"Ақмола облысы білім басқармасының Ақкөл ауданы бойынша білім бөлімі Қына ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учереждение "Общеобразовательная школа села Кына отдела образования по Аккольскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

     

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

2023-2024 оқу жылында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды іске асыратын білім беру ұйымының өзін-өзі бағалауы

Мини-центр «Айголек» при КГУ «Общеобразовательная школа села Кына отдела образования по Аккольскому району управления образования Акмолинской области»

 

 

 

 

 

«Ақмола облысы білім басқармасының Ақкөл ауданы бойынша білім бөлімінің Қына ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» КММ жанындағы "Айгөлек" шағын-орталығының өзін-өзі бағалау материалдары

 

Материалы самооценки мини-центра "Айголек" при КГУ "Общеобразовательная школа села Кына отдела образования по Аккольскому району управления образования Акмолинской области"

за 2023-2024 учебный год

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мазмұны

 

I.Білім беру ұйымының жалпы сипаттамасы............................4

 

II.Кадрлық әлеуетті талдау.....................................................5

 

 III. Тәрбиеленушілер контингенті......................................................19

 

 IV.Оқу-әдістемелік жұмыс.....................................................22

 

V. Оқу-материалдық активтер...................................................46

 

 VI.Ақпараттық ресурстар және кітапхана қоры ........................47

 

VII.Оқушылардың білімін бағалау.................................................49

 

Кемшіліктер мен ескертулер, оларды шешу жолдары.

 

 Қорытындылар мен ұсыныстар.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     Білім беру ұйымының өзін-өзі бағалауы "білім туралы" 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасының Заңына, "Білім беру ұйымдарын бағалау өлшемшарттарын бекіту туралы" ҚР ЖП 05.12.2022 ж. №486 бұйрығына және білім беру саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілеріне сәйкес әзірленген білім беру ұйымдарының өзін-өзі бағалауын ұйымдастыру және жүргізу жөніндегі әдістемелік ұсынымдарға сәйкес жүргізілді. білім беру ұйымдарының білім беру қызметін реттейтін. Шағын орталықтың өзін-өзі бағалауы ұсынылатын білім беру қызметтерінің МЖМБС жалпы талаптарына сәйкестігін талдау жолымен жүзеге асырылады. Білім беру ұйымының өзін-өзі бағалауын комиссия жүргізді. Бес мүшеден тұратын комиссия құрамы мектеп директорының бұйрығымен бекітілген. Комиссия бағалау критерийлеріне сәйкес "Айгөлек" шағын орталығының Өзін-өзі бағалау қорытындысын шығарды.

http://shkola-kyna.edu.kz/content/3305-18-06-24-12-35-54-prikaz-o-provedenii-samoocenki

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I. Білім беру ұйымының жалпы сипаттамасы

1.1.Атауы:"Ақмола облысы білім басқармасының Ақкөл ауданы бойынша білім бөлімінің Қына ауылының жалпы  орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі

1.2.Орналасқан жері: Қазақстан Республикасы, Ақмола облысы, Ақкөл ауданы, Қарасай а.о., Қына ауылы, Болашақ көшесі, 11.

Нақты орналасқан жері - Қазақстан Республикасы,Ақмола облысы, Ақкөл ауданы, Қарасай а.о., Кына а., Болашақ көшесі, 11.

1.3.Заңды тұлғаның байланыс деректері: "Ақмола облысы білім басқармасының Ақкөл ауданы бойынша білім бөлімінің Қына ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Тел.:87163834230

Эл.почта: shkola_1954@mail.ru

Web-сайт: http://shkola-kyna.edu.kz/

1.4.Заңды тұлға өкілінің байланыс деректері: Жетекшісі: Зейб Елена Владимировна. 05.01.2023 ж. №71 бұйрық

http://shkola-kyna.edu.kz/content/prikaz-o-naznachenii-na-dolghnosty-rukovoditelya

1.5. Құқық белгілейтін және құрылтай құжаттары. Заңды тұлғаны мемлекеттік қайта тіркеу туралы анықтама - "Ақмола облысы білім басқармасының Ақкөл ауданы бойынша білім бөлімінің Қына ауылының жалпы орта  білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі 15.01.2021 ж.

http://shkola-kyna.edu.kz/content/spravka-pereregistracii

"Ақмола облысы білім басқармасының Ақкөл ауданы бойынша білім бөлімінің Қына ауылының жалпы  орта білім беретін мектебі" КММ жарғысы Ақмола облысы әкімдігінің 05.01.2021 ж. №а-1/1 қаулысымен бекітілген.

БИН – 340940000011

http://shkola-kyna.edu.kz/content/4057-29-06-23-17-19-33-ustav-shkoly

 

1.6. Рұқсат құжаттары.

Мектеп жұмысы 2021 жылғы 02 ақпандағы № KZ56LAA00020727 мемлекеттік лицензиясына, "Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Білім және ғылым саласындағы сапаны қамтамасыз ету комитетінің Ақмола облысының білім беру саласындағы сапаны қамтамасыз ету департаменті" мемлекеттік мекемесінің Лицензиарына сәйкес жүргізіледі.

II.Кадрлық әлеуетті талдау

      Тәрбие мен оқыту нәтижелеріне бағдарланған мазмұнға критерийлер (әдістемелік ұсынымдарға 2-қосымшаға сәйкес басшының қолымен және мөрімен расталған кесте қоса беріледі)

       Мектепке дейінгі ұйым 01.09.2023 жылы Ақкөл ауданының білім бөлімінің басшысы бекіткен штаттық кестеге сәйкес кадрлармен жасақталған.

