмелеуді және одан түсуді жетілдіру |
III деңгей |
Коммуникативтік дағдылары |
артикуляциялық жаттығуларды орындауға талпындыру |
таныс ертегілер мен шағын шығармалардың мазмұнын өз бетінше қайталап айтуды жетілдіру |
сөздерді жіктелуіне, септелуіне қарай байланыстыруын дамыту |
II деңгей |
Танымды қжәне зияткерлік дағдылары |
үлгі мен ауызша нұсқауға сүйеніп, тапсырмаларды орындауға дағдыландыру |
ұзындығы, ені бойынша заттарды салыстыруды дамыту |
өзіне қатысты кеңістік бағыттарын анықтауды үйрету |
III деңгей |
Шығармашылық дағдылары, зерттеу іс әрекеті |
дайын болған бұйымды тұғырға орналастып, жұмыстан кейін материалдарды жинастыруды дағдыландыру |
желімдеу техникасының бастапқы дағдыларын игерту |
ұжымдық жұмыстарға қатысуды және оларды қызығып жасауды үйрету |
II деңгей |
Әлеуметтік-эмоционалды дағдылар |
көлік, көше, жол туралы бастапқы түсініктерді, көлік құралдарының кейбір түрлерін атай білуін дамыту |
мемлекеттік рәміздер туралы бастапқы түсініктерін қалыптастыру |
топта, серуенде және табиғатта қауіпсіз мінез-құлық ережелерін сақтауын дағдыландыру |
III деңгей |
Баланың Т.А.Ә.:Жунусова София Білім беру ұйымы:
Топ:
Құзыреттіліктер |
Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан-желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (ақпан - сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (маусым- тамыз) |
Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді: III деңгей -«жоғары»; II деңгей -«орташа»; I деңгей -«төмен») |
Физикалық даму |
Негізгі қимыл түрлерін игерту |
өзіне-өзі қызмет көрсетудің бастапқы дағдыларын меңгерту |
аяқтың ұшымен, әр түрлі бағытта жүгіруді үйрету |
III деңгей |
Коммуникативтік дағдылары |
кітаптардағы иллюстрацияларды қарап, суреттердің мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беруін қалыптастыру |
кітаптардағы суреттерді өз бетінше, басқа балалармен бірге қарастыруды үйрету |
еркін ойындарда таныс кейіпкерлердің рөлін сомдауға талпындыру |
III деңгей |
Танымды қжәне зияткерлік дағдылары |
қимылдарды, қолдың ұсақ моторикасын үйлестіру дағдыларын меңгерту |
ұзындығы, ені, биіктігі, жалпы шамасы бойынша заттарды салыстыруды дамыту |
Ұзындығы бойынша заттарды салыстыруды дамыту |
III деңгей |
Шығармашылық дағдылары, зерттеу іс әрекетінің дамуы |
мүсіндейтін заттарды зерттеуді үйрету |
балалар музыка аспаптарын тануды, оларда ойнауды жетілдіру |
ойдан құрастыруын дамыту |
II деңгей |
Әлеуметтік-эмоционалды дағдылар |
жолдардағы қауіпсіздіктің қарапайым ережелерін үйрету |
көлік құралдарын тану және атауын үйрету |
жаяу жүргіншілерге және жолаушыларға арналған қарапайым ережелерді білуін қалыптастыру |
III деңгей |
Баланың Т.А.Ә.:Магрифат Нұрдаулет Білім беру ұйымы:
Топ:
Құзыреттіліктер |
Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан-желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (ақпан - сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (маусым- тамыз) |
Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді: III деңгей -«жоғары»; II деңгей-«орташа»; I деңгей -«төмен») |
Физикалық даму |
бұрын меңгерген қимылдарды өз бетінше орындауға талпындыру |
аяқтың ұшымен, әр түрлі бағытта жүгіруді үйрету |
тұрған орнында қос аяқпен, алға қарай жылжып секіруді үйрету |
