Текст
3 "Б" сыныбында білім алушылардың оқу уәждемесінің деңгейін анықтау мақсатында Н.Г. Лусканованың әдістемесі бойынша диагностика жүргізілді. Бұл зерттеу оқушылардың мотивациясының жетекші түрін анықтауға мүмкіндік береді: танымдық, әлеуметтік, сыртқы (оң немесе теріс) немесе оқу дезадаптациясының белгілерінің болуы.
Скрининг 2025 жылдың сәуірінде қайта жүргізілді. Диагностиканың бірінші кезеңі оқу жылының басында (2024 жылғы қазан) өтті және білім алушылардың мотивациялық саласының бастапқы деңгейін тіркеуге мүмкіндік берді. Қайта зерттеу динамиканы бақылауға және оқушылардың оқу мотивациясындағы ықтимал өзгерістерді анықтауға бағытталған.