       "Кына ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" КММ жанындағы шағын орталықта 2024 жылғы 31 мамырдағы жағдай бойынша 2 тәрбиешінің педагогикалық қызметін жүзеге асырады.

 http://shkola-kyna.edu.kz/content/1628-27-06-24-17-46-32-analiz-kadrovogo-potenciala

педагог лауазымы

шт. ед.

білімі

жоғары/ жоғары оқу орнынан кейінгі.

жоғары/ жоғары оқу орнынан кейінгі.

мектепке дейінгі орта арнайы./

жалпы орташа.

аяқталмаған

бейіні бойынша қайта даярлаудан өткені туралы сертификат аяқталмаған

жоғары/ жоғары оқу орнынан кейінгі. арнайы.

тәрбиеші

1

 

 

 

1

 

 

 

дайындық сыныбының тәрбиешісі

1

 

 

1

 

 

 

 

      Педагог кадрлардың білім деңгейін талдау қазіргі уақытта "мектепке дейінгі тәрбие және оқыту" бейіні бойынша білімі бар педагогтардың саны 100% -. құрайтынын көрсетті.

     Қорытынды: білім беру деңгейін талдауға сүйене отырып, мұғалімдердің 100% - соответствующ тиісті деңгейдегі білім бар.

Мемлекеттік білім беру ұйымы басшыларының аттестаттаудан өткені туралы мәліметтер үш жылда бір рет (аттестаттаудан өткен күні, бұйрықтың нөмірі, санаты (бар болса)

  директор Зейб  Елена Владимировна, педагог-сарапшы.

Педагогтердің біліктілік санатының деңгейін арттыру/растау туралы мәліметтер кемінде бес жылда бір рет.

 

Категория

2021 год

2022 год

2023 год

Педагог-мастер

 

 

 

Педагог-зерттеуші

 

 

 

Педагог-сарапшы

 

 

 

Педагог-модератор

 

 

 

Жоғары категория

 

 

 

Бірініші категория

 

 

 

Екінші категория

 

 

 

Педагог

 

 

 

Санатсыз

2

 2

 2

 

 

 

 

 

 

 

 

"Кына ауылының жалпы орта  білім беретін мектебі" КММ жанындағы шағын орталықта 1 педагогтың 3 жылға дейінгі өтілі бар, 2025-2026 жылдары аттестаттаудан өту жоспарлануда, 1 педагог біліктілік санатын арттыру кестесіне сәйкес 2024 жылы аттестаттау рәсімінен өтеді.

  Басшы кадрлардың, педагогтердің біліктілігін арттыру туралы мәліметтер кемінде үш жылда бір рет:

 

Лауазымы

2022 год

2023 год

2024 год

Тәрбиеші

 

 

1

Дайындық сыныбының тәрбиешісі

 

1

 

 

Барлығы

 

1

1

 

 

 

 

 

      Ұлттық білім беру деректер базасының мәліметтеріне сәйкес "Кына ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" КММ жанындағы шағын орталық педагогтары мен мектепалды сынып педагогтарының біліктілікті арттыру курстарынан 2022-2023 жылдары 1 мектепалды сынып тәрбиешісі, 2023-2024 оқу жылдарында 1 тәрбиеші өтті.

      "Кына ауылының жалпы орта  білім беретін мектебі" КММ директоры басшы кадрлардың біліктілігін арттыру курстарынан өтті. ("Өрлеу" БАҰО " Ақмола облысы бойынша ПҚ БАИ 2023 жылғы 28 тамыздан 08 қыркүйекке дейін).

       Қорытынды: пп сәйкес біліктілікті арттыру. 12 б.1 б. 7. "Педагог мәртебесі туралы" Қазақстан Республикасының Заңы-үш жылда бір реттен кем емес 2 педагог өтті, бұл 100% -. құрайды.

                                      III. Тәрбиеленушілер контингенті

         Тәрбие мен оқыту нәтижелеріне бағдарланған мазмұн критерийлері . Жасына байланысты, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар тәрбиеленушілер контингенті туралы мәліметтер:

 http://shkola-kyna.edu.kz/content/kontingent-vospitannikov

      "Кына ауылының жалпы орта  білім беретін мектебі" КММ жанындағы шағын орталықта әр түрлі жастағы топ жұмыс істейді (балалардың жасы 3 жастан 5 жасқа дейін). Оқыту тілі-Қазақ тілі. Қазақ, орыс тілдерінде оқитын бес жасар балалар мектептің мектепалды сыныбында оқиды. Мектепалды сыныптарда барлығы 8 оқушы оқиды.

       31.05.2024 жылғы жағдай бойынша әртүрлі жастағы топтың толықтығы туралы мәліметтер

 

Топтың атауы

жас тобы

балалар саны

оның ішінде

1 жастағы балалар

2 жастағы балалар

3 жастағы балалар

4 жастағы балалар

5 жастағы балалар

2023 – 2024учебный год

Әр түрлі жастағы топ

 

3-5 лет

 

25

 

 

 

3

 

11

 

11

Барлығы м / ц

3-5 лет

25

 

 

 

12

15

Қаз бар мектепалды сыныбы.оқыту тілі

 

5 лет

 

8

 

 

 

 

 

8

Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар жоқ.

 

Әр түрлі жас топтарының болуы туралы мәліметтер.

       2023-2024 оқу жылында шағын орталықта әр түрлі жастағы бір топ бар.