III деңгей |
Коммуникативтік дағдылары |
кітаптағы суреттерді қарап, олардың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беруін дамыту |
еркін ойындарда таныс кейіпкерлердің рөлін сомдауға талпындыру |
дауысты және кейбір дауыссыз дыбыстарды анық айтуын жетілдіру |
III деңгей |
Танымды қжәне зияткерлік дағдылары |
ересектердің нұсқауымен түсі, өлшемі бойынша заттарды табуды үйрету |
жалпы шамасы бойынша заттарды салыстыруға талпындыру |
заттарды қызығып, қуанып зерттеуді қалыптастыру |
III деңгей |
Шығармашылық дағдылары, зерттеу іс әрекеті |
қағазға және құмға сурет салудың бастапқы техникасын меңгерту |
геометриялық фигураларды ажыратуды, оларды ою- өрнектермен безендіруді үйрету |
сурет салуда ұқыптылық танытуды, қауіпсіздікті сақтауды дамыту |
III деңгей |
Әлеуметтік-эмоционалды дағдылар |
ата-анасын және өзіне қарап отырған басқа ересектерді тануын жетілдіру |
жаяу жүргіншілерге және жолаушыларға арналған қарапайым ережелерді білуін қалыптастыру |
тұратын қаласы мен ауылы туралы бастапқы түсінікті қалыптастыру |
II деңгей |
Баланың Т.А.Ә.:Русаков Михайл Баланың туған жылы, күні: Білім беру ұйымы:
Топ:
Құзыреттіліктер |
Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан-желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (ақпан - сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (маусым- тамыз) |
Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді: III деңгей -«жоғары»; II деңгей -«орташа»; I деңгей -«төмен») |
Физикалық даму |
Жеке бас гигиенасының бастапқы дағдыларын сақтауды меңгерту |
заттардың арасымен еңбектеуді жетілдіру |
тұрған орнында қос аяқпен, алға қарай жылжып секіруді үйрету |
II деңгей |
Коммуника тивтік дағдылары |
бесік жырларын, халық әндерін, ертегілерді, авторлық шығармаларды тыңдауды жетілдіру |
көрген суреттері бойынша өз ойын айтуын дамыту |
дауысты және кейбір дауыссыз дыбыстарды анық айтуын жетілдіру |
II деңгей |
Танымды қжәне зияткерлік дағдылары |
көлемі, пішіні, түсі бойынша ұқсас біртекті заттарды топтастыруды үйрету |
ұстау және көру тәсілдері арқылы геометриялық фигураларды зерттеуді, атауды қалыптастыру |
заттарды қызығып, қуанып зерттеуді қалыптастыру |
III деңгей |
Шығармашылық дағдылары, зерттеу іс әрекетінің дамуы |
тұрғызылған қарапайым құрылыстарды атауды үйрету |
негізгі түстерді дұрыс атауға талпындыру |
ұжымдық жұмыстарға қатысуды және оларды қызығып жасауды үйрету |
III деңгей |
Әлеуметтік- эмоционалды дағдылар |
табиғаттың маусымдық өзгерістерін атауды үйрету |
отбасы мүшелері мен өзіне жақын адамдардың есімдерін атауын қалыптастыру |
топта, серуенде және табиғатта қауіпсіз мінез- құлық ережелерін сақтауын дағдыландыру |
III деңгей |
Баланың Т.А.Ә.:Смагина Милана Білім беру ұйымы:
Топ:
Құзыреттіліктер |
Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан -желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (ақпан - сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (маусым- тамыз) |
Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді: III деңгей -«жоғары»; II деңгей-«орташа»; I деңгей -«төмен») |
Физикалық даму |
доптарды заттардың арасымен, бір-біріне домалатуын жетілдіру. |