 

Топтың атауы

жас тобы

Балалардың жасы

 

2023 – 2024 учебный год

1

Қазақ тілінде оқытатын "Айгөлек"

әр түрлі жас

3-5 лет

 

 

        03.08.2022 жылғы № 348 "мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы" 25-тармаққа сәйкес 2023-2024 оқу жылына арналған жас топтары күнтізбелік жылға толық жасқа толған балалардың жасын ескере отырып, оқу жылының басында мектепке дейінгі ұйымда қалыптастырылады.

 Тәрбиеленушілер контингентінің қозғалысы туралы мәліметтер

 

топтың атауы

Сведения о движении детей

 

оқу жылының басында балалар саны

жыл бойы келген бала саны

жыл бойы кеткен бала саны

жылдың соңында бала саны

 

2023 – 2024 оөқу жылы

әр түрлі жастағы «Айгөлек»

25

1

1

25

 

 

             Тәрбие мен оқыту мерзіміне қойылатын талаптар.

 Балалардың жасын ескере отырып, жас топтарын қалыптастыру кезінде талаптарды сақтау.

Жас кезеңділігі келесідей:

  1. дейінгі жас – 3-5 жастағы балалар.

 Әр түрлі жастағы топ күнтізбелік жылға толық жасқа жеткен балалардың жасын ескере отырып, оқу жылының басында мектепке дейінгі ұйымда құрылады:

 - Әр түрлі жастағы топ-3-5 жастағы балалар

- Мектептің мектепалды сыныбы-5 жастағы балалар.

Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын игеру мерзімі – 5 жыл, бір түрлі жастағы топта-1 жыл.

 

4.Оқу-әдістемелік жұмыс

 

      Тәрбие мен оқыту нәтижелеріне бағдарланған мазмұнға критерийлер:

 - жұмыс оқу жоспарлары мен ұйымдасқан қызметтің мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының талаптарына және мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарына сәйкестігі .

       2023-2024 оқу жылында шағын орталық Қазақстан Республикасы Білім Министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 29031 болып тіркелген) бекітілген "Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты" және мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары (бұдан әрі-БҚО ТБО) негізінде жұмыс істеді, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы № 557 Бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8275 болып тіркелген).

 

Ұйымдастырылған қызмет кестесін құру кезінде мыналар ескерілді:

 

 * тұрақтылық, яғни кесте бүкіл оқу жылына жасалады, әр топтың жас кезеңіне сәйкес келетін көлемде үлгілік оқу жоспарларында көзделген сабақтарды ғана қамтиды; * оқу процесінің үздіксіздігі; * сабақтардың түрлерін игерудің күрделілігіне және санитарлық нормалар мен ережелердің талаптарына байланысты кезектестірудің орындылығы. * оқушылардың ақыл-ой қабілеттерін есепке алу, барлық сабақтар күннің бірінші жартысында жоспарланады; * тәрбиешілер мен мамандар арасында сабақтарды бөлу.

 

 

2023-2024 оқу жылында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған әзірленген және бекітілген Жеке оқу жоспарлары:

 

Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар жоқ.

2023-2024 оқу жылындағы әртүрлі жастағы топтың, мектепалды даярлық сыныбының ұйымдастырылған қызметінің перспективалық жоспарлары:

 

Ссылка   http://sc0007.akkol.aqmoedu.kz/content/perspektivnyy-plan

http://sc0007.akkol.aqmoedu.kz/content/perspektivnyy-planpredshkolynyy-klass

 

 

Шағын орталықтың тәрбие-білім беру процесінің циклограммалары 2023-2024 оқу жылы үшін:

http://sc0007.akkol.aqmoedu.kz/content/ciklogramma

 

Мектепалды сыныпқа арналған Циклограмма:

http://sc0007.akkol.aqmoedu.kz/content/ciklogramma

 

      "Кына ауылының жалпы  орта білім беретін мектебі" КММ жанындағы "Айгөлек"шағын-орталығы бойынша оқу-әдістемелік жұмыстың мазмұны. 2023-2024 оқу жылы

1) әртүрлі жастағы топ (3-5 жас) қазақ тілінде оқыту;

 2) орыс тілінде оқытатын мектепалды даярлық сыныбы - (5 жастан бастап) - ұзақтығы 25-30 минут-20 сағат;

 4) мектепалды даярлық сыныбы қазақ тілінде оқыту (5 жыл) - 20 сағат, ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы-25-30 минут.

Мектепке дейінгі ұйымдар қызметінің үлгілік қағидаларына сәйкес мектепке дейінгі ұйымдар өз қызметін келесі кезеңдер бойынша негіздейді:

 1 қыркүйектен 31 мамырға дейін-оқу жылы (үлгілік бағдарламаның мазмұнын игеру кезеңі).

 

      Мектепалды даярлық сыныптарын оқыту мерзімдеріне қойылатын талаптар бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту, "білім туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабының 14-тармақшасымен және Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы №348 Бұйрығымен (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде №29030 болып тіркелген) бекітілген Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің бұйрығы негізінде орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес 2022 жылғы 12 тамызда №363 орта білім беру ұйымдарында меншік нысанына және ведомстволық бағыныстылығына қарамастан мыналар айқындалды 2023-2024 оқу жылының басталу мерзімі, ұзақтығы және демалыс кезеңдері: а) 2023-2024 оқу жылының басталуы-2023 жылғы 1 қыркүйек; б) 35 оқу аптасына дейін, ұйымдастырылған оқу қызметі – 25-30 минут.

 

 

 

2023-2024 оқу жылындағы демалыс кезеңдері:

Дейін: күзгі демалыс – 7 күн (2022 жылғы 31 қазаннан 6 қарашаға дейін), қыс-9 күн (2023 жылғы 31 желтоқсаннан 2024 жылғы 8 қаңтарға дейін), көктем-9 күн (2024 жылғы 18-26 наурыз аралығында), қосымша демалыс-7 күн (2024 жылғы 6-12 ақпан аралығында жыл)

 

Тәрбиеленушілердің оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне критерийлер:

- тәрбиеленушілердің оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне қойылатын талаптардың сәйкестігі және сақталуы.

 

2023-2024 оқу жылы

 Тәрбиеленушілердің оқу жүктемесінің ең жоғары көлемі Мектеп жасына дейінгі (3-5 жас) балаларға арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларында айқындалады. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жұмыс оқу жоспарларын әзірлеу кезінде тәрбиеленушілердің жасын, психофизиологиялық мүмкіндіктері мен ерекшеліктерін ескере отырып, тәрбиеленушілердің оқу жүктемесінің ең жоғары көлемі сақталады.                  

 

1. 2023-2024 оқу жылына арналған оқу жұмыс жоспарын мектеп директоры бекітті. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 31 тамыздағы № 385 бұйрығы. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2022 жылғы 31 Тамызда № 29329 тіркелген үлгілік қағидаларды басшылыққа алсын 2023-2024 оқу жылына арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары ҚР БҒМ 2012 жылғы 20 желтоқсандағы №557 Бұйрығымен 3-қосымша.

 2. Оқу жұмыс жоспары мен оқу сабақтарының кестесі, күн тәртібі Үлгілік оқу жоспарларына сәйкес келеді.

Тәрбие мен оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұнына критерийлер:

 Жұмыс оқу жоспары және ұйымдасқан қызмет ҚР Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде №29031 болып тіркелген) Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартымен және Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы № 557 Бұйрығымен (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу) бекітілген № 8275) мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың бір жыл ішінде Үлгілік оқу жоспарының талаптарына сәйкестігі, балалар жас ерекшеліктеріне сәйкес дамып, бағдарламалық материал туралы білім алған кезде. Бағдарламалық материалды игеру дамудың барлық бағыттары бойынша оң динамиканы көрсетті. Барлық балалар шағын орталыққа жақсы бейімделген. Топта балалардың мектепке дейінгі білім беру мекемесінде болуына қойылатын күн тәртібі мен барлық санитарлық-гигиеналық талаптар қатаң сақталды.

 

2023-2024 оқу жылына арналған жұмыс бағдарламасы.

Бағдарлама баланың жас ерекшеліктерін және отбасының тәрбиелік қажеттілігін ескере отырып, дамуды күшейту векторы бойынша әлеуметтік-мәдени тәжірибені игеруін ынталандыратын білім беру ортасын құруды қарастырады.

Жетекші мақсаттар:

Қолайлы жағдай жасау;

Тұлғаның негізгі мәдениетінің негіздерін қалыптастыру;

 Жасы мен жеке ерекшеліктеріне сәйкес психикалық және физикалық қасиеттерді жан-жақты дамыту. Барлық іс-шаралар балалардың дамуының негізгі бағыттарының бөлігі болып табылады

Дене дамуы;

  • Танымдық даму;
  • Сөйлеуді дамыту;
  • Көркем және эстетикалық;
  • Әлеуметтік-коммуникативті.

 Ұйымдастырылған білім беру қызметі білім беру салаларының интеграциясын ескере отырып, интеграцияланған тақырыптық жоспарлау негізінде жүзеге асырылды. Мәдени-демалыс іс-шараларын ұйымдастыру оқушылардың демалысын, эмоционалдық әл-ауқатын қамтамасыз етуге, өзін-өзі жұмыспен қамту қабілетін қалыптастыруға мүмкіндік берді.

 Бұл жастағы балалар танымдық белсенділіктің жоғары деңгейімен ерекшеленеді. Осыған байланысты топ тәрбиешісі балалардың мүмкіндіктерін ескере отырып, тәрбиелік міндеттерді біртіндеп қиындата отырып, тәрбиелік әсердің дамушы сипатқа ие болуына қол жеткізуге тырысты. Олардың белсенділігі мен оқу процесіне деген қызығушылығын сақтау үшін әртүрлі қозғалыс түрлері, ашық ойындардың үзінділері, би қимылдары енгізілді. Ересек адамның басшылығымен өткізілетін пәндік-практикалық іс-шаралар балалардың жалпы дамуын ынталандырды, олардың еңбекке қабілеттілігін арттыруға, басталғанды соңына дейін жеткізу қабілетін дамытуға ықпал етті.

 

     Балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып білім беру саласындағы балалармен жұмыс барысында тәрбиеші келесі мақсаттарды қояды:

 1. Танымдық даму "Таным" білім беру саласының мазмұны қоршаған ортаға деген қызығушылықты сақтауға және дамытуға; жаңа тәжірибеге деген қажеттілікті қанағаттандыруға бағытталған. Барлық сезім мүшелерінің, сенсоримоторлы танымдық-зерттеу қызметінің, қарапайым сенсорлық бағдарлардың дамуына ықпал ету. Балалар заттарды түсі мен өлшемі бойынша топтастыруды үйренді. Үлкен және кіші заттар бар, олардың өлшемдері деп аталады. Олар құрылыс материалдарының бөлшектерін біледі және атайды, оларды пайдаланады. Кейбір үй жануарлары мен жабайы жануарларды, олардың күшіктерін таниды және атайды. Барлық көкөністерді, жемістерді, ағаштардың кейбір түрлерін (1-2 түрі) атауға болады. Табиғи маусымдық құбылыстар туралы қарапайым идеялар бар.