гимнастикалық қабырғаға өрмелеуді және одан түсуді жетілдіру |
тізені жоғары көтеріп, жартылай отырып, жүруді үйрету. |
III деңгей |
Коммуникативтік дағдылары |
сөйлегенде заттарды сипаттау үшін зат есімдер мен етістіктерді, сын есімдерді қолдана білуін меңгерту |
сөздерді жіктелуіне, септелуіне қарай байланыстыруын дамыту |
күнделікті жиі қолданылатын сөздерді ауызекі сөйлеуде өз бетінше дұрыс қолдануын пысықтау |
II деңгей |
Танымды қжәне зияткерлік дағдылары |
заттардың санын ажырата (біреу-көп) білуін меңгерту |
өзіне қатысты кеңістік бағыттарын анықтауды үйрету |
өзіне қатысты кеңістік бағыттарын анықтауды үйрету |
III деңгей |
Шығармашылық дағдылары, зерттеу іс әрекеті |
ересектердің көрсеткен қимылдарын қайталауын пысықтау (шапалақтайды, аяқтарын тарсылдатады, қолдың білектерін айналдырады): |
өзі құраған құрылысымен ойнауды, ойнап болған соң құрылыс бөлшектерін жинауды дағдыландыру |
өзі құраған құрылысымен ойнауды, ойнап болған соң құрылыс бөлшектерін жинауды дағдыландыру |
II деңгей |
Әлеуметтік- эмоционалды дағдылар |
заттарды және олармен әрекет етуді біледі, оларды суреттен тануын пысықтау |
«дұрыс» немесе «дұрыс емес» әрекеттер (қылықтар) туралы қарапайым түсініктерді түсіндіру |
«дұрыс» немесе «дұрыс емес» әрекеттер (қылықтар) туралы қарапайым түсініктерді түсіндіру |
II деңгей |
Баланың Т.А.Ә.:Толеген Алиислам Білім беру ұйымы:
Топ:
Құзыреттіліктер |
Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан -желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (ақпан - сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (маусым- тамыз) |
Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді: III деңгей -«жоғары»; II деңгей -«орташа»; I деңгей -«төмен») |
Физикалық даму |
Ересектермен бірге дене жаттығуларын орындауын дамыту |
тұрған орнында қос аяқпен, алға қарай жылжып секіруді үйрету |
оң және сол қолмен тік нысанаға заттарды лақтыруды меңгерту |
III деңгей |
Коммуникативтік дағдылары |
қазақ халқының құндылықтарына қызығушылығын таныту |
дауысты және кейбір дауыссыз дыбыстарды анық айтуын жетілдіру |
оқылған шығармадан қызықты үзінділерді, сөздер мен қарапайым сөз тіркестерін қайталап айтуын дамыту |
III деңгей |
Танымды қжәне зияткерлік дағдылары |
қимылдарды, қолдың ұсақ моторикасын үйлестіру дағдыларын меңгерту |
заттарды қызығып, қуанып зерттеуді қалыптастыру |
«бір», «көп» ұғымдарын ажыратуын пысықтау |
III деңгей |
Шығармашылық дағдылары, зерттеу іс әрекетінің дамуы |
музыкалық-ырғақтық қимылдарды: денені оңға, солға бұру, басты оңға, солға ию, қолдарды сермеуді орындауды қалыптастыру |
қазақ халқының қарапайым би қимылдарын үйрету |
негізгі түстерді дұрыс атауға талпындыру |
III деңгей |
Әлеуметтік-эмоционалды дағдылар |
ересектердің еңбек әрекеттерін бақылауын қалыптастыру |
табиғат бұрышын мекендеушілерді бақылауға талпындыру |
отбасы мүшелері мен өзіне жақын адамдардың есімдерін атауын қалыптастыру |
III деңгей |
Баланың Т.А.Ә.:Павлов Даниль Білім беру ұйымы:
Топ:
2024-2025оқу жылына арналған Баланың жеке даму картасы
Құзыреттіліктер |
Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан-желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (ақпан - сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (маусым- тамыз) |
Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді: III деңгей -«жоғары»; II деңгей -«орташа»; I деңгей -«төмен») |
Физикалық даму |
Жеке бас гигиенасының бастапқы дағдыларын сақтауды меңгерту |
тұрған орнында қос аяқпен, биіктіктен және ұзындыққа секіруді меңгерту |
гимнастикалық қабырғаға өрмелеуді және одан түсуді жетілдіру |
III деңгей |
Коммуникативтік дағдылары |
бесік жырларын, халық әндерін, ертегілерді, авторлық шығармаларды тыңдауды жетілдіру |
тақпақтарды, өлеңдерді мәнерлеп жатқа айтуды жетілдіру |
сөздерді жіктелуіне, септелуіне қарай байланыстыруын дамыту |
III деңгей |
Танымды қжәне зияткерлік дағдылары |
көлемі, пішіні, түсі бойынша ұқсас біртекті заттарды топтастыруды үйрету |
жаңаны тануға ұмтылуды дағдыландыру |
өзіне қатысты кеңістік бағыттарын анықтауды үйрету |
III деңгей |
Шығармашылық дағдылары, зерттеу іс әрекетінің дамуы |
тұрғызылған қарапайым құрылыстарды атауды үйрету |
жеке жұмыстарын ұжымдық композицияларға біріктіруді дағдыландыру |
ұжымдық жұмыстарға қатысуды және оларды қызығып жасауды үйрету |
III деңгей |
Әлеуметтік- эмоционалды дағдылар |
табиғаттың маусымдық өзгерістерін атауды үйрету |
«жақсы» немесе «жаман» әрекеттер (қылықтар) туралы қарапайым түсініктерді қалыптастыру |
топта, серуенде және табиғатта қауіпсіз мінез- құлық ережелерін сақтауын дағдыландыру |
III деңгей |
Баланың Т.А.Ә.:Боранбай Мухаммед Баланың туған жылы, күні:
Білім беру ұйымы: Топ:
2024-2025оқу жылына арналған Баланың жеке даму картасы
Құзыреттіліктер |
Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан -желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (ақпан - сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (маусым- тамыз) |
Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді: III деңгей -«жоғары»; II деңгей -«орташа»; I деңгей -«төмен») |
Физикалық даму |
Жеке бас гигиенасының бастапқы дағдыларын сақтауды меңгерту |
аяқтың ұшымен, әр түрлі бағытта жүгіруді үйрету |
күнделікті гигиеналық дағдыларды сақтауға талпындыру |
II деңгей |
Коммуникативтік дағдылары |
бесік жырларын, халық әндерін, ертегілерді, авторлық шығармаларды тыңдауды жетілдіру |
еркін ойындарда таныс кейіпкерлердің рөлін сомдауға талпындыру |
ересектермен бірге ертегілерді, қарапайым көріністерді ойнауды жетілдіру |
III деңгей |
Танымды қжәне зияткерлік дағдылары |
көлемі, пішіні, түсі бойынша ұқсас біртекті заттарды топтастыруды үйрету |
Ұзындығы бойынша заттарды салыстыруды дамыту |
өзіне қатысты кеңістік бағыттарын анықтауды үйрету |
III деңгей |
Шығармашылық дағдылары, зерттеу іс әрекетінің дамуы |
тұрғызылған қарапайым құрылыстарды атауды үйрету |
ойдан құрастыруын дамыту |
ұжымдық жұмыстарға қатысуды және оларды қызығып жасауды үйрету |
III деңгей |
Әлеуметтік-эмоционалды дағдылар |
табиғаттың маусымдық өзгерістерін атауды үйрету |
Қазақстан Республикасының бас қаласы, мемлекеттік рәміздері туралы бастапқы түсініктерді қалыптастыру |
топта, серуенде және табиғатта қауіпсіз мінез- құлық ережелерін сақтауын дағдыландыру |
III деңгей |
Баланың Т.А.Ә.:Морозов Савелий Білім беру ұйымы:
Топ:
2024-2025оқу жылына арналған Баланың жеке даму картасы
Құзыреттіліктер |
Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан -желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (ақпан - сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (маусым- тамыз) |
Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді: III деңгей -«жоғары»; II деңгей -«орташа»; I деңгей -«төмен») |
Физикалық даму |
бетін, қолдарын өз бетінше жууды пысықтау |
тізені жоғары көтеріп, жартылай отырып, жүруді үйрету. |
аяқтың ұшымен, әр түрлі бағытта жүгіруді үйрету |
II деңгей |
Коммуникативтік дағдылары |
ойындарда кейіпкерлердің бейнелерін қарапайым түрде бере білуін қалыптастыру |
күнделікті жиі қолданылатын сөздерді ауызекі сөйлеуде өз бетінше дұрыс қолдануын пысықтау |
еркін ойындарда таныс кейіпкерлердің рөлін сомдауға талпындыру |
II деңгей |
Танымды қжәне зияткерлік дағдылары |
қарапайым көру-қимыл үйлесімділігін меңгерту |
биіктігі, жалпы шамасы бойынша заттарды салыстыруды дамыту |
жалпы шамасы бойынша заттарды салыстыруға талпындыру |
III деңгей |
Шығармашылық дағдылары, зерттеу іс әрекеті |
қоңыраулардың жоғары және төмен дыбысталуын, фортепианоның дыбысталуын ажыратуын меңгерту |
балалар музыка аспаптарын тануды, оларда ойнауды жетілдіру |
геометриялық фигураларды ажыратуды, оларды ою-өрнектермен безендіруді үйрету |
III деңгей |
Әлеуметтік-эмоционалды дағдылар |
үй құстарын танып және атауын жетілдіру |
көлік құралдарын тану және атауын үйрету |
жаяу жүргіншілерге және жолаушыларға арналған қарапайым ережелерді білуін қалыптастыру |
III деңгей |
2024-2025оқу жылына арналған
Баланың Т.А.Ә.:Чугаева Дамиана Баланың туған жылы, күні:
Білім беру ұйымы:
Топ:
Құзыреттіліктер |
Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан -желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (ақпан - сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (маусым- тамыз) |
Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді: III деңгей -«жоғары»; II деңгей -«орташа»; I деңгей -«төмен») |
Физикалық даму |
спорттық жаттығуларды орындау техникасын орындауға талпындыру |
тізені жоғары көтеріп, жартылай отырып, жүруді үйрету. |
бұрын меңгерген қимылдарды өз бетінше орындауға талпындыру |
III деңгей |
Коммуникативтік дағдылары |
шағын әңгімелерді көрнекі сүйемелдеусіз тыңдап, қарапайым сұрақтарға жауап беруді үйрету |
күнделікті жиі қолданылатын сөздерді ауызекі сөйлеуде өз бетінше дұрыс қолдануын пысықтау |
кітаптағы суреттерді қарап, олардың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беруін дамыту |
III деңгей |
Танымды қжәне зияткерлік дағдылары |
түрлі көлемдегі геометриялық фигураларды негізгі даму бойынша салыстыруды үйрету |
биіктігі, жалпы шамасы бойынша заттарды салыстыруды дамыту |
ересектердің нұсқауымен түсі, өлшемі бойынша заттарды табуды үйрету |
II деңгей |
Шығармашылық дағдылары, зерттеу іс әрекеті |
түстерді ажыратады және оларды дұрыс атауды дағдыландыру |
ойдан құрастыруын дамыту |
қағазға және құмға сурет салудың бастапқы техникасын меңгерту |
III деңгей |
Әлеуметтік-эмоционалды дағдылар |
ересектердің әрекеттеріне қызығушылық танытуын дамыту |
Қазақстан Республикасының бас қаласы, мемлекеттік рәміздері туралы бастапқы түсініктерді қалыптастыру |
ата-анасын және өзіне қарап отырған басқа ересектерді тануын жетілдіру |
III деңгей |