2.Сөйлеуді дамыту.

Балалардың сөйлеуін дамытудағы оң динамиканы атап өткен жөн. Балалар ақпаратпен бөлісе алады, қолайсыздықтарға (мұздатылған, шаршаған) және құрдастарының іс-әрекеттеріне шағымдана алады (алып кетеді). Ойын және күнделікті әрекеттер сөйлеумен бірге жүреді. Ақпаратпен бөлісе алады (біреу келді; кім, не алды). Олар әңгімелерді визуалды сүйемелдеусіз тыңдайды. Сөйлеуді құрдастарымен қарым-қатынас құралы ретінде қолданыңыз. Мазмұны бойынша қол жетімді өлеңдер, ертегілер, әңгімелер тыңдаңыз. Қайта оқығанда сөздерді, қысқа сөз тіркестерін қайталаңыз. Мұғалімнің көмегімен Таныс кітаптардың иллюстрацияларын қарастырады.

3.Физикалық даму

 Физикалық денсаулық пен мәдени дағдыларды қалыптастыру оның жетілуін, нығаюын және болашақта сақталуын қамтамасыз ету үшін ерте жаста қалыптасады. Балалардың денсаулығы жыл сайын ауыр жүктемелер мен отырықшы өмір салтына байланысты нашарлайды. Ал жақын арада сәбилердің өмір сүру жағдайлары жақсы жаққа өзгеретін үрдістер болмайды. Сондықтан мектепке дейінгі білім беру мекемесінде күн сайын таңертеңгілік жаттығулар өткізілді; ашық ауада серуендеу; желдету, ішу, қозғалыс режимі, бұл аурудың төмендеуіне ықпал етті, сонымен қатар жаңадан келген балалардың ата-аналарымен жұмыс жүргізілді. Бір жыл ішінде дене шынықтыру сабақтары аптасына 3 рет өткізілді. Айта кету керек, жыл соңында балалар үйлесімді дамып, охотыласпен қозғалады, олар әртүрлі физикалық жаттығуларды орындауға қызығушылық танытады, дене шынықтыру құралдарының көмегімен жаттығулар жасауды үйренді. Жасына сәйкес олар қозғалыстарды үйлестіруді дамытады, сигналдарға тез жауап бере алады, бір қозғалыстан екіншісіне ауысады. Балалар тапсырмаларды-жеке, топтық, қимылдарды бір қарқынмен орындауды үйренді. Олар басқа балалармен ойын әрекеттерін үлкен ынтамен орындайды. Антропометриялық көрсеткіштер (биіктігі, салмағы) қалыпты. Олар жасына сәйкес негізгі қозғалыстарды игереді. Қарапайым мазмұны, қарапайым қимылдары бар ашық ойындарға қызығушылық танытыңыз. Өз бетінше немесе ересек адамның кішкене көмегімен олар жасына сәйкес гигиеналық процедураларды орындайды, жасына сәйкес өзін-өзі күту дағдыларын алады. Балалар адам ретінде өздері туралы алғашқы түсініктерге ие, дененің негізгі бөліктерінің атауларын, олардың функцияларын біледі.

4.Көркемдік-эстетикалық даму.

Көркемдік-эстетикалық даму мектеп жасына дейінгі баланың жан-жақты дамуы үшін үлкен маңызға ие. Балалар қарындаштармен, бояулармен және щеткалармен сурет салуға болатындығын біледі. Олар негізгі түстерді атай алады және көрсете алады, пластилинмен жұмыс істей алады. Жыл бойы музыкалық сабақтар өткізіліп, балалар музыка тыңдап, ән үйретті. Музыка балалардың қуанышты, көтеріңкі көңіл-күйін қалыптастыруға, балалардың белсенділігін арттыруға немесе төмендетуге, балалардың назарын аударуға немесе оны басқа әрекетке ауыстыруға көмектесті. Олар таныс әнді болжай алады, қайғылы және көңілді музыканы ажырата білуге, музыкалық сүйемелдеумен ән айтуға, жұпта би қимылдарын орындауға үйренді.

 

5.Әлеуметтік-коммуникативтік даму.

"Әлеуметтік-коммуникативтік даму" білім беру саласының мазмұны қауіпсіздік пен қауіпсіздік сезімі қабылдау және тану негізінде баланың жағымды эмоционалды жағдайын қамтамасыз етуге бағытталған. Алғашқы әлеуметтік және жеке көріністердің пайда болуына жағдай жасау. Өз бейнесін қалыптастыру өзін қарым-қатынас субъектісі ретінде көрсете отырып, Тәуелсіз іс-әрекеттің көзі ретінде. Қоғамдағы мінез-құлықтың қарапайым ережелері мен нормаларымен танысты. Бір жыл ішінде балалар сыпайы сөздерді дұрыс қолдануды үйренді: "рахмет", "өтінемін", "Сәлеметсіз бе"," қош бол", мұғалімнің өтініштерін орындау. Олар өздерінің және туыстарының аттарын атайды. Балалар суреттерден жақындарын таниды және көрсетеді.

Бір жыл ішінде бұл өте маңызды болды:

 - әр баланың күтімі мен денсаулығы;

- әр баланың әл-ауқаты мен жан-жақты дамуы; топ құрылған жылы барлық тәрбиеленушілерге достық қарым-қатынас;

 - балалар іс-әрекетінің әртүрлі түрлерін барынша пайдалану және оларды интеграциялау;

 -оқу-тәрбие процесінің шығармашылығы;

- мектепке дейінгі және отбасылық жағдайда балаларды тәрбиелеу тәсілдерінің бірлігі.

      Балалармен жұмыс істеуде жақсы нәтижеге қол жеткізу үшін әртүрлі әдістер қолданылды: балаларды бақылау, әңгімелесу, салыстыру, бақылау, балалармен жеке жұмыс. Тәрбие мен оқытудың мазмұны мен әдістеріне қойылатын талаптардың орындалуын талдау, сондай-ақ балалардың бағдарламалық материалды игеруін талдау дамудың барлық салаларында тұрақтылық пен оң динамиканы көрсетеді.

Бұл оң процеске оң әсер етеді:

тәрбиешінің, мамандардың, көшбасшының, ата-аналардың жұмысындағы тығыз ынтымақтастық. Дамытушылық оқыту әдістерін, балаларға жеке көзқарасты қолдану. Сабақтарда алынған білім мен дағдыларды жүйелі түрде қайталап, шоғырландыру, балаларды өз білімдерін қолдануға үйрету, тиісті білім мен дағдыларды бекітуге және дамытуға мүмкіндік беретін дидактикалық ойындар қолданылды.

      Бағаланатын кезеңге құрастырылған және бекітілген оқу жұмыс жоспарлары және ұйымдастырылған қызмет.

 "Қына ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" КММ жанындағы "Айгөлек" шағын орталығында барлығы 25 сәби бар, оның ішінде 5 қыз және 19 ұл. 2 жастан 5 жасқа дейінгі аралықтар. Балаларға шағын орталыққа бару 100% құрайды. Шағын орталықта балалар ұйымдастырылған іс-шараларға өте жоғары қызығушылық танытады, әр тапсырманы белсенді орындайды. "Алтын күз" ертеңгілігі өте жоғары деңгейде өтті. Сәбилер үшін күтілетін мерекелердің бірі қыс мезгілінде өткен "Жаңа жыл, Жаңа жыл" ертеңгілігі болды. Балалар Ақшақарды, Аяз Атамен кездесіп, ертегі кейіпкерлерімен танысты, қызықты спектакльдер көрді, өлеңдер айтты, өз таланттарын көрсетті. Халықаралық әйелдер күніне орай "Аяулы ана" атты мерекелік ертеңгілік өтті. Мақсаты: кішкентайлардың анасына деген құрметі мен сүйіспеншілігін көрсету. Ұлыстың ұлы күнінде "Әз Наурыз" атты мерекелік ертеңгілік өтті. Мақсаты: балаларды қазақ дәстүрлерін, ұлттық құндылықтарын сақтауға бейімдеу. Оқу жылының соңында шағын орталық тәрбиеленушілері арасында "Қош бол, балабақша"атты мерекелік ертеңгілік өтті. Балаларды мектепалды даярлық сыныбына өткізілді. 2023-2024 оқу жылын жақсы деңгейде сәтті аяқтады.

Мектепалды даярлық сыныбында 0" А " 3 бала:1 қыз, 2 ұл. 0 - " Б " сыныбында барлығы 5 оқушы бар. 3 қыз, 2 ұл. Сабаққа қатысу 100%. Себепсіз сабақтан қалатын оқушылар жоқ. Мектепалды даярлық сыныбында "Қош келдіңіз, Алтын күз"ертеңгілігі өтті. Бұл мерекеге балалар үлкен дайындықпен келді. Кейбіреулер өлең айтты, кейбіреулері биледі, таланттарын көрсетті, мерекенің мазмұнын ашты.Мерекелік ертеңгілік жоғары деңгейде өтті, 0 "А" "Б"сыныптарында" тәтті ана, тәтті ана " мерекелік ертеңгілік өтті.Мақсаты отбасындағы ана мен бала арасындағы қарым-қатынасты нығайту .анаға деген сүйіспеншілікті ояту, баланың шеберлігі мен дарындылығын дамыту.Адамгершілікке тәрбиелеу, оқушыларда анаға деген  махаббат сезіміне тәрбиелеу.. Ұлыстың ұлы күнінде "Әз Наурыз" атты мерекелік ертеңгілік өтті. Мақсаты: балаларды қазақ дәстүрлерін, ұлттық құндылықтарын сақтауға бейімдеу. "Айгөлек" шағын орталығында және мектепте дайындық сыныптары арасында 12 сәуірде ғарышкерлер  күніне арналған ертеңгілік өткізілді. Бір жыл ішінде балалар ата-аналарымен жүйелі түрде қарым-қатынас жасады. Барлық бірлескен іс-шаралар, консультациялар, ата-аналар жиналыстары көрсетілетін перспективалық және күнтізбелік жоспарлар жасалды.

Ата аналар жиналыстары келесі тақырыптар бойынша өткізілді:

* "Жасына байланысты мектеп жасына дейінгі баланың психологиялық ерекшеліктері"

 * "Бастауыш мектеп жасына дейінгі балалардың мәдени-гигиеналық дағдыларын тәрбиелеу".

* "Балалар топтық және көше киімдері"

* "Дұрыс тамақтану туралы сөйлесейік

• "Баламен қалай салауатты өмір салтын ұстануға болады?".

 * "Дидактикалық ойындар арқылы сенсорлық даму".

• "Кіші мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін қалай дамытуға болады" • "Тұмаудың алдын алу-балаларды балабақшада және үйде сауықтыру";

• "Поэзияны неге және қалай үйрету керек";

* "Мектеп жасына дейінгі балалардың сенсорлық дамуына арналған ойындар"

 • "Сөйлеуді дамыту: отбасы шеңберіндегі ойындар"

* "Артикуляциялық гимнастика".

 • "Суықтың алдын алуға арналған тыныс алу жаттығулары".

 • Мүмкін мүмкін емес, керек"

* "Саусақ ойындары балалардың сенсорлық қабілеттерін дамытудың бір әдісі ретінде"

 • "Әр түрлі аналар керек";

 * "Балаларды халық әдебиетімен таныстыру";

 • "Қыңырлықты қалай жеңуге болады.

3 жылдық дағдарыс"

 • "Балалардың жазғы демалысын қалай ұйымдастыруға болады" Консультативтік пункт

http://sc0007.akkol.aqmoedu.kz/content/konsulytacionnyy-centr

"Білімге деген құштарлық"жазғы мектебі

http://sc0007.akkol.aqmoedu.kz/content/letniy-shkola-blmge-mar

"Аналар мектебі"

http://sc0007.akkol.aqmoedu.kz/content/mamina-shkola

 

Қорытынды: оқу жұмыс жоспарларын талдау ІАҚ ТБТ-да белгіленген тәрбиеленушілердің оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне қойылатын талаптардың сәйкестігін көрсетті.

 

5.Оқу-материалдық активтер

Тәрбие мен оқыту нәтижелеріне бағдарланған мазмұнға критерийлер: - мектепке дейінгі ұйымдар қызметінің үлгілік қағидаларын сақтау. Ғимарат туралы мәліметтер:

Типтік ғимарат (мектеп)

 салынған жылы-1966 ж.

шағын орталықтың жобалық қуаты -25 бала.

Жалпы ауданы - 1213 ш. м.

 топтардың ауданы (3) – 55,2 ш. м.

 Ыстық су бар 2 бейнебақылау камерасы (шағын орталық) орнатылды. Қосалқы шығулардың болуы-3.

 Тек жылы дәретханалардың болуы.

Шағын орталықтың ғимараты бірінші қабаттың төртінші бөлігін алып жатқан мектеп ғимаратында орналасқан. Жалпы аумақ металл қоршаумен қоршалған, әртүрлі екпелермен көгалдандырылған. Ғимараттың периметрі бойынша сыртқы электр жарығы қарастырылған. Қауіпсіз жағдай жасау үшін кіруді бақылау және басқару жүйесі, күзет дабылы құралдары, бейнекамералары бар бейнебақылау жүйесі жабдығының жиынтығы бар. Қолданыстағы өрт дабылы және өрт және ТЖ кезінде автоматты хабарлау жүйесі, сондай-ақ ТЖ кезінде дауыстық хабарлау және дабыл түймесі бар.

 

Жоғарыда айтылғандарға сүйене отырып, қорытынды жасауға болады: шағын орталықта баланың жеке басын толыққанды қалыптастыру үшін жағдайлар жасалған. Пәндік - кеңістіктік даму ортасының мазмұны оқушылардың мүдделеріне сәйкес келеді,  балалардың жас ерекшеліктері мен жеке мүмкіндіктеріне назар аударады.

ҚР БҒМ 22.01.2016 жылғы № 70 бұйрығына сәйкес жабдықтармен және жиһазбен қамтамасыз ету туралы мәліметтер.

Басшының қолымен және мөрімен расталған әдістемелік ұсынымдарға 4-қосымшаға сәйкес кесте

Ссылка  http://shkola-kyna.edu.kz/content/svedeniya-ob-obespechennosti-oborudovaniem-i-mebelyyu

 

6.Ақпараттық ресурстар және кітапхана қоры.

 

Оқу-әдістемелік кешендердің болуы туралы мәліметтер.

     Оқу-әдістемелік кешендер" балаларды ерте дамыту институтының " сайтында электрондық нұсқада пайдаланылады http://irrd.kz/

     Оқу-әдістемелік кешенді мектепке дейінгі ұйымның барлық педагогтары пайдаланады. Әдістемелік кешен барлық жас топтарына арналған. Жұмыс кітабы және қызмет түрлеріне арналған әдістемелік нұсқаулық: дене шынықтыру. Көркем әдебиет. Сөйлеуді дамыту. Сурет Салу Модельдеу. Қолдану. Сыртқы әлеммен танысу. Сауаттылық негіздері. Жаратылыстану ғылымдары. Қазақ тілі. Қарапайым математикалық көріністерді қалыптастыру. Әдістемелік ұсынымдарға 5-кесте

 http://shkola-kyna.edu.kz/content/svedeniya-o-nalichii-uchebno-metodicheskih-kompleksov

 

7.Оқушылардың білімін бағалау.

 

 Тәрбие мен оқыту нәтижелеріне бағдарланған мазмұнға критерийлер:

 - баланың даму мониторингін қамтамасыз ететін және оның жеке дамуын жоспарлаудың негізі болып табылатын мектеп жасына дейінгі тәрбиеленушілерді оқыту нәтижелерінің болуы:

 

 2023-2024 оқу жылында баланың даму мониторингін қамтамасыз ететін мектеп жасына дейінгі тәрбиеленушілерді оқыту нәтижелері:

 Мониторинг:

https://sc0007.akkol.aqmoedu.kz/content/monitorin

Жеке даму картасы шағын орталық

http://sc0007.akkol.aqmoedu.kz/content/individualynyy-karta

Мектепалды даярлық сыныптарының жеке даму картасы:

http://sc0007.akkol.aqmoedu.kz/content/individualynyy-karta-predshkolynyy-klass7.

 

http://sc0007.akkol.aqmoedu.kz/content/individualynyy-karta-predshkolynyy-klass

 

Үлгілік оқу бағдарламасына қосымшаға сәйкес балалардың жасын ескере отырып, тәрбиеленушілердің жетістіктері мониторингінің (қорытынды) нәтижелерінің болуы және талдауы:

 Әр түрлі жастағы топтағы және мектепке дейінгі сыныптардағы балалардың мектепке дейінгі білім беру бағдарламаларының базалық мазмұнын игеру сапасын бағалау және өлшеу бағаланатын кезең балалардың көпшілігінің негізгі құзыреттіліктерін дамыту деңгейі мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту бойынша ҚР Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының талаптарына сәйкес келетіндігін көрсетті.

 

Қорытынды: балалардың оңтайлы қозғалыс белсенділігі үшін дамушы пәндік - кеңістіктік ортаны құруды жалғастыру, қозғалыстың негізгі түрлерін бекітуге, негізгі физикалық қасиеттерді дамытуға, Денсаулық сақтау факторларын құруға ерекше назар аудару (таңертеңгі гимнастика, физикалық минуттар, жалпақ аяқтың алдын - алу және қалыптың бұзылуы). Отбасылық тәрбиеде салауатты өмір салты принциптерінің танымалдылығын арттыру. Жеке жұмыс, ұйымдастырылған іс-шаралар арқылы балалардың сөйлеу қабілеті мен коммуникативті дағдыларына байыпты назар аударуды жалғастыру қажет. Әлемнің тұтас бейнесін, сенсорлық стандарттар мен қарапайым математикалық идеяларды қалыптастыруға, сындарлы дағдыларды дамытуға, сондай-ақ балаларда танымдық қызығушылықты қалыптастыруға ықпал ететін, байқау мен ақыл-ой белсенділігін дамытатын эксперимент қызметін пайдалануға назар аудару қажет. Дұрыс үйреніңіз, қайшыны қолданыңыз, оларды түзу, диагональ бойынша кесіңіз, шаршыдан шеңберді кесіңіз, бұрыштарды тегіс кесіңіз және дөңгелектеңіз, балаларды бейнелеу өнерінің түрлерімен таныстыруды жалғастырыңыз, кескін жасаудың әртүрлі материалдары мен әдістерін жиі қолданыңыз, сәндік-қолданбалы өнерге ерекше назар аударыңыз. Сондай-ақ балалармен жеке жұмыс жүргізуді жалғастыру қажет. Ересектермен және құрдастарымен қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыруға назар аударуды жалғастыру керек, жанжалсыз қарым-қатынас жасауға үйрету керек. Эмоционалды жауаптылықты қалыптастыруға үйретуді жалғастыру, балаларды өздерін түсінуге, эмоционалды күйін анықтауға және атауға, жақын адамдар мен құрдастарының эмоцияларына жауап беруге үйрету. Балаларды ересектермен және құрдастарымен қарым-қатынас кезінде қарапайым нормалар мен мінез-құлық ережелерін сақтауға, қарапайым сыпайылық ережелерін сіңіруге үйрету керек. Мемлекет пен әлем туралы, өзі және отбасы туралы, туған өлкенің табиғаты туралы идеяларды қалыптастыру бойынша жұмысты жалғастыру қажет.

8.Кемшіліктер мен ескертулер:

- біліктілік санаты бар тәрбиешілердің болмауы;

- мұғалімдердің өзін-өзі дамытуы мен өзін-өзі тәрбиелеуі әлі жоғары деңгейге жеткен жоқ;

 - мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жаңа үлгілік бағдарламасына сәйкес келетін ОӘК мен әдістемелік құралдарды жаңарту қажет.

 - қажетті материалдық-техникалық базаның болмауы. Қол жеткізілген нәтижелер жалпы педагогикалық ұжымды, ата-аналарды, балаларды қанағаттандырады және қойылған мақсаттар мен міндеттерге сәйкес келеді. Жүргізілген талдау келесі оқу жылында біздің барлық кемшіліктерімізді ескеруге және түзетуге көмектеседі.

Оларды шешу жолдары:

 - аттестаттауға және біліктілік тестілеуге дайындық кезінде педагогтарға әдістемелік көмек көрсету;

– педагог-модератор, педагог-сарапшы, педагог-зерттеуші біліктілік деңгейі бар педагогтар санын көбейтуге ықпал ету;

 - тәлімгерлік институты арқылы жас педагогтердің кәсіби құзыреттілігін дамыту деңгейін арттыру.

9.Қорытындылар мен ұсыныстар.

 1. 2023-2024 оқу жылында шағын орталық ҚР-дағы мектепке дейінгі ұйымдардың жұмысын реттейтін қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілер бойынша жұмыс істеді.

2. Шағын орталықта балалардың үйлесімді дамуы және олардың табысты өзін-өзі жүзеге асыруы және қоғамда одан әрі әлеуметтенуі үшін жағдайлар жасалған.

3. Мектепішілік, аудандық, облыстық деңгейде озық педагогикалық тәжірибені тарату және жалпылау бойынша педагогтердің белсенділігін арттыру.

4. Жас мамандар өз тобының балаларын оқыту мен тәрбиелеудің үлгілік бағдарламасын, озық технологиялар мен педагогикалық тәсілдерді зерделейді.

 5. Ата-аналармен жұмыс жасаудың формалары мен әдістерін әртараптандыру.

6. Аурулардың алдын алу бойынша жүйелі жұмыс жүргізу.

 7.Өткен оқу жылындағы жұмысты талдау және жаңа оқу жылында озық тәжірибені пайдалана отырып, жаңа біліммен педагогикалық процеске қосу.

Жаңартылған күні: 27.06.2024 18:18
Құрылған күні: 28.06.2024 14:13

Текст